Vakantiehuis Eder

Eder
8,6

7 reviews over Vakantiehuis Eder in het Nederlands

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie

De Jong, 23-8-2017

Het huis was netjes schoon gemaakt.

De kamers waren ruim en gezellig ingericht.

Het was fijn dat er ook een wasmachine aanwezig was.

De keuken was netjes en van alle gemakken voorzien.

Ook een tweede tv in de gameroom was heel fijn voor de kinderen.

De Sauerlandpas is ideaal als je in de omgeving er op uit wil.

De eetruimte zal wel wat comfortabeler mogen.

Ook een set tuinstoelen zou wenselijk zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Topvakantie in en rondom een ruim en schoon huis!

Fam. J.A. Theunisse, 24-7-2017

Met de kinderen (3 tot 19 jaar) twee fijne weken in dit huis doorgebracht. Heerlijk ruim, genoeg badkamers, dus ook met een groot gezin geen wachttijden... Ruime slaapkamers. Gameroom bracht voor de kids een welkome tijdsinvulling bij wat slechter weer. Fijne tuin, groot genoeg om een balspel met de kleine kinderen te doen. Een grote tuintafel, wel een tip: om echt even te luieren of te lezen in de tuin zouden gemakkelijk zittende (lig)stoelen een welkome aanvulling zijn. Prachtige omgeving, veel wandelroutes met startpunt dicht bij de woning. Mooie speeltuin, ook dichtbij, kleinere kinderen kunnen er zelf heen lopen. Midgetgolf dichtbij, maar was niet schoon, daarom niet toegankelijk, een aandachtspuntje dus. Neemt niet weg dat deze vakantiewoning een aanrader is voor grotere gezinnen/groepen met jongere en oudere kinderen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige accomodatie zeker voor herhaling vatbaar

Toon Roes, 25-3-2016

Misschien een paar traphekjes voor de trappen voor de aller kleinsten, verder erg mooi.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Geweldig

John Oldenburg, 1-9-2015

Prachtig onderkomen in Sauerland. Het huis is echt van alle gemakken voorzien. We waren met 2 gezinnen en in totaal met 9 mensen en hebben ons echt thuis gevoeld. Super was de speelkamer waar Joel lekker bezig kon met de spelcomputer. Wij gingen lekker poolen of tafeltennissen. En er was zelfs een tafelvoetbaltafel. Elke etage heeft eigen douche en WC..dat was erg comfortabel met zoveel mensen. Het was zomers weer maar gelukkig konden we het huis goed koel houden...Er was zelfs een barbeque aanwezig. ! Wat wil je nog meer ? Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Fijn huis!

Joosje, 26-8-2015

Een heel fijn huis! Wij waren last minute met 4 personen dus we hadden alle ruimte. Het huis is groot genoeg voor 2 a 3 gezinnen. De gameroom was heerlijk voor de kinderen. De keuken is zeer compleet ingericht. Goede bedden, alleen de kussens bevielen minder. De badkamers zijn allemaal fris en strak ingericht. In de woonkamer staan fijne banken, er zijn niet genoeg zitplaatsen voor 14 personen maar er is ook nog een grote eetkamer.

Het huis staat in een rustig dorpje. In de omgeving is genoeg te doen, bv in winterberg en willingen. We zouden zo weer een weekje willen gaan! Voor ieder jaargetijde is dit een prima huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooi, gezellig en groot

loesD, 4-6-2015

Met Pasen zijn we hier met 7 volwassenen, 2 kinderen, 1 baby en 6 honden geweest. Het was heerlijk! Huis is groot, veel kamers en badkamers. Mooie omgeving, je loopt zo het dorpje uit en de rust in. Het is een rustig dorpje maar je bent zo in skigebid of stadje. Echte aanrader!!
Gereisd anders in januari 2015

Mooi ruim huis

Adrie Oomen, 21-5-2015

Adrie Oomen - 2015-05-13 21:56:39

Zijn in de week van 4 mei t/m 11 mei in Ferienhaus Eder geweest. We waren met 8 volwassenen, 1 kind en 2 hondjes. Mooi ruim huis, mooie grote kamers en alles is er ook wat betreft servies, keuken gerei etc.compleet aanwezig.

Dit huis is echt aan te raden en wij hebben er bijzonder van genoten., omgeving is ook erg mooi en erg veel groen en bossen. ook is er een fijn contact via de mail geweest met de verhuurder. nogmaals aanrader. Grin

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eder in Hallenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Eder scoort een 8.55 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: