Hotel Casino Rehmannshof

Casino Rehmannshof

1 review over Hotel Casino Rehmannshof in het Nederlands

Mooie ligging, kamer met weinig uitzicht

Anoniem, 10-3-2011

Historisch gebouw, prachtige ligging in het groei, je hebt wel een auto nodig!

Kamer: positief: wel groot, zeer goed bed

Negatief: kleine hoge dakraampjes dus weinig uitzicht (vanaf parkeerplaats wel mooi uitzicht) Douche steeds koud water erdoor heen, was onaangenaam

geen gordijnen voor de ramen, een lamp deed het niet

Met de auto zit je zo in de wijk Kupferdreh met leuke bakkertjes en enkele eettentjes enz. We gingen vanaf station Kupferdreh naar Essen met bus en trein, maar we vonden dit te duur, dus beter met de auto gaan: de parkeergarage is veel goedkoper midden in het centrum!

Ontbijt karig (alleen witte broodjes en gewoon brood). Receptie ook tijdens openingstijden zagen we voortdurend onbezet (je moet bellen als je bij de balie staat)

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casino Rehmannshof in Essen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casino Rehmannshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casino Rehmannshof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: