Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee ***

Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee
Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee bij:

26 reviews over Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee in het Nederlands

geweldige locatie

miranda, 1-12-2015

Net hotel op een geweldige locatie, personeel is niet zo vriendelijk ze helpen je omdat het moet. de barman was het toppunt die vond het nodig om je vanaf de andere kant toe te roepen, daarom voor ons nooit meer, wij gaan graag naar een hotel waar we ons welkom voelen. kamers niet zo groot maar wel schoon en netjes. goeie bedden en kussens en een voortreffelijk ontbijt. wanwege de locatie was het het geld waard
Gereisd met vrienden in december 2015

Leuke kerstmarkttrip

Familie, 10-10-2012

Hotel geboekt om de befaamde Düsseldorfse kerstmarkt te bezoeken.

Wat was dit een ontzettend gezellig uitje. Het hotel was prima, de kamer schoon en netjes.

We hebben 's avonds niet in het hotel gegeten, dus daar kan ik geen mening over geven. Het ontbijt was echter prima verzorgd.

Gereisd met partner in november 2002

Mooi gelegen op de kop van de Kö

Tasco, 29-12-2011

2 Nachtjes gelogeerd. Eigenlijk viel het een beetje tegen. Eerste vraag: "vanwaar die 4e ster?". Komt misschien door de strijkplank op de kleine kamer.

Vriendelijk personeel, dat wel. En vanuit de lift kijk je naar buiten, net niet richting Kö, maar het is wel mooi...

Kamer minder: klein, geen kluisje in de kamer (terwijl er bij de lift wordt gewaarschuwd voor diefstal in hotels). Bij aankomst nergens de prijslijst van de minibar te vinden. De receptioniste schreef de prijzen daarom maar op een papiertje. Badkamer met douchegordijn. Ontbijt zonder roerei. En dat allemaal voor 130 euro'tjes per nacht.

Maar wel lekker geslapen.

Mocht ik nog eens naar Düsseldorf gaan dan zoek ik een ander hotel...

Gereisd alleenreizend in december 2011

Prima maar zou volgende keer een ander

Denise, 16-12-2011

Drukste weekend van december, kamers niet gereed, kregen kamer die nog niet schoongemaakt was. Kamer aan de voorkant, je hoort trams duidelijk langsrijden. Kamer klein, tv/afstandsbediening deed het niet goed. Badkamer prima maar nooit een fan van douchegordijnen in een hotel. Ontbijt matig. Gehele verblijf bij lange na de prijs (160e) niet waard!
Gereisd met vrienden in december 2011

Prima hotel (kamer 632)

Raymond, 3-7-2011

Afgelopen weekend een nacht in dit hotel verbleven. Wij hebben gekozen voor een executive kamer. Prima gerenoveerde, modern ingerichte kamer. Bij de prijs van de kamer was gratis gebruik van de minibar inbegrepen. Lcd televisie met diverse (hoofdzakelijk duitse) zenders en pay per view. Badkamer met standaard bad inclusief douche, echter geen thermostaatkraan. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad, hotel was echter niet volledig bezet. Kamer en badkamer was schoon, uitzicht op appartementen (niet mooi).

Ontbijt was goed verzorgd en van goede kwaliteit. Ontbijtruimte is inderdaad te klein wanneer het hotel volledig bezet is. De koffie (keuze uit diverse soorten) was van goede kwaliteit. Indien gewenst is Champagne beschikbaar.

Ligging ten opzichte van de Koningsallee is prima, de allee begint aan de overkant van het hotel. De alstadt is circa 10 minuten te voet, de Rheinpromenade circa 15 minuten.

De auto hebben wij in de Ko59 garage (overkant hotel) geparkeerd, max.  dagtarief € 28,-

Gereisd met partner in juli 2011

Nooit meer! beschimmeld brood bij het ontbijt!

Mevrouw E. Meijer, 14-11-2010

Wat een vreselijke teleurstelling. We hadden ons verheugd op een leuk weekendje weg. We vroegen om een rustige kamer maar het werd 406! Aan de straatkant waar ook de tram langs rijdt. De badkamer is erg klein. Het douchegordijn was erg smerig, de spiegel hing naar beneden, er was geen kluisje op de kamer en de handdoeken waren erg vies, bruine vlekken! Zondagochtend hing er een enquete aan de deur en die hebben we in het Nederlands ingevuld. Bij de receptie werken ook Nederlanders. Waarom een enquete in het Duits? Als je binnenkomt ziet het er prachtig uit maar eenmaal op de kamer vreselijk. Wij gaan nooit meer en dat heb ik ook netjes aangegeven. Er werd niets opgelost. Het toppunt was het ontbijt. We ontdekten beschimmeld brood en gaven dat bij het personeel aan. We lieten het zien. De beschimmelde boterhammen werden er een voor een uitgehaald, en de rest lieten ze in de mand zitten. Vreselijk. We zijn meteen opgestaan. Holiday Inn Crown Plaza Antwerpen is fantastisch zo kan het ook!
Gereisd met partner in november 2010

Prachtige ligging in het centrum

Marie Meers, 28-12-2009

Mooie, ruime kamer, comfortabele badkamer, vriendelijk personeel, ligging is ideaal om te shoppen.

Het ontbijtbuffet was wel heel erg duur: €23 per persoon. Daarom hebben wij ervoor gekozen om te ontbijten in de Dinea in het Kaufhof: vlakbij, lekker en slechts €4,10 per persoon.

Het hotel heeft een eigen parking. Die kost €19 per dag. Wij hebben 1 straat verder geparkeerd in Parkhaus Kö. De prijs daar was max. €13 per dag. Toch een heel verschil.

Gereisd anders in december 2009

~toppertje

ray, 29-12-2008

Koningsallee is top om te shoppebn we gaan zeker weer terug!

Goed hotel

Marja, 17-12-2008

Wij zijn goed te spreken over dit hotel, tot onze verbazing waren er nog rokerskamers, en tevens zijn er in Dusseldorf Restaurants die tot de Rokersclub behoren.

Wij hebben flink wat afgelopen, de dure winkelstraat met alle grote merken, maar ook de normale winkels iets verder van het hotel afgelegen, maar zeker op loopafstand, en natuurlijk de Kerstmarkt, qua spullen niet aantrekkelijk maar wel qua sfeer, eten en drinken. Wij vonden het erg leuk.

Nooit meer

Jacqueline, 16-12-2008

Waardeloos kwamen op zaterdagmiddag aan, moesten een half uurtje wachten dan was de kamer klaar. De receptie vertelde dat de garage vol was, we moesten maar aan de overkant parkeren,na half uurtje terug vertelde ze nog een keer nog een half uurtje wachten.Dacht het dus niet toen hadden ze ineens wel een kamer klaar? Ontbijt moet je opgeven voor half 10 of naar half10.Wij om half 11 op naar het ontbijt, moesten maar in de lobby wachten konden daar koffie pakken, geen schone mokken. Na een half uurtje wachten mochten we aan een 10 persoons tafel. Lopen we naar het buffet zien we genoeg tafels vrij voor 2 personen ,alleen effe opdekken of afruimen.Ik zou wat meer personeel inzetten dan loopt het allemaal wat beter,slecht ontbijt buffet,taaie broodjes.Je geld echt niet waard.Wij kiezen de volgende keer voor een beter hotel. De stad zelf is geweldig.
Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee scoort een 7.77 uit 10 op basis van 26 reviews.