Beoordelingen Hotel Klostermühle****

Klostermühle****
166 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Klostermühle****
Hengebachstr 106, 52396, Heimbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Klostermühle scoort een 7,0 uit 10, op basis van 166 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klostermühle**** in Heimbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klostermühle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Klostermühle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 32 vakantiefoto's van Hotel Klostermühle**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Hotel Klostermühle**** met andere accommodaties in Heimbach.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,2
7,2
6,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Okt. 2014
"Heerlijke plek te midden van prachtige natuur"vertalen
Ine van Hees
10,0
8,0

27-10-2014 Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooral omdat we het onwaarschijnlijk goedkoop vonden. voor 33 euro pp/dag hadden we ontbijt, diner en een hotelkamer. Ik snap niet hoe dat voor zo weinig kan. Het eten was prima, verse groenten, groot stuk vlees, soep vooraf en lekker toetje na. Ontbijt was ook goed, eitjes waren te bestellen zonder kosten.
Personeel was zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader als je voor een leuke prijs lekker weg kan zijn!

Met vrienden, Okt. 2014
"Verblijf van 4 dagen in de herfst van okt. 2014"vertalen
Fam. Prins
9,0

19-10-2014 Als ik de kleine aantal ontevreden vakantiegangers lees en de tevreden vakantie gangers, dan snap ik het niet.
Diegene die ontevreden is vind ik mierenneukers, ze moeten niet zeiken.
Mijn douche beugeltje zat los en mijn lamp liet het in de laatste dag afweten, ben ik dan ontevreden?, moet ik dan klagen?
Welk hotel is perfect?
Ik kan alleen zeggen dat ik nu gekozen heb voor een goedkope herfst vakantie, om lekker te wandelen in de bergen en de omgeving te zien.
Wij waren met 4 personen en waren uiterst tevreden.
Zowel over de kamer, bed douche, personeel (Karina), ontbijt en het 3 gangen diner en de omgeving.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar en ja, zeurders heb je altijd

Fam. Prins

Met partner, Okt. 2014
"Goedkoop maar geen herhaling"vertalen
R. Jung
6,0
6,0
2,0

13-10-2014 (kamer 204) Personeel is vriendelijk en snel.
De kamer is klein, niet schoon en niet netjes. De koelkast doet het niet.
Er zitten zwarte vegen op de muur en de kamer is koud. De radiator wordt niet warmer dan lauw.
Mede dankzij de plavuizen op de vloer in de kamer en op de gangen is het behoorlijk lawaaiig. De gordijnen zijn niet licht dicht.
de kussens zijn te zacht.
De badkamer is schoon maar er zit veel schimmel op de muur van de douche.
Het bed slaapt goed, er is voldoende kastruimte.
Het dorp is klein en stil, maar er zijn genoeg leuke plaatsen in de buurt.
Het restaurant is lawaaiig, de bediening is goed en vriendelijk.
Voor het ontbijt is niet zoveel keuze, Avondeten is prima, bord vol en de kwaliteit is goed.

Met partner, Sept. 2014
"Aanrader !"vertalen
G.Hofhuis
8,0

21-09-2014 Voor de tweede keer in hotel Klostermuhle geweest. De ontvangst was wederom zeer prettig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden en prima kamer met badkamer en zitje en uitstekende bedden. Alles was zeer schoon. Het ontbijt en avondeten waren goed. Het hotel ligt in een prachtige omgeving voor wandelingen en fietstochten. Prachtige fietstocht rond de Rursee gemaakt (37,5 km.) Prachtige plaatsjes zoals Bad Munstereifel en Monschau in de buurt. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed. Wij komen beslist nog eens terug.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ik blijf liever thuis....."vertalen
J. Janssen
1,0

31-08-2014 Eten is smakeloos en je gaat met honger van tafel.
Personeel is ongemotiveerd en ongeschoold...
Het kost bijna niets, maar het is ook niets...

"Zeergoed"vertalen

"Superdagen gehad"vertalen
M Wildhagen
10,0
9,0

22-08-2014 Had reviews gelezen maar kan dat niet plaatsen/begrijpen. Wij werden vriendelijk verwelkomt, uitleg gekregen, mooie nette kamer met eigen terras. Op vragen zoals extra kussen werd meteen gereageerd. Ook bij ontbijt was ei mogelijk ( wel om vragen, roerei, gebakken of gekookt dus vers en niet warm gehouden ) en werd steeds ruimschoots op tijd aangevuld. Bij diner werden veranderingen uitgevoerd omdat wij aparte wensen hadden.
Hotel ligt aan de rand van het dorp met fantastische wandel en fietspaden. Prachtige omgeving. Bij aankomst was kamer nog niet klaar, maar we waren dan ook ruim een uur te vroeg. Tijdens kop koffie kwam de receptioniste zeggen dat de kamer al klaar was ( ruim voor het uur om was ) Voor ons is het zeker voor herhaling.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Voor deze prijs prima"vertalen
stam
7,0

16-08-2014 Naastgelegen appartement vertoont wat gebreken (matige bedbank), maar was goed schoon. Omgeving is prachtig, je loopt vanuit het hotel zo het natuurpark in. Zeer geschikt voor wie van wandelen houdt. Het eten was eenvoudig, maar goed genoeg. Personeel vond ik vriendelijk.

"Mooi wandelgebied Heimbach Eifel Duitsland"vertalen
ROBERT KUIJPER
8,0

25-08-2014 Rustig gelegen in de eifel, ongeveer 2 uur van Nijmegen met de auto. Vriendelijk personeel. Diner was een verrassingsmenu, eenvoudig maar goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding, via touroperator geboekt. Comfortkamer geboekt met zicht naar de voorzijde. Parkeren bij hotel is gratis.

"Nog niet voor niets...."vertalen
c. Cremers
2,0

28-08-2014 Wat een flut verblijf....
Het eten is op zijn minst belabberd, smaakloos, en je gaat net niet met honger van de tafel. Er valt niets te kiezen, het word voor je neer geploft en dat is het. De kok zou ontslagen moeten worden.

De kamers zijn wel schoon maar heel kil en de ramen liggen op een hoogte dat je er niet doorheen kunt kijken en als je al iets ziet is het een rotswand.....
De winkeltjes in het dorp zijn leuk.....helaas alles dicht!
Het dorpje kent heel veel leegstand.

De personele bezetting is veel te amicaal, en bod te noemen.
Dit is het slechte verblijf dat ik ooit heb meegemaakt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?