Hotel Ringhotel Drees ****

7,6

5 reviews over Hotel Ringhotel Drees in het Nederlands

Roerpothotel.

., 31-10-2013

Typisch roerpothotel. Niet alles top modern. Maar personeel doet zijn best. In de buurt van het Westfalenstadion. Bij een goede prijs in ieder geval beschikbaar.
Gereisd anders in oktober 2013

Super mooie kamers en goede locatie.

., 20-10-2013

Ik heb dit hotel op een zakenreis gebruikt. Het hotel zelf is verdeeld over twee gebouwen en is dan ook een beetje ingewikkeld. De garage is helaas 2 minuten lopen verwijderd, dat is een beetje jammer, maar dat laat zich door de goede locatie niet veranderen. Ik had een comfortkamer-tweepersoonskamer geboekt en voor 10 Euro extra per nacht nog een waterbed geboekt. De kamer was mooi ingericht en groot. In de badkamer was een bubbelbad met uitzicht op de tv:-) Het waterbed was mooi comfortabel en met massagefunctie. Dat gebruikt men natuurlijk graag na een dag hard werken. Het ontbijt was ook goed. Ik zou het hotel altijd zo weer boeken ook privé.
Gereisd anders in oktober 2013

Een goed viersterrenhotel.

., 8-8-2013

Een in alle opzichten overtuigend viersterrenhotel. De kamers zijn mooi groot, schoon en het personeel is vriendelijk. Het heeft werkelijk een viersterrenstandaard. Daarnaast is er nog het uitgebreide ontbijtbuffet, dat bijna niets te wensen over laat. Erg leuk voor 's avonds is de bar/pub van het hotel in de kelder, die lang open blijft en waar je kan bijkomen van een vermoeiende dag. Maar ook in de omgeving zijn er meerdere pubs te vinden. Restaurants, supermarkten en winkels zijn er daarentegen niet. Het hotel kan ook voor vergaderingen gebruikt worden. Bijzonder uitstekend is natuurlijk ook de gunstige ligging voor de Westfalenhallen en ook voor het Signal Iduna Park. De goede verkeersverbinding over de Rheinlanddam en naar het metrostation Polizeipräsidium ronden het geheel mooi af. Aan te bevelen.
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ringhotel Drees bij:

Helaas eerder middelmatig dan 4 sterren.

., 14-7-2013

Voor een 4 sterren hotel had ik meer verwacht. De kamers zijn wat klein en al met al is het verblijf eerder alleen doelmatig. Er zijn volgens mij betere hotels.
Gereisd anders in juli 2013

Me Gusta!

., 30-4-2013

Was super. Personeel vriendelijk en behulpzaam, kamer en badkamer mooi groot, ook al was de inrichting niet helemaal naar mijn smaak (niet zo modern), ik heb niets te beklagen! Ook aan mijn wens naar meer allergievriendelijk beddengoed werd onmiddellijk voldaan. Dus zeer aanbevelenswaardig!
Gereisd anders in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ringhotel Drees bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Drees in Dortmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Drees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Drees scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: