Hotel Rheingold ***

Rheingold

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rheingold bij:

1 review over Hotel Rheingold in het Nederlands

Een eenvoudig maar schoon hotel

R en T, 4-3-2010

We waren in Dusseldorf vanwege een concert in de Esprit Arena. De receptionist vertelde ons bij binnenkomst al uit zich zelf hoe we daar konden komen. De stad zat blijkbaar vol met fans dat weekend. Het hotel was gemakkelijk te vinden. Parkeren in de parkeergarage van de Kaufhof, binnendoor door de Kaufhof lopen. Oversteken, en ongeveer naast de Mc Donalds is de ingang. Een hele kleine lift naar de kamers, je kunt er geen wandelwagen met kind oid in kwijt. Badkamer was netjes schoon. Bedden erg zacht, maar ok. Je loopt in 10 minuten naar het station (voor bv de metro naar esprit arena -20 min). De koningsallee is ook op loopafstand. De mexicaan, ook dicht bij, is voortreffelijk!
Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheingold in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheingold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheingold scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.