Pension Gut Habbecke ***

Pension Gut Habbecke ***
6,1

Matig

21 reviews over Pension Gut Habbecke in het Nederlands

niet voor ons nog een keer

v leeuwen, 4-1-2013

kan me bij de meeste beoordelingen aansluiten, de kamers zijn netjes maar slechte matrassen het ontbijt was redelijk avondeten hebben we bij toni gedaan en was super,de beheerders waren erg vriendelijk ook de man des huizes vonden wij heel aardig in de avond moet je zorgen dat je zelf drinken en wat lekkers heb gekocht want daar is niet meer te krijgen.en avond eten is wel aanwezig maar moet wel doorgegeven worden als je daar wil eten, wij gaan er niet meer heen maar alleen omdat er in het huis niets te krijgen is als je klaar bent met avondeten en verplicht bent om in de kamer te zitten
Gereisd familie in januari 2013

Goede prijskwaliteit en ligging

Teus van Ee, 10-11-2012

Via veiling 2 overnachtingen voor zeer lage prijs. Het appartement is gewoon, 2 persoonskamer, douche en toilet en zitruimte met keukentje. In deze tijd is het zeer rustig dus er zijn geen dinermogelijkheden wel ontbijt, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt in het dorpje zelf zeer goed eten ( Sauerlanderhof). De ligging is top. Je loopt zo de bossen in en op een half uur rijden ligt de wintersportplaats Winterberg. Al met al een zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Je moet niet 4 sterren verwachten........
Gereisd met partner in november 2012

Fantatisch uitzicht

Dimpel, 1-10-2012

Wij hebben destijds geboekt als hotel zijnde. Dus het was een kleine tegenvaller, maar dit werd al gauw duidelijk toen wij naar onze kamer werden geleid.

De kamer was klein, geen probleem, maar hierdoor stond er een bed, een kast en twee stoelen in, dus even relaxed zitten was eigenlijk niet mogelijk als je een 45 km die dag hebt gefietst.

De douche cabine zat in alle randen (naden) met schimmel en dit was met een stukje toilet papier zo te weghalen, dit betekent dus niet goed schoon gemaakt in tijden. Toen we weg gingen hebben we dit aangegeven, wat zei men dit is roest. Wie houdt wie wie nu voor de gek?

Een ontbijt wilden we niet en over een warme maaltijd werd dus zo wie zo niet gesproken, terwijl we later hebben begrepen dat dit ook werd gedaan?

Gereisd met partner in september 2012

Wij zijn heerlijk tot rust gekomen

RRI, 23-9-2012

Uiteraard hebben wij ook alle beoordelingen gelezen, dus gingen van het ergste uit. Maar we moeten toegeven dat het ons 100% is meegevallen. Enthousiast ontvangst door vriendelijke eigenaren.

Onze kamer was ruim en had opgemaakte bedden en er lagen handdoeken klaar. Het was geen luxe kamer (gedateerd en geen tv), maar schoon en dat vinden wij het belangrijkste. Onze kleine meid had voldoende speel- en kruipruimte. Vanuit Gut Habbecke hebben we heerlijke wandelingen kunnen maken. Hier kwamen we ook voor. Verder is er in de omgeving weinig te doen. De laatste dag hebben we ontbeten in het pension. Tja, het is geen luxe ontbijt, maar verder weinig op aan te merken. De eigenaren doen hun best, maar je kan voor 8,50 ook geen wonderen verwachten.

Bovenverwachting goed!!

Frans Degen, 22-9-2012

De beoordelingen, die we vooraf gelezen hadden waren uitgesproken ., zowel in positieve, maar vooral negatieve zin. We waren heel benieuwd wat we mee gingen maken. De ligging bleek een plaatje. De ontvangst door Britta was enthousiast! De kamer eenvoudig, maar goed. Teveel luxe zou ook afbreuk doen aan het karakter van het landgoed. Het ontbijt was royaal. We hebben vanuit Gut Habbecke prachtige wandelingen gemaakt. Als je van rust, natuur en wandelen houdt, is Gut Habbecke een aanrader. We gaan beslist eens terug.
    Gereisd met partner in januari 2012

Leuke omgeving maar kijk uit

André Lammers, 20-9-2012

Het is er prima vertoeven als je van rust houd en veel wil wandelen. De eigenaren waren altijd vriendelijk tegen ons. Wel werden eigen gasten voorgetrokken op de mensen van veiling. Ontbijt en avondeten waren goed te eten maar geen culinair hoogstandje. Hier zit wel een knelpunt. Wij hadden halfpension geboekt maar zoals wij later constateerden hebben wij avondeten en ontbijt apart moeten betalen. Hebben 68 euro teveel betaald. We trachten dit terug te krijgen maar de vriendelijkheid is nu ver te zoeken. Verder was ons huisje schoon. Maar borden, glazen en bestek waren dit absoluut niet. Pannen hadden allemaal aangebrande etensresten erin. Deur van toilet was een schuifdeur die niet normaal dicht ging omdat deze klemde op het laminaat. Er komen veel mensen van veiling wat dan weer leuk ik is om contacten te leggen als je duits wat minder is. Heb je honden dan is het ook prima hier. Je kan uren met ze lopen. En er zijn veel losloopmogelijkheden.

Dit nooit meer

Boer, 19-9-2012

Wij hebben 4 nachten half pension geboekt bij Gut Habecke, via veiling had ik 2x 2 nachten dus die hadden we mooi gecombineerd. Toen we de rekening kregen moesten wij het ontbijt en diner apart betalen terwijl half pension op hun eigen site en op de veilingsite toch heel wat anders staat. ( half pension ontbijt en diner voor 12,50 per persoon.) Toen wij na thuiskomst dit nakeken en erachter kwamen dat wij gelijk hadden hebben we gelijk gebeld met de eigenaar en deze was zeer onbeschoft. Wij kregen te horen dat half pension niet bestaat en dat we niet zouden zeuren als we wisten wat de huisjes normaal gesproken kosten.

Toen wij vervolgens aangaven dat de prijs van het ontbijt zo wie zo niet klopte werd ons doodleuk verteld dat we nog maar 4 euro moesten overmaken.

Wij hebben veilingen ingeschakeld want ik wil mijn teveel betaalde geld terug ruim 68 euro.

Zeker de laatste keer

P Hitzert, 6-9-2012

Wij hadden via een veiling geboekt, de ligging is mooi maar dat is ook het enige. Bij aan komst werden wij naar een appartement ????? geloosd met de mededeling hier is het, wat we geboekt hadden was een tweepersoonskamer Een beetje overdonderd dachten we wat is dit, nog wat verder gekeken bedden niet opgemaakt geen handdoeken. Terug de beheerder opgezocht,kregen bedden goed en handdoeken en dat we zelf de bedden maar op moesten maken. Het ontbijt was heel mager voor €8.50,harde broodjes en wat beleg koffie of thee en sinasappelsap.De rekening of we €40 voor eind schoonmaak wilden betalen tewij we een kamer geboekt hadden .Uiteindelijk hebben we €60,00 betaald voor tweemaal ontbijt en voor de schoonmaak en wat drankjes wat zelfbediening was. Conclusie ga daar nooit naar toe Appartement rook ook nog heel muf en naar de rook. NOOIT< NOOIT DAAR BOEKEN
    Gereisd met partner in september 2012

Voor paardenliefhebbers een goed onderkomen.

Carla en Hans, 2-9-2012

Een best goed pension (geen hotel) omdat wij geen personeel hebben gezien, alleen familie van de eigenaren. Wij vragen ons af wat de weekendtoeslag inhoudt. Waaruit bestaat die € 20,00 die wij betaald hebben? De bedden zijn (met nog 3 andere stellen die er waren) niet opgemaakt. Het ontbijt is zeer karig (is al meer over geschreven), dus die prijs kwaliteitverhouding is inderdaad juist, jammer. Geen fruit, geen yoghurt of pudding. Alleen het noodzakelijke harde broodje met boter en jam en/of een plakje vlees en kaas. Wel koffie en thee en jus d'orange. Dit is voor een prijs van € 8,50 wel wat aan de hoge kant. Het uitzicht is voortreffelijk. Wij hebben vlakbij ons diner gebruikt bij "Bei Toni". Voortreffelijk eten.
    Gereisd met partner in augustus 2012

als je van rust houd

den hollander, 1-9-2012

hou je van stilte en rust kun je er wandelen ontbijt is te duur komt aleen brood beleg en een eitje geen jus vruchten yoghurt of zo te simpel voor de prijs bedden worden niet opgemaakt en avonds is het bij god en alleman verlaten wij konden er avonds niet eten dus geen oordeel.als je wat wou drinken kon je het zelf pakken als je wat ouder bent de douche instap is ong een halve meter alleen geschikt voor slapen en verder uitstapjes maken of wandelen/paardrijden
    Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gut Habbecke in Eslohe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gut Habbecke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gut Habbecke scoort een 6.06 uit 10 op basis van 21 reviews.