Camping Hertha-See ****

8,3

17 reviews over Camping Hertha-See in het Nederlands

Super voor kinderen.

Stefan, 23-7-2017

Leuk ondiep meer,skelters e.d. te huur,annimatieteam/knutselclub aanwezig,en bij minder goed weer een enorme "ballorig" hal.

Ruime afgebakende plaatsen of naar eigen inzicht kamperen rondom het meer op het strand of onder de bomen.

Sanitair matig schoon.

Restaurant prijzig en matig, oogt wat ongezellig door veel glas,chroom en grindvloeren.

Echter op 6 min.fietsen (2km) zit restaurant Mama Bhar,werkelijk een aanrader!

Verder op de camping weinig Hollanders,vriendjes maken kan lastig worden.

Op 11 km ligt Rheine met grote winkelcentra en gezellig centrum.

Honden mogen niet op de camping komen, schoon strand!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping

Hiltje, 23-8-2016

Mooie camping. Grote camping met veel vaste plaatsen. De plaatsen verschillen. Grote omen dus veel schaduw. Kan met hele warme dagen wel handig zijn.

WiFi moest je extra voor betalen maar werkte perfect.

Er moest een animatie team zijn maar die ging nooit over de camping.

Toilet gebouwen konden iets netter.

Gereisd met partner in augustus 2016

mooie, rustige plek

Marjolein van Vessem, 23-8-2016

De camping is mooi gelegen. Veel fietspaden en routes. Plekken zijn ruim. Sanitair is schoon. Goed invaliden toilet/douche. Restaurant en snackbar op zeer lastige manier toegankelijk voor invaliden: met grote scootmobiel zeel veel bochtjes maken en zwaar om een rolstoel naar boven te duwen. En dan is het toilet van het testaurant weer beneden! Eten duur en niet geweldig.

Het meer is fijn om in te zwemmen. Het strand is altijd schoon, terwijl er geen afvalbakken staan! Al met al een fijne camping en mooie omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2016

Dubbel...

Marloes Buwalda, 16-8-2016

Camping ziet er goed uit. Stonden ook aan het water. Kinderen hebben zich goed vermaakt met water en zand. De overdekte speeltuin moet nog wel entree voor betaald worden. Een grote balorig. Wel daar in tegen, mag je je eigen eten en drinken meenemen. Super! Wij stonden bij het oude sanitair gebouw. (Aquarium) die was niet schoon. De wc's waren goor om op te zitten. Overal wc papier. Doordat het zo donker was, voel het de kleine kinderen niet op dat het zo vies was.

Restaurant is inmiddels geopend. Bediening is slecht. We aten om de beurt. (8eters) Kregen niet gezamenlijk te eten. Ook verkeerde bestellingen. Wanneer het restaurant vol zou zitten, kun je dit eerder plaatsen. Maar er zaten maar 4 tafeltjes vol... Geklaagd en overeengekomen om 1 maaltijd niet te betalen. Maar dan nog... Niet doen! Dan nog te duur. In het dorp is het lekkerder.

Gereisd familie in augustus 2016

Leuke mooie camping!! Voor herhaling vatbaar

John, 21-7-2016

Absoluut een aanrader!

Geweldige camping met zeer goed sanitair. Het totaalplaatje van de camping klopt! De mensen die werkzaam zijn op deze camping zijn ook zeer vriendelijk!

Het restaurant was helaas gesloten vanwege een verbouwing.

Het dorpje Hörstel vonden wij zelf niets aan, ook niet qua eetgelegenheden. Echter is er genoeg te vinden in Rheine, Ibbenbüren of Tecklenburg.

Gereisd familie in juni 2016

Topcamping

Mireille, 26-6-2016

Niet al te grote, drukbezette, maar toch rustige camping.

Sanitair modern en schoon, (douchen met muntjes) wasmachine en zelfs afwasmachine aanwezig.

Fietsverhuur, verhuur van kinderskelters.

Ligging aan een ondiep, langzaam aflopend meertje, met oa staanplaatsen direct aan het water, waardoor de kinderen de hele dag met zand en water konden spelen terwijl pappa en mamma voor de caravan relaxend ze in de gaten konden houden, dat was echt ideaal voor ons!

De plaatsen aan het water zijn niet afgebakend en je kan zelf een vrij plekje uitzoeken, de plaatsen verder van het water zijn wel afgebakend.

Die plaatsen zijn ook te reserveren, die aan het water liggen niet, dus kort vtv bellen of er nog plaats is kan handig zijn.

Ook is er een leuke speeltuin en er grenst een binnenspeeltuin meteen aan de camping, ideaal met slecht weer.

Restaurant was niet geopend tijdens ons verblijf wegens verbouwing, dus kunnen we niet beoordelen.

Brood te verkrijgen op camping.

Winkel niet op de camping, maar met de auto naar het dichtstbijzijnde dorp, voor ons geen probleem.

In de omgeving zijn veel dingen te doen, ook erg veel met kinderen (Zwemparadijs, klimpark enz)

Het enige kleine minpuntje was de hars van de bomen op de luifel, die krijg je er nauwelijks meer af, maar dat weerhoud ons er niet van om binnenkort weer naar deze camping te gaan!

Gereisd familie in mei 2016

super

Edje71, 18-5-2016

Voor derde jaar op rij met een groep hier geweest. met kinderen tussen de 5 en 13 jaar. allemaal goed vermaakt! Spelen in het zand, varen op de bootjes, grote speeltuin, skelter rijden en met slecht weer de binnenspeeltuin.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Zeer fijne camping

Paul & Karin, 9-8-2015

We zijn dit jaar twee weken hier geweest. Met een ons gezin van vier. In een caravan. We hebben een vaste plek geboekt. Maar je kan ook op de gok komen voor een mooie plek aan het water. Dan heb je wel extra lange kabels nodig voor stroom en TV. Een mooie rustige camping waar geen animatie is. Maar rondom het meer en op het meer is zeer veel te doen voor de kids. Die van ons zijn 9 en 12 jaar. En speelkamaraadjes genoeg. Op de camping zelf is er een heel klein winkeltje, met alleen het hoogst nodige. Maar het dorp is 5 min. Rijden en de Lidl is prima...

Kortom prima camping, mooie plaatsen, lekker water.

Gereisd familie in juli 2015

mooie camping met kinderen

R van der Veen, 12-8-2014

Wij zijn net terug van de camping is ons prima bevallen

Voor de kinderen ideaal groot zwemmeer

prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

verwacht geen 4 sterrencamping maar alles is aanwezig

oudste wc gebouw is dit jaar gerenoveerd prachtig helemaal in zee stijl

zeker een aanrader!

Gereisd familie in januari 2014

Rust en ruimte

R., 18-7-2014

Deze camping is ruim opgezet. De toeristenplekken bevinden zich rondom het meertje van de camping. Er zijn geen vaste plekken, meer van zet maar neer. Dit zorgt ervoor dat je een lekker plekje kunt vinden.

Deze week was er nog veel plek.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hertha-See in Hörstel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hertha-See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hertha-See scoort een 8.25 uit 10 op basis van 18 reviews.