Hotel Nikko Düsseldorf *****

7,7

58 reviews over Hotel Nikko Düsseldorf in het Nederlands

Leuke Japanse buurt

Anouk, 29-7-2017

Prima hotel, goed ontbijt buffet.
Gereisd met partner in juli 2017

geweldig!

Francien de Visser, 10-4-2017

Wat een heerlijk hotel. centraal gelegen, prima ontbijt. Wij hadden de goedkoopste aanbieding inclusief ontbijt via touroperator gevonden, bij aankomst konden we voor €30 extra per nacht upgraden naar een business room waarbij sauna inclusief werd. Entree is standaard €15 pp. We hebben de upgrade gedaan en het was echt geweldig. De spa is heerlijk, zwembad heeft geweldig uitzicht over de stad. Absolute aanrader!

Dusseldorf hadden we wat meer van verwacht, maar uiteindelijk, mede door inclusief sauna gebruik, een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in april 2017

Goed verblijf in een mooi hotel

Sandy, 9-1-2017

Mooi hotel, goed ontbijt. Lange wachtrijen bij in- en uitchecken. Minpunt vond ik dat de hotelgasten ook voor het zwembad moesten betalen; dit zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn.
Gereisd met jonge kinderen in december 2016
HotelNikkoDUS, Communications Manager, 11-1-2017
Beste gast, dank u voor uw feedback te delen op je verblijf in Hotel Nikko Düsseldorf. Wij waarderen uw feedback en de vele dingen die je genoten tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw klachten en zullen deze overwegen in onze wekelijkse kwaliteit vergadering. Vriendelijke groeten, Maurice Waszkiewicz Executive Assistant Operations

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nikko Düsseldorf bij:

Voor top hotel van het jaar 2015 was het slecht.

S.smeets, 4-1-2017

Onze kamer was erg koud, verwarming aangezet deze werkte niet. Kamer van onze vrienden veel te warm, en geen warm water. Bij boeking NIET rokers kamer aangevinkt en je rook dat er gerookt was geworden op beide kamers. Ook hadden we aangevinkt èèn 2-persoonsbed, beide kamers twee 1-persoonsbedden. Door de gangen van het hotel bij het trappenhal hingen de draden uit het plafond. Op èèn dag de lift 3x kapot en lange wachttijden als hij het wel deed. Ontbijt erbij geboekt en de volgende ochtend bij het ontbijt zei norse meneer dat we geen ontbijt erbij hadden. Uiteindelijk opgelost door een andere meneer, waren de broodjes super hard.... voor de rest was het ontbijt goed.
Gereisd met vrienden in december 2016
HotelNikkoDUS, Communications Manager, 23-1-2017

Beste S. Smeetst, dank u voor uw feedback te delen op je verblijf in Hotel Nikko Düsseldorf. Wij waarderen uw feedback en de vele dingen die je genoten tijdens uw verblijf. Wij waarderen uw klachten en zullen deze overwegen in onze wekelijkse kwaliteit vergadering. Vriendelijke groeten, Maurice Waszkiewicz Executive Assistant Operations

Prima hotel

Reinier Kuiper, 17-12-2016

Mooi hotel met een parkeergarage intern. Bij aankomst gratis koffie met koekjes. Klantvriendelijke receptie. Mooie kamer, erg schoon en modern ingericht. Badkamer te klein en WC speciaal voor kleine mensen.

Ontbijt was heerlijk! De ontbijt ruimte had groter gemogen, gezien de grote van het hotel en de vele gasten.

Als je 's avonds nog een drankje gaat drinken in de lobby, kijk dan eerst even goed op de kaart. Een 0,5l wit biertje koste 7 euro en een normaal flesje cola 4,50, ik vind dit schandalig duur.

Gereisd met partner in december 2016

Prima Hotel maar???????????

roco, 24-8-2016

Een Hotel zoals die moet zijn, alleen door de aanslagen in Europa nu wel erg veel personen uit het Midden Oosten en dat is nog niet erg maar de Dames liepen allemaal met zo'n lap voor hun gezicht en dat is niet prettig als je een week in het Hotel zit. Erg angstig en ze zijn zeer onbeschoft.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi hotel met goede faciliteiten

Henny Schiltmeijer, 17-1-2016

zeer goed centraal gelegen, uitstekend ontbijt ,zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in december 2015

Schoon en gastvrij

S.B, 15-12-2015

Wij werden vriendelijk welkom geheten bij de check-in. In de lobby staat koffie en thee en dat vonden wij erg gastvrij. Het hotel is Japans georienteerd wat op ons een goede indruk heeft nagelaten. Erg attent personeel bij het ontbijt. Ontbijt is uitmuntend en de koffie in een eigen kannetje op tafel heerlijk. Lifecooking is erg lekker. De kamers zijn netjes en perfect schoon compleet met het gevouwen puntje in het toiletpapier. Beddengoed van goede kwaliteit en lekkere dikke badlakens in de badkamer. Geen viezigheid kunnen ontdekken in putjes of onder het bed. Het hotel is dichtbij het centrum en op loopafstand. Dit hotel vinden wij een toppertje onder de toppers. Tijdens de kerstmarkt net als alle andere hotels iets aan de prijzige kant maar daar wordt je wel voor vertroeteld.
Gereisd met partner in december 2015

Mooi hotel en goede service

anita_, 16-1-2014

Een heel mooi en schoon hotel. Hele mooie kamers. Zo schoon heb ik een hotelkamer nog nooit gezien. Het personeel, vooral van het restaurant, is erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening weet echt wat service is. Het ontbijt was erg uitgebreid en erg lekker.

Jammer dat je voor de sauna en zwembad nog extra moet betalen. Het is niet veel: 15 euro per dag. Wij hadden met korting geboekt, maar ik kan me voorstellen dat als je de volle prijs betaald, je ook graag gratis gebruik wilt maken van het zwembad enz. Voor WIFI moet je betalen en ook het parkeren zit niet bij de prijs inbegrepen, maar het is een beveiligde, overdekte parkeergarage.

Het hotel heeft een perfecte ligging: je loopt zo het centrum in en bij het hotel zijn verschillende leuke restaurantje/cafeetjes. Düsseldorf zelf is ook een echte aanrader. Het is een hele mooie stad.

Gereisd met partner in januari 2014

Ligging is ideaal, service kan veel beter

lieshpv, 14-12-2013

Nikko is een goed hotel. De ontvangst is goed. Het hotel heeft een eigen parking (€20 per 24 uur) . Liggen is in het centrum.

Ontbijt is goed.

De bediening in de bar/ lobby is slecht en niet attent. Men let niet op en je moet al gauw 45 minuten wachten voordat je geholpen wordt ( meerdere mensen zijn zelf consumpties gaan halen )

Bij het uitchecken wordt niet gevraagd of alles naar wens was en werd direct de creditcard gevraagd. Bij ons zat de parking in de package en deze werd ten onrechte aangeslagen op de rekening.

Gereisd met partner in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nikko Düsseldorf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nikko Düsseldorf in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nikko Düsseldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nikko Düsseldorf scoort een 7.72 uit 10 op basis van 60 reviews.