Vraag en Antwoord Hotel Phantasialand Matamba***

Vraag en Antwoord Hotel Phantasialand Matamba***
Berggeisstrasse 31-41, D-50321, Brühl
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

Wanneer gelden de toegangskaarten pretpark? (0 reacties)
Ilona Zander
21-7-2014
Ik heb een arrangement geboekt en kom dan aan op 18 augustus tot 21 augustus en heb kaartjes voor het park voor 3 dagen. Gaan de toegangskaartjes in op de dag van aankomst of de volgende dag? Ik kan hier namelijk niets over terug vinden op de site van Phantasialand.

uit eten in omgeving (0 reacties)
Lenie
8-8-2013
wie weet een lekker restaurant in de buurt van phantasialand(niet in de beide hotels),niet heel exclusief(zijn ook kinderen bij) maar wel lekker en betaalbaar,dus lekker duits eten.

kamer inventaris (1 reacties)
Peter
8-7-2013
Is er op de kamer (Hotel Matamba) misschien een waterkoker opdat je zelf een kopje thee kunt zetten?

bbaar_1
28-7-2013
Nee, die is er niet.

zwembad (1 reacties)
Agatha
8-7-2013
Kun je als gast van Hotel Matamba gebruik maken van het zwembad in Hotel Ling Bao?

bbaar_1
28-7-2013
Nee.

wie weet (1 reacties)
lucinda
21-10-2010
Wie weet of je kaartjes voor phantasialand ter plekke goedkoper kunt kopen, voor de tweede dag. Of een andere tip voor goedkope kaartjes.

yvette
5-7-2011
je kan 2 daagse kaarten kopen voor 57.50 euro aan de kassa

entree+hotel (1 reacties)
Erna Schepers
1-8-2010
Wij willen met vrijuit naar hotel Matamba,maar mijn vraag is,als je via vrijuit boekt zit de entreekaartjes voor phantasialand bij de prijs inbegrepen?Met andere woorden 2 nachten in Matamba + 1 dag entree

Ali
9-8-2010
Ik ga ook naar Phantasialand voor 2 dagen park en 1 overnachting in hotel Matamba...je reservering is exclusief de toegangskaarten voor het park. Dus is het verstandig als je 2 op een volgende dagen in het park bent om een 2-dagenkaart te nemen. Scheelt je toch weer een paar euro's... Succes !!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?