Hotel Land-gut-Hotel Zur Brücke ***

Land-gut-Hotel Zur Brücke

7 reviews over Hotel Land-gut-Hotel Zur Brücke in het Nederlands

boven verwachting

Ramon, 2-10-2017

Zur Brucke is een hotel in Duitse stijl, gelegen aan de rand van Drolshagen, aan een drukke doorgaande weg (waar je overigens geen last van hebt).

De kamers zijn ruim, schoon en hebben goede bedden. Wij hadden een kamer aan de achterkant met een zitje buiten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, veel keus en lekkere verse broodjes en ruim voldoende beleg. Het restaurant heeft voor ieder wat wils, en we hebben er lekker gegeten.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel en een sfeervolle aankleding.

Familie Kolk, 21-9-2017

Het hotel ligt op een prima plek en is goed te bereiken. De kamer was schoon, netjes en heeft goede bedden en een mooie badkamer.

Het ontbijt was ruim voldoende en van een goede kwaliteit. Het diner was ook goed. De bediening was zeer vriendelijk zoals dat in Duitsland over het algemeen ook altijd wel is. Het uitzicht van onze kamer was niet optimaal maar er zijn genoeg kamers die dat wel zijn. Een prima plek voor een korte vakantie in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Een uitstekend hotel met sfeer en gastvrijheid

Alex Draaisma, 28-8-2017

Prima ontbijt, kamer en prijs en zeker zeer vriendelijk personeel / vriendelijke gastheer
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Land-gut-Hotel Zur Brücke bij:

Mooi hotel, geweldige gastheer en personeel.

Riky van Boven, 28-7-2017

Mooie ruime kamer. Eten was heerlijk.
    Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel!

Dagmar, 15-7-2017

Ieder jaar (nu 3de keer) sluiten wij onze vakantie af met een overnachting in dit hotel.

Wij parkeren (vooraf gereserveerd) onze auto in de garage.

Kenmerken: gastvrij, vriendelijk, mooie kamers, uitgebreid ontbijt en heerlijk (én betaalbaar) eten.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek!

P. v. Nieuwenhoven, 9-5-2016

Zeer gastvrij Familie hotel, met vriendelijk en attend personeel.

mooie verzorgde kamers en goede keuken.

Gereisd met vrienden in mei 2016

gezellig en uitstekend hotel

peter_tiny_sturme, 13-2-2013

mooi hotel met prima eten uitstekend ontbijt. mooie omgeveing en uitstekende prijs
    Gereisd met partner in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Land-gut-Hotel Zur Brücke bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Land-gut-Hotel Zur Brücke in Drolshagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Land-gut-Hotel Zur Brücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Land-gut-Hotel Zur Brücke scoort een 8.98 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: