Camping Dreiländersee

Dreiländersee
4,9

Matig

2 reviews over Camping Dreiländersee in het Nederlands

Geen camping waar wij terug zullen keren.

Selma, 21-8-2017

Wij verbleven hier één nacht. We werden heel vriendelijk ontvangen. Camping ligt ook mooi aan een meer. Maar blijkbaar gelden hier geen regels voor wat betreft rust. Tot diep in de nacht klonk muziek vanuit de tent voor gemeenschappelijk gebruik en zeer luide gesprekken oftewel geschreeuw. Kortom wij zullen hier niet meer komen en zullen het anderen ook zeker niet aanbevelen!
Gereisd met partner in augustus 2017

eerste indruk vreselijk maar het valt heel erg mee

ronell, 17-7-2011

Ik had hoofdpijn en was blij dat we op een camping waren. Eerste indruk vreselijk. Het was een terrein met een groot hek en alles door elkaar. Veel families die over en weer liepen. Ligging is perfect. Het ligt aan een grote plas. Uiteindelijk is iedereen heel aardig. Sanitair met een sleutel waardoor er alleen maar campinggasten gebruik van maken. Heel schoon en modern. Voor het douchen krijg je een x aantal liters water dus hoe heter hoe eerder die stopt. Je kan er ook wassen en drogen.
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dreiländersee in Gronau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dreiländersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dreiländersee scoort een 4.91 uit 10 op basis van 3 reviews.