Hotel Park Inn Duesseldorf Kaarst ***

8,6

7 reviews over Hotel Park Inn Duesseldorf Kaarst in het Nederlands

Super hotel!!!

Havik, 20-8-2016

Prima hotel,prima kamers,heerlijk ontbijt.

Oké het hotel zit op een "industrieterrein" (de mensen die daar over vallen...daar is de prijs ook na,mensen die wij spraken betaalde 66!!! Euro voor 2 nachten incl ontbijt!!,dan wil ik je niet horen klagen over de lokatie.... Lokatie geen probleem voor ons je slaapt er alleen maar....

15 minuten autorijdend verderop zit een gezellig plaatsje Neuss,daar heerlijk gegeten en een toetje gegeten bij een geweldig ijssalon.

Dusseldorf geweest,geweldige leuke,gezellige stad.

Zwembad was wat klein,maar pima om een uur baantjes te kunnen zwemmen.

Wij komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Fam brhavk

Gereisd met partner in augustus 2016

Vier sterren hotel? Twijfelachtig.

peter, 4-5-2015

Afgelopen weekend drie nachten in dit hotel verbleven. Wij hadden een tweepersoons kamer gereserveerd. Bij aankomst kregen wij een dermate kleine kamer toegewezen wat zeer veel weg had van een éénpersoons kamer. Het bed was 1 meter 20 breed, pal tegen de muur en met slechts één nachtkastje aan één zijde. Nadat ik geklaagd had bij de receptie werd mij verteld dat er geen andere kamer vrij was en werd mij tevens vriendelijk gezegd om maar dicht tegen elkaar aan te gaan liggen. Toen ik s'avonds wederom mijn ongenoegen uitte en vertelde dat ik een tweepersoonskamer wilde en beslist niet akkoord ging met deze "omgebouwde" éénpersoonskamer, konden wij ineens wel een andere kamer krijgen. Deze kamer was wel vrij ruim en netjes, met een bed met normale afmetingen. De badkamer was weliswaar ietwat gedateerd, maar voldeed aan de eisen. Jammer dat er op iedere kamer slechts één fauteuil aanwezig en een bureaustoeltje.

Iedere dag schone handdoeken, echter zeepjes en shampoo werd niet aangevuld.

Gereisd met partner in mei 2015

Prijs - kwaliteit = TOP

rudfey4, 11-5-2014

Bij aankomst een upgrade van de kamer gekregen ; senceo , koelkast, badjas en slippers ter beschikking. Elke dag propere handdoeken. Grote kamer en nette badkamer. Totaal geen hinder van de autoweg of vliegtuigen. Je zag dat het hotel pas gerenoveerd was. Alles kraaknet en oogt modern. Wellness was top en proper. Zwembad en sauna open vanaf 8u maar al daarvoor toegankelijk en reeds helemaal gepoetst. Vrijdag- en zaterdagavond een rijkelijk buffet voor 21,5 € pp.

Het hotel is zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Prima voor weekendje Düsseldorf

Richard, 6-4-2014

Keurige kamers, goede bedden en voldoende ruimte. Moderne uitstraling, maar oninteressante omgeving. Prima ontbijtbuffet. Hotel is goed bereikbaar, met grote gratis parkeerplaats en parkeergarage. Station dicht bij hotel ( 10 min lopen). Met de trein (S28) in 20 min in Düsseldorf Hbf, of uitstappen bij D-Bilk en met tram 712 of 713 naar de Altstadt. Dagkaart voor 2 personen kost €16,50. Ca 30 min met de auto naar Köln en een uurtje naar Eiffel of Sauerland.
Gereisd met partner in april 2014

Perfect voor stadsbummel Düsseldorf

T. C. van Weel, 10-8-2013

Ideale locatie voor vliegveld Düsseldorf, vlak bij afrit van A 57, vlakbij A 52.

Voor een paar dagen Düsseldorf perfect, ca. 15 autominuten van centrum Düsseldorf. Net gerenoveerd naar de laatste modekleuren. Restaurant mooi, en leuk speels ingedeeld, diagonaal met gordijn in de midden om massale op te vangen. Diner was goed ( 1x gegeten ) , ontbijt viel weinig op aan te merken, prima. Airco op de kamer zelden zo goed werkend meegemaakt in andere hotels, keurige kamer met prima bedden.

Zeer vriendelijk personeel, zelfs een nederlands sprekende ober. Gratis parkeren, grote parkeerplaats en parkeergarage. Voor het ontbreken van het zwembad i.v.m. verbouwing ( dit zwembad stond ook niet in de aanbieding vermeld ) werd een alternatief geboden om gebruik te maken van het zwembad in een zusterhotel in Düsseldorf-Neuss.

Enige minpuntje, beetje ongezellig terras bij het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2013

Super goed Hotel nabij Dusseldorf

nelly, 14-10-2012

Superschoon Hotel dicht bij Dusseldorf...leuk vriendelijk personeel. En waar je goed kunt eten met prima bedden. Het bevind zich op een industrieterrein, waar je niets van merkt. Aan de rand van de autoweg dus heel centraal voor allerlei uit stapjes.
Gereisd met partner in januari 2012

Typisch zakenhotel

Jordens, 27-4-2010

Hotel gelegen aan rand van industrieterrein, vlakbij Neuss/Dusseldorf.

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Grote en luxueuze kamers.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Duesseldorf Kaarst in Kaarst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Duesseldorf Kaarst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Duesseldorf Kaarst scoort een 8.61 uit 10 op basis van 8 reviews.