Vakantiepark Landal Eifeler Tor *****

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,2

37 tips over Landal Eifeler Tor

t-men, 11-1-2016
Het openluchtmuseum LVR Freilichtmuseum in Kommern is een aanrader, ook voor kinderen. Erg leuk om meer over de omgeving, bouwstijl en cultuur te weten te komen. Daarnaast is het een prachtig park in een bosrijke omgeving. Erg mooi en leuk en niet bijzonder duur voor een leuk dagje uit!
Sander, 5-8-2015

Bij de Edeka te heimbach verkopen ze heerlijke afbakbroodjes.

Voor 79 cent al 8 gemengde broodjes die je heerlijk kunt afbakken.

Sander, 5-8-2015

Ga naar klimpark Hochseilgarten Hürtgenwald.

dit is een leuke klimpark in bos, met goede uitleg en veilge uitrusting kun je hier 4 klimparcoursen doen tussen de bomen,

Met speciale familie prijs is dit park voordelig te bezoeken.

ekaarsgaren, 20-7-2015
    Dit park is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de zeer steile paden en wegen.
    Familie Tinbergen, 16-5-2015
    Absolute aanrader voor groot en klein is Hochwildpark Rheinland. http://www.hochwildpark-rheinland.de/ Ze spreken er wel vooral Duits en je moet er met cash betalen. Neem ook wat losse euro's mee om doosjes voer te kopen dat je dan zelf aan herten en geiten kan voeren, erg leuk.
    Simone, 3-3-2015
    De gegrilde haantjes met papat bij de snackbar waren geweldig. Wel van tevoren bestellen!

Roos, 8-2-2015
    Extra comfort pakketten boeken, ideaal. Ook hebben wij een massage van 90 minuten geboekt op het park zelf. Wij twijfelden of we niet een hele kuurdag ergens anders zouden boeken. Blij dat we voor de Lomi Lomi massage op het park gekozen hebben. Beste massage ooit en de sauna en stoombad werd speciaal voor ons aangezet. Zo hadden we onze eigen kuurdag. Het uit en thuis arrangement is ook een aanrader. Gourmetten en uit eten in een van de twee restaurants. Laatste tip: zonsopgang fotograferen
    Mariska, 5-11-2014

De Urftseestaumauer is zeker een aanrader. Je kunt er alleen met de fiest, boot of lopend komen, maar het is het uitzicht zeker waard!!

Tip: Het gourmetarrangement. Zeer compleet en erg lekker, eigenlijk hoef je alleen even wat bakboter/olie zelf te regelen.

lies, 29-10-2014
    Dineren bij restaurant Eifeler Hof in Heimbach! Wij hebben er eind oktober heerlijke schnitzels gegeten (flinke hoeveelheid en goed warm). Het interieur is niet meer van deze tijd (erg ouderwets), maar het lekkere eten en de vriendelijke bediening compenseerden dit!
    Corrie, 4-10-2014

Openluchtmuseum in Kommern.

Varen op de Ruhrsee.

Wandelen naar Heimbach en met het treintje weer terug.

Wandelen vanaf de parkeerplaats Kermeter.