Hotel Haus Deckers ***

Haus Deckers

1 review over Hotel Haus Deckers in het Nederlands

Fietstocht naar Oisterwijk

Thys Frans, 27-7-2014

Bij onze aankomst waren we aangenaam verrast van de ontvangst, we zijn een groep fietsers uit Ham ( België ). De dag dat we toekwamen speelde onze nationale voetbalploeg voor de wereldbeker tegen Argentinië. Daar er een paar voetballiefhebbers bij waren stelde de hotelbaas voor om het diner zo te regelen dat we in de bar op groot scherm de voetbal konden volgen, spijtig genoeg verloren ze.

Wat de omgeving betreft uitzonderlijk om te fietsen, hebben voor vertrek gereserveerd voor volgend jaar.

Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk, de kamers zijn zeer goed en rustig gelegen en voorzien van al het nodige, Nog een dikke proficiat voor de kok het eten was zeer lekker en mooi opgediend.

Een aanrader voor zij die houden van fietsen, wij hebben er alvast van genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Deckers in Geldern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Deckers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Deckers scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.