Camping Hellenthal

Hellenthal

114 reviews over Camping Hellenthal in het Nederlands

Super !!

Sander, 29-8-2017

Met heel echt veel plezier 5 weken lang met 7 kinderen verbleven in de leeftijd van 1 t/m 13 jaar. Een camping gelegen op een schitterende plek in de Eifel.

Voorzien van zwembad en kinderspeeltuinen.

2 geweldige nederlandse camping eigenaren welke er alles aan doen om je vakantie voor 200% te laten slagen. Het top team van de kidsclub waar elke dag van 10 tot 12 uur met je kinderen geknutseld wordt. Het treinje over de camping, de Bingo, kabouter Plop die over de camping rijdt. Het kan allemaal.

Mooie splinternieuwe hutten welke je kan huren.

Veel te doen en te bekijken in de omgeving, wandelen, rodelen etc etc.

Sanitair is veroudert daarom hier voor een 7 maar wordt elke dag schoon gehouden en mocht er iets zijn wordt dit direct/zsm opgelost.

De prullenbakken op het terrein worden elke dag geleegt.

Frans en Ghislaine wij hebben het heel fijn gehad. Dank jullie wel.

Ook het restaurant/imbiss team, Tanja, Issabel en de andere, het was super gezellig.

Tot snel weer.

Groet uit Friesland

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fijne eenvoudige camping in prachtig gebied. Doen!

Patrick en Rian, 19-8-2017

hartelijke, gastvrije ontvangst en benadering door de eigenaren, super leuke animatie voor de kinderen, een geweldig mooi gebied om te wandelen, fietsen en uitstapjes te maken. Goed restaurant op de camping.

De sfeer is heerlijk ongedwongen. De animatie was top, een groot compliment voor Lizzy en Leontien (en de rest van het team) de knutselwerkjes hebben thuis een mooie plek gekregen.

Vooraf hadden we wat aarzeling over de vaste plekken (eerdere recensies). Dit hebben we totaal niet als storend ervaren. De toeristische plekken zijn gescheiden van de vaste plekken. Ze zijn ruim en gemarkeerd. Het grote veld wordt in het midden vrij gelaten. Sanitair zoals al in andere recensies aangegeven: eenvoudig maar erg schoon.

Een aanrader!

Gezin met 2 meiden van 6 en 10 jaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

in een woord een super vakantie gehad...

Fam Hazekamp, 13-8-2017

Het begint bij het ontvangst, 2 super enthousiaste campingeigenaren die geloven in wat ze doen nl. mensen een comfortabele vakantie geven. Zeer behulpzaam, mens gericht, ....gewoon iedere camping gast een zeer goed gevoel te geven. Sanitair schoon , ruime plekken, mooie ligging en alle voorzieningen bij de hand. Animatie team, Leonie, Lizzy en alle andere medewerkers super enthousiast, betrokken en ook weer vanuit passie gedreven.

Kortom een vakantie zoals wij hem nog nooit beleeft hebben qua ontvangst, betrokkenheid, animatie, gemeenschapsgevoel...deze vakantie was voor ons een topvakantie , niet omdat sanitair super de luxe is maar wel omdat het fantastisch schoon gehouden word , omdat het gewoon goed functioneert binnen zeer korte loop afstanden, zeer mooie omgeving, vriendelijkheid en behulpzaamheid van al het personeel en de billijke prijzen ...GEWOON DOEN ..

Nette camping

Hofsink, 13-8-2017

Zeer mooi gelegen camping. We hadden een tent gehuurd en deze zag er erg netjes uit met erg fijne bedden. Voor de kinderen wordt er erg veel georganiseerd. Er is een mooi groot veld waar de kinderen fijn konden spelen. In de omgeving is er genoeg te doen om erop uit te trekken. De eigenaren staan altijd klaar voor je als iets nodig had, zeer enthousiaste en vriendelijke mensen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Op en top gastvrijheid

Mp, 6-8-2017

Snelle reactie op mail en duidelijke prijsopgave. Bij aankomst een hartelijk welkom bij Frans en Ghislaine. De ingerichte tenten voorzien in alles (behalve misschien de ietwat botte messen :-)). Niet te veel regeltjes, je mag de vakantie houden waar je het hele jaar voor gewerkt hebt! Restaurant is prima en ook daar staat gastvrijheid hoog in het vaandel. Ondanks dat we geen kampeerders zijn en het weer niet altijd mee werkte een prima week gehad. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt en douchen / warm water is gratis. Een aanrader voor een weekje weg!

De perfecte vakantie!

Kylie, 2-8-2017

We kregen een heel fijn welkom van de eigenaren.

Er is een goed en schoon zwembad aanwezig op de camping.

We hebben lekker gegeten in het restaurant.

De kwaliteit is hier erg hoog dat zie je overal in terug!

De camping wordt perfect schoon gehouden.

De wc's en douches zijn zeer hygiënisch.

In de omgeving is genoeg te doen, mooie natuur gebieden waar je fijn kunt wandelen.

Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige pkek

Helma, 31-7-2017

Wat hebben wij een super vakantie gehad! Echt een aanrader! Geweldig ontvangen door Ghislaine en Frans! Voor kinderen heel veel te doen . Animatie is geweldig! Verschillende speeltuinen op het terrein. Hele schone camping met vriendelijke personeel! Ook het restaurant is top! Heerlijk eten en absoluut niet duur!

Komen er zeker terug!

Ghislaine en Frans heel erg bedankt het was top!

Fantastische camping

Renate van der Kruk, 29-7-2017

We werden hartelijk ontvangen door Frans&Ghislaine.Wij hadden een 6 persoons bungalow tent met boxspring bedden. De tent is super alles erop en eraan.De sanitair gebouwen zijn keurig netjes schoon, mischien wat verouderd maar de douches zijn heerlijk warm.Een gezellig veld met een speeltuin voor de kids. Ook een dikke 10 voor Lizzi en Leontiene van de kidsclub. Deze 2 dames vermaken dag in en dag uit de kids in 1 woord geweldig. Ook voor de andere vrijwilligers die hier aan mee werken een dikke pluim. Het restaurant word gerund door Isabel en Tanja en hun meiden. Echt geweldig, altijd vriendelijk, altijd in voor een praatje. Het eten is echt super!! En al wil je iets anders dat op de kaart staat geen probleem voor deze dames.Het word bereid met veel liefde en de prijs is ook super.Voor een lekkere snack of een ijsje kan je terecht bij de snackbar.Wij komen hier zeker nog terug.Er is genoeg te ondernemen in de buurt.Voor ons was het fantastisch. En we hebben genoten.
Gereisd anders in juli 2017

Fantastische camping in een prachtige omgeving.

Nico Butterman, 29-7-2017

We kregen een zeer warm welkom van de eigenaren.

Vervolgens konden wij op ons gemak een plek uitzoeken voor onze caravan en de tent van onze zoon.

Wij kozen een riante plek op het veld direct achter het zwembad, en dat bleek een goede keuze. Tijdens het opzetten van onze campeerspullen kwamen de eigenaren al langs om te vragen of de plek naar wens was en dat vonden wij zeer correct.

Het sanitair is wat gedateerd maar wordt perfect schoon gehouden. De douches in het hoofdgebouw zijn zeer goed. De ligging van de camping leent zich uitstekend voor uitstapjes in de prachtige omgeving, met name voor liefhebbers van wandelen zoals wij.

De camping heeft een prima restaurant/bar/snackbar waar je goed kunt eten en drinken. De bediening is erg hartelijk en correct.

De meer dan vriendelijke eigenaren van de camping hebben de zaak goed op orde en werken voortdurend aan verbetering van de camping.

Wij bevelen de camping van harte aan, wij komen zeker terug.

Waanzinnig

Sil van Dijk, 27-7-2017

Wat een toffe camping. Een heel warm ontvangst. Vrije keuze in het kiezen van onze plek. Staat van het sanitair is verouderd maar heel en schoon. Bij de imbiss en in het restaurant héérlijk gegeten. Onze kinderen hebben zich zo vermaakt in de kids club en savonds met de animatie vooral het zoenen spel en kabouter plop die samen met de kinderen over de camping gaat.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hellenthal in Hellenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hellenthal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hellenthal scoort een 8.96 uit 10 op basis van 115 reviews.