Hotel Friends ***

Friends
7,8

7 reviews over Hotel Friends in het Nederlands

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk personeel

Bert Roordink, 28-3-2016

Erg leuk thema hotel, schone kamers, prima ontbijt. Alleen Duitse zenders op de tv. WiFi is gratis en snel. Ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Meer dan voldoende keuze voor eetgelegenheden in de directe omtrek. Parkeer gelegenheid op ongeveer 5 minuten lopen.
Gereisd met partner in maart 2016

Prima hotel

Jessica, 13-8-2014

Prima hotel, sfeervol ingericht. Afstand lopen naar Altstadt is ongeveer 15 minuten. Badkamer viel nogal tegen, al kwam er wel een flinke straal water uit de douche. Bedden vond ik nogal slap. Vriendelijk personeel, doet goed hun best. Ontbijt was prima.
Gereisd met partner in augustus 2014

Goed bereibaar: vlakbij Hauptbahnhof

B.Rond, 15-3-2014

Hotel Friends is okay, goed bereikbaar t.o.v. Hauptbahnhof, Altstadt enz en een goede prijs - kwaliteitverhouding en zeer vriendelijk personeel en kamer is netjes
Gereisd zakelijk in januari 2014

prima voor een stedentrip

Danielle, 18-12-2009

Mooie, ruime moderne kamers, alleen de badkamer is in verhouding wat verouderd, maar de douche doet het verder prima.

Geluidsoverlast hebben wij niet echt gehad (maar de een hoort misschien meer dan de ander). Loopafstand van het centrum.

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. De ontbijtruimte is geen grote zaal zoals in de meeste hotel, maar een soort lounge. Niet supergroot, maar daardoor wel sfeervol. Voor een nachtje slapen tijdens een stedentrip echt een prima hotel voor een heel redelijek prijs.

Gereisd met partner in december 2009

redelijk budgethotel

Serge, 26-5-2009

twee nachten geslapen, zou het niet weer doen. Vreemd buurtje vlak bij het station. Parkeergarage dichtbij, ingang hotel moeilijk te vinden maar als je binnen bent vergeet je dat snel. Aardige mensen, aankleding is mengeling van oud tapijt en nieuwe tafels. Vervelend was dat er op de overloop geen ventilatie is waardoor de rooklucht van vorig jaar er nog hangt. Slapen goed, net als ontbijt.
Gereisd alleenreizend in mei 2009

leuk hotel, leuke prijs

Ellen, 21-1-2009

Tijdens de kerstmarkt met vrienden in dit hotel overnacht. met tomtom makkelijk te vinden. Parkeergarage op paar min loopafstand. Hotel is heel mooi ingericht, alsmede de kamers. Badkamers echter oud slecht onderhouden. Kamers 's nachts warm en raam kon open, maar dan kon je niet slapen van al het verkeer. als je aan wegkant slaapt heb je daar erg veel last van. binnenstad is goed te lopen. Binnen 10 min sta je aan het begin van een grote winkelstraat die je voert naar de binnenstad.(vraag receptie voor kaartje). Ontbijt prima. Wij ontbeten wat later en toen zaten we maar met 3 stelletjes. Kortom een van de goedkopere hotels op loopafstand van het centrum. Dan het verkeer maar voor lief nemen :-)
Gereisd met vrienden in januari 2009

Anoniem, 10-12-2007

Wij zijn afgelopen weekend te gast geweest bij hotel Friends.

minpunten:

-parkeergelegenheid, als je er voor het eerst komt is dit moeilijk te vinden.

- badkamer was erg klein en niet echt schoon

- de bedden waren voor mij te zacht, en de kussens waren veel te zacht!

- de ontbijtzaal was iets te klein, waardoor een aantal mensen het ontbijt mee naar boven namen..

Pluspunten:

- het station en de S-bahn (metro) waren erg dichtbij. Wij hebben een groepticket gekocht waarmee we met 5 personen voor €11 pd met de metro konden.

- het ontbijt is erg goed

- vriendelijk!

Ookal lag het station dichtbij in het hotel hoor je hier niets van..

Ik denk dat als je aan de voorkant van het hotel slaapt je last hebt van de mooie groene verlichting die op het pand schijnt.

Al met al hebben wij een leuk weekend gehad,maar ik denk niet dat wij er nogmaals heen zullen gaan

Gereisd met vrienden in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Friends bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friends in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friends zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Friends scoort een 7.83 uit 10 op basis van 7 reviews.