8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leonardo Düsseldorf City Center**** bij :

18 reviews over Hotel Leonardo Düsseldorf City Center in het Nederlands

Mooi en nieuw

Meekers Koenraad, 13-9-2016

De ligging was iets minder,maar puur zakelijk stoorde dat niet,kleine maar mooi zakelijke en moderne kamer,goed ontbijt.
Gereisd zakelijk in september 2016

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Dongen, 27-5-2016

Het hotel ligt dicht aan de snelweg, wat voor ons ideaal was.

We zijn supergoed geholpen door gökhan gülbol ondanks dat we in de nacht aankwamen.

We hadden een kamer geboekt, maar hij raden ons vanwege de bedgrote een andere aan (we zijn wat groterdan gemiddeld) dezelfde prijs en liet ons de kamers zien. Tevens waren de bedden super en er waren zowel een zachte als hardere kussen aanwezig, dus voor ieder wat wils. We hebben dan ook heerlijk geslapen en alles was lekker schoon.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Kortom een prima hotel in deze prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd zakelijk in mei 2016

Voor herhaling vatbaar.

go.pruissen, 15-12-2012

Een leuk hotel, met een snelle check-in en check-out.

De kamer die we kregen was ruim opgezet, zeg maar groot, voor een hotelkamer. De ligging perfect, nog geen vijf minten lopen vanaf het centraalstatin van Dusseldorf met in het CS de metroverbindingen. Het ontbijt had wat uitbindiger mogen zijn b.v. meerdere soorten brood.

Gereisd met vrienden in december 2012

goede ligging

mevr huijs, 20-1-2012

goede ligging vlak bij centraal station.

goed te wandelen naar centrum .

iutstekend ontbijt .

Gereisd familie in januari 2011

probleem garage

Huijs, 10-1-2012

Probleem is dat de garage opzij van het gebouw is en dat er lui zijn die zich in laten sluiten.Met gevolg inbraak in diverse auto's. Ook de onze.Dit komt veelvuldig voor.

Tip parkeer de auto opzij naast het hotel in de straat gratis.

Gereisd met vrienden in januari 2012

ligt centraal

petra, 5-12-2011

goed hotel, heel goed ontbijt. in het hotel was het zeer warm
Gereisd met vrienden in december 2011

Goed Hotel gunstige ligging

Rene, 22-11-2011

Holiday Inn Hotel Düsseldorff is een mooi en goed hotel gunsig gelegen dicht bij de Konigsallee.
Gereisd met partner in november 2010

slecht hotel, ligging goed

daphne, 16-11-2010

Handoeken op de kamer met poepvlekken, beschimmeld brood bij het ontbijt. Druk en chaotosch personeel. Koffie (net water) in een termoskan op tafel. Toen wij een opmerking maakt over het beschimmelde brood, werden de beschimmelde boterhammen er tussen uit gevist. Kamers klein, maar je slaapt er alleen dus dat was verder geen probleem. Internet op de kamer betaal je 2,00 per uur maar je kan niet alle sites bezoeken. Ligging echter perfect. Zou niet weer terug gaan.
Gereisd met partner in november 2010

Prima Holiday Inn...........

Mathijs, 27-9-2010

Hotel is gelegen op de kop van de Koenigsallee, dus erg gunstig. Wij hadden een executive room, gewoon goed, niets op aan te merken. Vanwege het feit dat we laat aankwamen, gegeten in het restaurant, maar dat was zeker niet om over naar huis te schrijven. Het ontbijt was daarentegen heel goed. Vermeldenswaard is zeker dat we garage 1 binnenreden, die vervolgens vol bleek te zijn. Na melding werd mijn auto door het personeel gratis verplaatst naar garage 2 en de volgende morgen ook weer voor de deur gezet. Prima service!
Gereisd met partner in september 2010

Prima hotel

Edwin, 27-9-2009

Gewoon een goed onderhouden Holliday Inn die centraal gelegen is. Parkeergarage onder het hotel.

Goede uitvalsbasis om centrum te voet of per tram te bezoeken of om met de auto de omgeving te verkennen.

Gereisd alleenreizend in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Düsseldorf City Center in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Düsseldorf City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Düsseldorf City Center scoort een 8.29 uit 10 op basis van 19 reviews.