Beoordelingen Hotel Klostermühle****

Klostermühle****
149 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Klostermühle****
Hengebachstr 106, 52396, Heimbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Klostermühle scoort een 7,1 uit 10, op basis van 149 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Klostermühle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Hotel Klostermühle**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Hotel Klostermühle**** met andere accommodaties in Heimbach.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,3
7,3
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Prachtige plaats maar ik ga er niet meer naar toe"vertalen
G.Stamfort
7,0

13-07-2014 bij behorede koffie met gebak steld niks voor een stukje droge cake met slappe koffie,driegangenmenu steld ook niks voor,het ontbijt was zeer goed
hotel was proper,
beloofde wandelkaart hebben we ook niet gehad.
personeel onvriedelijk.
specaleteitendinee ook niet gehad

met partner, Mei 2014
"Waarschijnlijk bij een keer gebleven"vertalen
Stringa
5,0
3,0
6,0

31-05-2014 In de omgeving van het hotel kan men eigenlijk alleen maar wandelen. Verder is er in de hele omgeving niets te doen. Het dorp Heimbach is evenals het hotel op z'n retour. Vele zaken staan te koop. Misschien door de crisis, misschien ook door eigen toedoen, Herr Burgemeister! Het hotel zelf..... service en bediening is zakelijk vriendelijk, geen echte interesse of aandacht voor de gasten. Constant wordt gevraagd of je nog iets wilt drinken, tot aan het vervelende toe. Al het eten diepvries, niet echt gezond dus. . Waarschijnlijk moet het financieel wel. Kamers.... waren redelijk ruim en douche was goed. Alle badlinnen goed aanwezig, echter wat zeer tegenviel was de schoonheid. Bij binnenkomst bleek de vloer nog vies. Het tapijt niet om aan te raken.
Voor de intieme. Het enige positieve waren de ontbijttijden en dinertijden. Er was gelukkig bruisend Spa aan tafel aanwezig. Daardoor werd het verblijf nog leuk, aangenaam en interessant.

met vrienden, Mei 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Henk van Velsen
9,0

12-05-2014 Zyn net, zeer tevreden terug . Vier fyne dagen gehad, in goed hotel. In een mooie omgeving,de Eifel. Ongelofelyk hoe het kan voor deze prys. Kamers spik en span, eten goed, vriendelyke mensen. Alleen hebben ze last van de negatieve reacties op het internet. Wat ik zeer onterecht vind. Nogmaals geen klachten,een negen.

met partner, Mei 2014
"Uistekend qua prijs kwaliteits verhouding"vertalen
Hilbrand de Vries
9,0

06-05-2014 Het is een prima hotel, het personeel is erg vriendelijk en de kamers netjes en schoon.
Het ontbijt en diner was eenvoudig maar goed en genoeg.
Een aanrader voor iedereen die een leuk hotel zoekt in de eifel.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuk hotel met vriendelijk personeel"vertalen
Inge
5,0
7,0

25-04-2014 Gedurende het Paasweekend verbleven we in dit hotel. Zoals door meerdere reeds is opgemerkt, een uitstekend hotel voor een zeer lage prijs. Wij verbleven in een van de appartementen naast het hotel waar helaas wel wat gebreken waren. De slaapbank in de kamer was kapot en de douchedeur viel uit elkaar als je die dicht trok! Desondanks prima geslapen door de matrassen van de bedden te halen en met z'n allen op de vloer in de woonkamer te gaan liggen.

Ontbijt was uitstekend, avond eten wat minder maar voor de prijs helemaal in orde. Helaas kan je er niet met pin of creditcard betalen, neem dus voldoende contact geld mee! Verder ligt het hotel leuk in het dorpje Heimbach, het centrum is lopend prima bereikbaar. Leuke tijd gehad met z'n drieën.

met vrienden, 2014
"Goed en goedkoop hotel"vertalen
Fam. Malden
7,0

18-04-2014 Wij vonden het een zeer goed hotel voor de prijs de wij betaald hebben
Personeel was vriendelijk en eitje bij het ontbijt was allemaal geen probleem.
Ook de kamers waren goed en schoon, en alles was aanwezig.
Zelfs de hotel bar was goed.
Er was zelfs een ruime parkeer plaats voor het hotel.

met partner, Apr. 2014
"Hoe kan het zo goedkoop zijn"vertalen
H.Kuijpers
8,0

20-04-2014 Gemeen al die negatieve opmerkingen. Ongelooflijk hotel voor het lage bedrag dat je betaald.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner uitstekend en ruim voldoende , ontbijt prima en werd zeer goed aangevuld.
Goede, rustig gelegen kamers. Zelfs vanuit je kameraad een wildzwijn met jongen gezien, grazend tegen berg.
Met één woord: Fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij kunnen dit hotel bij iedereen aanbevelen.

met partner, Mrt. 2014
"Geweldig voor een paar dagen er op uit."vertalen
N. Van Wijk
7,0

27-03-2014 We werden erg vriendelijk ontvangen. De mensen waren graag bereid inlichtingen over bezienswaardigheden te geven.
We konden weliswaar alleen in de hal/lounge van WiFi gebruik maken, maar was verder geen probleem en het gebruik is overigens gratis. Kortom prachtige uitvalsbasis met verschillende mogelijkheden.

met partner, Mrt. 2014
"Ontspannen verblijf met schitterend weer"vertalen
Buck
8,0

27-03-2014 Voor ons een aangename kennismaking met dit Hotel. Het ligt rustig aan een niet te drukke straat. Verkeersgeluiden kunnen praktisch worden buitengesloten door het raam dicht te houden, maar echt nodig is dit niet. Uitzicht mooi, niet spectaculair op heuvels. Het hotel zelf heeft een authentieke uitstraling. Heimbach als plaatsje , is aantrekkelijk als fiets of wandelvertrekpunt. Het slot in Heimbach is zeker het bekijken waard.

met een groep, Mrt. 2014
"Voor deze prijs voor iedereen aan te raden."vertalen
Gerrit, Nel, Els, R...
9,0

23-03-2014 Wij waren met 2 echtparen en een alleenstaande vrouw.
We hebben ons uitstekend geamuseerd. De kamers waren prima en het ontbijt en diner waren heel goed. We komen zeker nog eens terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?