Beoordelingen Hotel Klostermühle****

Klostermühle****
142 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Klostermühle****
Hengebachstr 106, 52396, Heimbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Klostermühle scoort een 7,0 uit 10, op basis van 142 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Klostermühle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Hotel Klostermühle**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Hotel Klostermühle**** met andere accommodaties in Heimbach.
Even geduld a.u.b.

6,2
7,3
Kindvriendelijk
6,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mrt. 2014
"Geweldig voor een paar dagen er op uit."vertalen
N. Van Wijk
7,0

27-3-2014 We werden erg vriendelijk ontvangen. De mensen waren graag bereid inlichtingen over bezienswaardigheden te geven.
We konden weliswaar alleen in de hal/lounge van WiFi gebruik maken, maar was verder geen probleem en het gebruik is overigens gratis. Kortom prachtige uitvalsbasis met verschillende mogelijkheden.

met partner, Mrt. 2014
"Ontspannen verblijf met schitterend weer"vertalen
Buck
8,0

27-3-2014 Voor ons een aangename kennismaking met dit Hotel. Het ligt rustig aan een niet te drukke straat. Verkeersgeluiden kunnen praktisch worden buitengesloten door het raam dicht te houden, maar echt nodig is dit niet. Uitzicht mooi, niet spectaculair op heuvels. Het hotel zelf heeft een authentieke uitstraling. Heimbach als plaatsje , is aantrekkelijk als fiets of wandelvertrekpunt. Het slot in Heimbach is zeker het bekijken waard.

met een groep, Mrt. 2014
"Voor deze prijs voor iedereen aan te raden."vertalen
Gerrit, Nel, Els, R...
9,0

23-3-2014 Wij waren met 2 echtparen en een alleenstaande vrouw.
We hebben ons uitstekend geamuseerd. De kamers waren prima en het ontbijt en diner waren heel goed. We komen zeker nog eens terug.

met partner, Mrt. 2014
"Het "minste" hotel waar ik ooit verbleef."vertalen
Nieuwendijk
2,0
3,0
1,0
6,0

8-3-2014 Het hotel heeft een goede ligging in een prachtige omgeving. De kamers zijn schoon, maar veel te klein. Je kunt er niet verblijven als je ook een privé wil zijn. Je mag er ook niets gebruiken.
We hadden inclusief ontbijtbuffet en diner. We hebben net geen honger geleden, maar het aanbod was bijzonder mager. Bij het ontbijtbuffet was behalve yoghurt en jam alleen kaas en worst. De broodjes waren wel vers, maar de rest van het brood was oud en droog. Bij het diner was er niets te kiezen, je kreeg een bord voorgezet en dat was het.

met partner, Feb. 2014
"Alles aan dit hotel klopt:"vertalen
Bob KIES
8,0

6-3-2014 Hotel Klostermuehle is qua uitrusting eerste klas; de eigenaar komt van een solide bouwbedrijf en dat merk je. Bouwtechnisch en qua installatie is alles perfekt. Het voedsel is precies goed. Ligging is vlakbij het National Park Eifel dat een ideaal wandel- en mountainbikegebied is. Het geheel is perfekt voor een korte vakantie voor wat oudere mensen.

Nov. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Martina
4,0
5,0

20-11-2013 Bij ontvangst direct strikt regelement met allerlei absurde voorwaarden en boetes. Geen warm welkom. En zeker niet klantvriendelijk

met vrienden, Nov. 2013
"Kamers goed, eten matig"vertalen
George Wissink
7,0

7-11-2013 Hotel Klostermuhle is een mooi hotel maar de ontvangst en personeel zijn koel. De kamers zijn goed maar het eten is matig. Het ontbijt is heel eenvoudig en voor een eitje moet je extra betalen. (1€ voor een gekookt ei).

met partner, Sept. 2013
"Prima prijs/kwaliteits verhouding"vertalen
batsup
7,0

30-9-2013 Na alle reviews gelezen te hebben, is het wel grappig om dit allemaal ook mee te maken en heel herkenbaar. Van het stuk gebak met koffie (lees koffie met plakje cake) tot aan 1 tafel "moeten" zitten met vreemde. Ik moet zeggen dat dit ons heel erg mee is gevallen en zeker niet zo negatief is als sommige ervaren hebben. Het ontbijt werd goed aangevuld, en het avond eten was simpel maar niet slecht (op de groente na). Wij hadden een ruim appartement langs de straatkant. Als het goed is kom je er voor de omgeving en heb je een kamer voor het slapen toch. Het personeel komt wellicht wat "streng"over maar zijn heel behulpzaam. Onder de streep is de prijs kwaliteit goed in balans. Verwacht geen uitschieters, maar geniet van de natuur, want die is op deze locatie prima, en allemaal op loopafstand.

met partner, Sept. 2013
"Zeer de moeite waard..."vertalen
Ton trienekens
8,0

2-10-2013 Als je de recensies leest denk je af en toe dat het twee verschillende hotels betreft. Onze ervaring is bijzonder positief. Mooi maar eenvoudig hotel, maar vriendelijk personeel en schone kamers. Ook het appartement waarin wij verbleven was netjes en goed uitgerust. "Alle waar naar zijn geld" en "voor een dubbeltje op de eerste rang" zouden de criticasters op dit hotel eens wat nadrukkelijker bij zichzelf te raden moeten gaan. Verwacht voor aanbieding van touroperator niet een 5-sterren accommodatie met haute cuisine, maar een goed onderkomen voor de nacht met een redelijke maaltijd. Kortom gewoon goed voor de prijs die je betaalt.

met een groep, Sept. 2013
"Perfecte uitvalsbasis"vertalen
Ria Berkepas en par...
10,0

1-10-2013 Prachtige omgeving, veel te bekijken, gezellig dorp. Wat een fantastische kamer, prima ontbijt, voldoende , en wat er niet was kon je bijbestellen.
Het diner was prima, 3 gangen, er is thuis ook wel eens iets wat je niet zo lekker vindt.
Personeel vriendelijk, hotelbar is ook goed voorzien. Qua aankleding hotel heel netjes en schoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?