Vakantiehuis Lorenzhof Bungenberg

Lorenzhof Bungenberg

1 review over Vakantiehuis Lorenzhof Bungenberg in het Nederlands

Heerlijke plek,

Hanneke, 28-9-2014

Lorenzhof is een ideale plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur.

Het huisje was schoon en verzorgd. Er stond een bloemetje op tafel en we waren verrast door de aanwezigheid van oa handdoeken, zeep, toiletpapier ed.

Het huisje ligt ong. 50 mtr van de woning van de eigenaren af waardoor je voldoende privacy hebt. Tevens ligt het huisje aan een doodlopend weggetje waar weinig verkeer langs komt.

Het enige minpuntje was dat het bed erg kraakte en dat een van de twee matrassen wat was doorgelegen.

Op de dag van aankomst werden we gastvrij ontvangen door de eigenaresse. We hoorden van haar dat ze een ander gedeelte van het pand gaan verbouwen en dat dit het nieuwe huisje wordt wat verhuurd gaat worden.

Wij zijn hier erg benieuwd naar en komen zeker een keer terug om te genieten van de rust en te onthaasten.

Kortom een aanrader voor als je op zoek bent naar rust, ruimte en wilt genieten van de natuur.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lorenzhof Bungenberg in Hellenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lorenzhof Bungenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lorenzhof Bungenberg scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.