Hotel Bergesbuer ****

Bergesbuer
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergesbuer bij:

2 reviews over Hotel Bergesbuer in het Nederlands

Geen 4 sterren waard

Thea , 11-7-2012

Vorig jaar zijn wij in dit hotel geweest. Wij hadden een suite geboekt voor de mooie ruime badkamer met jacuzzi. Helaas kwam er bruin water in de jacuzzi en er kwam ook bruin water uit de douche. Natuurlijk bij de receptie gevraagd om een andere kamer, dat was niet mogelijk en het probleem met het water gebeurde wel vaker en daar kon ze niks aan doen. Midden in de nacht ging de jacuzzi ineens aan, dat maakte een herrie! Dus na drie keer gewekt te zijn door de jacuzzi zijn we naar de receptie gegaan. Het heeft ons anderhalf uur gekost om een nieuwe kamer te krijgen. Ik heb gelukkig niet opgegeven en we kregen uiteindelijk een andere kamer. Geen suite, geen jacuzzi, minder ruimte en een rotnacht gehad.

De ligging van het hotel is prima, maar in de directe omgeving werd gebouwd en het was dus een dikke rommel om het hotel heen.

Wij vonden het ontbijt prima, de service en de kamer niet.

Gereisd met partner in januari 2012

Voor een goede nachtrust zit je hier goed

superfred5, 19-5-2012

Ik was hier voor 2 overnachtingen. Me eenpersoonkamer was echt prima. Luxe en alles was aanwezig en heel schoon. Ik was daar met Hemelvaarstsdag en was er een buffet voor een vriendelijk prijsje....alleen het eten vond ik niet zo denderend. Bepaalde dingen waren koud en meerdere bakken waren al leeg. Sausjes in de bakjes zagen er niet uitnodigend uit. Personeel is zeer vriendelijk. Receptie is 24 uur per dag bemand. Prima uitval wegen naar vele bestemmingen in Nederland en Duitsland. Ik ben touringcarchauffeur en zou mijn passagiers dit hotel niet aanraden maar voor mezelf vond ik het prima. Ik moest goed kunnen slapen en dat is gelukt. Hotel is een voordelige keus.
Gereisd zakelijk in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergesbuer in Gronau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergesbuer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergesbuer scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.