Hotel Europarc ***

Europarc

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Europarc bij:

1 review over Hotel Europarc in het Nederlands

spartaans..

henk, 7-10-2013

Een no-nonsens hotel vlak bij snelwegen en winkelcentrum. Keulen is snel bereikbaar. Kamers is heel basic ingericht. Verwarming functioneerde op moment van ons bezoek niet. Bedden zijn werkelijk beton-hard en weinig comfortabel. Ontbijt is prima verzorgd. Om de hoek is restaurant Schweitzer dat van dezelfde familie is. Ontvangst aldaar knorrig en kortaf. Konden met moeite een tafeltje krijgen als we om 19:00 uur maar opgesode.... waren. Bediening was overigens wel zeer vriendelijk en adequaat. Zeer uitgebreide kaart tegen schappelijke prijzen en zeer smakelijk.
Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europarc in Kerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europarc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europarc scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: