Vakantiehuis Ferienhäuser Mittelhof

Ferienhäuser Mittelhof

1 review over Vakantiehuis Ferienhäuser Mittelhof in het Nederlands

Leuke huisjes, niet duur!

erikvanast, 1-8-2012

We waren op zoek naar een vakantiehuis in het Sauerland wat kindvriendelijk, gunstig geprijsd en het liefst redelijk rustig lag. Na een zoektocht hebben we deze vakantiewoningen gevonden en het bleek een goede keuze te zijn. De 3 huisjes liggen naast elkaar in het dorpje Elsoff. Ons huisje (Ferienhaus III) was voorzien van 2 slaapkamers met 2-persoons bedden, een woonkamer met o.a. een flatscreen TV en een open keuken o.a. een vaatwasser, koelkast, vriezer en een elektrisch fornuis. Ook was er een nette badkamer met douche en WC en bij de 3 huisjes was er ook een wasruimte met een wasmachine (gratis wassen). Direct voor de huisjes ligt een groot grasveld met een speeltoestel met glijbaan, 2 schommels en een zandbak. De kinderen kunnen daar heerlijk spelen zonder weg te kunnen lopen. Alles is omheind en je kunt er alleen af of op door de afrit.

In het dorpje Elsoff zelf is er niet zo veel te doen (er zijn geen winkels), maar op 5 km van Elsoff ligt het plaatsje Hatzfeld met winkels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhäuser Mittelhof in Diedenshausen / Bad Berleburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhäuser Mittelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhäuser Mittelhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: