Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Ferienhaus de Kempen Girkhausen in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Ilse, 3-10-2013

Halloooo Guido & Christie! Wij zijn begin van deze maand op vakantie geweest bij jullie met heel de familie, en ik moet zeggen dat het ons zeer goed bevallen is! We hebben ook heel erg van de omgeving genoten, we hebben heel wat kilometers afgelegd. Het huis zelf was ook erg leuk, gezellige inrichting en van vele gemakken voorzien. Ook de bar was super gezellig! Heel fijn dat er ook gedacht is aan het vermaak van de kinderen, ze hebben zich zeer goed vermaakt! We komen zeker nog een keer terug, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en succes met jullie vakantiehuisje!! Groetjes
Gereisd anders in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus de Kempen Girkhausen in Diedenshausen / Bad Berleburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus de Kempen Girkhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhaus de Kempen Girkhausen scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.