Hotel Landhaus Weber

Hotel Landhaus Weber

Uitstekend

3 reviews over Hotel Landhaus Weber in het Nederlands

Heerlijk kleinschalig hotel in de Eifel

Miriam Coopmans, 7-6-2014

Lekker gegeten in het hotel en genoten van de omgeving.
Gereisd met partner in mei 2014

Pareltje in de Noord Eifel

Henk en Ria Kouwenhoven, 7-9-2012

Geweldig klein hotel. Wij hadden een "Giebelzimmer", groot en met een prima bed en badkamer. De naam suggereert dat je de trap op moet, maar het is begane grond. De kamer heeft een balkon met uitzicht op de tuin en een berg (niet al te hoog). In de kelder aan de tuinkant heeft het hotel een mooie sauna, met een stoombad. Afkoelen kan in een afgeschut deel van de tuin. Het eten is geweldig. Fijn van smaak, niet van die veel te grote porties of stukken vlees, gewoon heel goed. Meer de Franse dan de Duitse keuken.
Gereisd met partner in januari 2012

Genoten in Landhaus Weber

Ine, 16-12-2011

Afgelopen weekend te gast in Landhaus Weber in Heimbach Hasenfeld. Wat een heerlijke locatie om een weekend (of langer) te verblijven. Het is een prima uitvalsbasis voor tochten door de Eifel, wandelingen rondom de Ruhrsee of in de omgeving van Heimbach Hasenfeld, bezoeken aan interessante stadjes, enz. Bij de familie Weber en haar medewerkers staat gastvrijheid met stip op nummer 1. Onze kamer was ruim, schoon, met uitstekende bedden. En op een regenachtige dag naar de sauna gaan is een aanrader. Ontbijt is uitgebreid. Voor het diner hadden wij de keuze uit een aantal vis- en vleesgerechten. Met daarbij een heerlijke wijn. We hebben genoten.
Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Weber in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Weber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Weber scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.