Hotel Klostermühle ****

6,8

178 reviews over Hotel Klostermühle in het Nederlands

alles was zeer goed.

Louis en Michaela, 14-7-2017

zowel het eten als de kamer en de bediening was zeer goed.
Gereisd met partner in juli 2017

Waardeloos

M. J. Reichardt, 6-4-2017

Kleine kamers, pover ontbijt, slecht en smakeloos diner. Beste advies is niet gaan!
Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel

Alicette, 14-3-2017

Vriendelijk personeel. Eenvoudige en niet zo ruime kamers, maar wel netjes en schoon. Gewoon en goed ontbijt met een eitje erbij elke morgen. Het avondeten was lekker en prima. Leuk dorpje Heimbach. Mooie omgeving om te wandelen en/of te fietsen. Goede service.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Goed, vriendelijk en prima eten!

Bart van Gils, 22-5-2016

Goede parkeergelegenheid, kamers groot genoeg en schoon, nette badkamer.

Goed ontbijt, goed diner, keurige bediening, zeer vriendelijke eigenaren!

Groeten aan Harrie ;-)

Mooi terras, gratis wifi en op loopafstand van een gezellig centrum.

Goede prijs kwaliteit verhouding dus begrijp de negatieve reacties niet......

Gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig weekend met heerlijk eten!

Jacqueline Beulen, 22-5-2016

Gezellig dorp met gastvrij hotel en zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Aanrader voor weekendje weg! Prachtige omgeving!

Prijs kwaliteit verhouding helemaal oké!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heel goed,

Ghesquiere Joost, 24-4-2016

Prijs kwaliteit is het niet te verbeteren, vriendelijke bediening, eten goed en voldoende. Kortom voor herhaling vatbaar.

Kan niet begrijpen wat er sommige mensen durven schrijven, denk zelf dat er sommigen zijn die een review schrijven en er niet zijn geweest. In ieder geval, heb met veel mensen daar gesproken en ze waren unaniem tevreden.

Gereisd met vrienden in april 2016

Teleurstellend

Jan Wandelaar, 9-9-2015

Mocht je halfpension willen boeken dan zou ik dit hotel afraden. Het eten 's avonds is namelijk erg weinig, dunne soep gemaakt van een unileverpoedertje, een eetlepeltje rijst met 3 dobbelsteentjes kipfilet en een stronkje brokkoli net iets groter dan het peterselikruidje. Vooral na een stevige wandeling overdag lust je wel wat. Het ontbijt is welliswaar voldoende, maar voor een eitje moet je bijbetalen.

Bij het boeken was ons een gratis wandelkaart beloofd. Bij navraag bleek deze bij de stadsinfo gehaald te moeten worden tegen betaling van 10 euro. Tja, veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Gereisd met partner in september 2015

Slecht tot zeer matig

Géén mierenneukers., 21-7-2015

Tot onze verbazing 2 losse bedden op de 2 persoons kamer. Zeer slecht en goedkoop eten en ook nog zeer weinig. Smakeloos en eenzijdig. Ontbijt zeer matig en nog geen gekookt eitje, moest je extra bijbestellen en betalen. Gouden tip is dan ook een nieuwe kok te regelen. Van de soep tot de koffie vas sterk verdunt. Omgeving is prachtig en gelukkig andere eettentjes in de buurt om de avond en nacht door te komen. Het mag dan wel een goedkope aanbiedingen zijn op internet, maar dit doet de naam geen eer aan. Wij gaan de volgende keer wel even verder zoeken.
Gereisd met partner in juli 2015

aangenaam verblijf

Boeynaems Victor, 20-7-2015

Proper hotel. Lekker ontbijt. Eibereiding zelf te kiezen. Kraaknette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben er verbleven door georganiseerde motorreis van Horizon. Voor mij is een aanrader voor iedereen die deze prachtige streek wil verkennen.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Fantastische plek.

Gert, 1-7-2015

Super aardige bediening,eenvoudig maar lekker eten.

Wij waren er met de auto aanhanger plus motorfiets. Na drie nachten zijn we naar een andere plek gereden op de motor, auto en aanhanger mochten blijven staan, zonder enige twijfel of kosten.We zijn na twee dagen rijden nog een nacht gebleven. We gaan zeker terug,aanrader zeker ook voor motorrijders.(groeten aan Harry)

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klostermühle scoort een 6.78 uit 10 op basis van 189 reviews.