Hotel Berghotel Hohe Mark ***

Berghotel Hohe Mark

1 review over Hotel Berghotel Hohe Mark in het Nederlands

Ontzettend fijn en mooi hotel!

Jowita, 28-9-2014

Wij zijn hier drie dagen geweest en hadden de suite geboekt. Het is een klein (familie)hotel, slechts12 kamers. Uitzicht over het natuurgebied was waanzinnig mooi! Rustig gelegen, met buiten veel vermaak voor kinderen (en het bos is natuurlijk ook een grote speeltuin ;-) In de kamer een grote raampartij met balkon. De kamer was voorzien van alle gemakken en schoon. De kinderen sliepen op de (al reeds opgemaakte) slaapbank en hebben goed geslapen. Onze bedden waren ook prima. Badkamer met bad en douche.

Restaurant was oke, goed gegeten. Echter was het ontbijt heel karig en voor Duitse begrippen slecht. Er werd zelfs geen ei geserveerd.

Verder waren er geen gordijnen in de kamer. Voor ons geen probleem omdat we in september daar verbleven, maar hartje zomer was misschien minder fijn geweest. Verder is er geen lift aanwezig.

Conclusie: Klein en rustig hotel, prachtig gelegen aan een natuurgebied en zeker leuk om met kinderen een weekend naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Hohe Mark in Groß Reken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Hohe Mark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghotel Hohe Mark scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.