Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof

Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof
A&O Dortmund Hauptbahnhof
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof bij:

7 reviews over Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof in het Nederlands

Goed hotel, gunstige prijs en uitstekend ontbijt.

Bram, 11-4-2017

Perfekt verblijf voor een goede prijs en op loopafstand van het centrum en Hauptbahnhof. 's Ochtends "all you can eat" ontbijt, supersnel internet, TV, handdoeken, zeep en schoon. Leuke bar en een beamer op een groot scherm. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd anders in april 2017

Prima, simpel hotel

Martijn, 17-3-2017

Hotel prima voor een wedstrijdbezoek aan Borussia Dortmund met overnachting.

Simpel hotel maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en het is schoon.

Centraal gelegen. Makkelijke een goedkope ( € 18/ weekend) parkeergelegenheid aan overkant van hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Perfect voor weekend Dortmund!

P.Snelders, 19-12-2016

A&O hostal Dortmund heeft een prima ligging gelijk in het centrum/kerstmarkt. In de avond gezellige sfeer.

Wij waren met gezin 2 kinderen en deze vonden het ook erg leuk. Gewoon een keer proberen kan weinig fout aan gaan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Prima hotel

zalmneusje, 7-4-2014

Wij zijn hier 1 nachtje geweest en het was prima.
Gereisd met partner in maart 2014

Professioneel, maar zonder gezelligheid

Marco, 20-8-2012

Zonder twijfel het meest nette hostel waar ik in gezeten heb, de voorzieningen zijn als in een hotel, maar dan in een klein slaapzaaltje (ik denk zelfs dat deze 4-bed dorm ook door het hotelgedeelte gebruikt kan worden) Extreem goedkoop, maar dat betekent dan ook dat je voor alle extra's moet bijbetalen. Beddegoed moet je betalen, ontbijt kost 6euro, daarvoor zat ik de hele dag vol nadat ik broodjes bij de bakker had gehaald inclusief koffie en ik was goedkoper uit. Doordat het een hotel is is er alleen een soort lobby en ontbreekt een gezellige ruimte om met andere hostelbezoekers kunt socializen. Al met al: prima als je niemand wilt spreken, maar kom je voor een beetje gezelligheid, dan kun je A&O beter mijden
Gereisd met vrienden in augustus 2012

heel goed

jadraiaron, 25-4-2012

het is een soort hostel hotel, maar perfect, nee ideaal voor een gezin met kinderen. Kamers zijn ruim en alles is zo goed schoon. Ontbijt was ook beter dat we verwachten hadden. Heel goed prijs/kwaliteit verhouding.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

prima prijs kwaliteit verhouding

Henk-Jan, 28-2-2012

Met voetbalteam hier overnacht. Voor een hostel is dit een prima verblijf. Kamers zijn schoon. Veelal grote groepen die hier overnachten. Onderin het hotel is nog een bar. Hotel ligt op loopafstand van Der Alte Markt. Een parkeergarage ligt vlakbij het hotel.
Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof in Dortmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A&O Dortmund Hauptbahnhof scoort een 7.54 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: