Hotel Phantasialand Ling Bao ****

9,1

85 reviews over Hotel Phantasialand Ling Bao in het Nederlands

Geweldig

Pelle, 17-10-2017

Heteren in buffet vorm was heerlijk en veel variatie. Schitterende tuin met mooie plekjes om te zitten. Mooie kamer alles keurig schoon en nieuw.

Alleen het parkeren is een ramp.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk hotel nabij geweldig attractie park

Renessy, 5-8-2017

Een mooi hotel in Aziatische sfeer. Ruim opgezet en grote kamers. Zeer schoon en erg origineel. Het ruime ontbijt buffet is inbegrepen en optioneel is de tweede dag als eerste het pretpark te mogen betreden.
Gereisd met partner in april 2017

In 1 woord geweldig!!!

Knip, 29-7-2017

Wat een bijzonder mooi hotel, atraktiepark! We hebben het echt fantastisch gehad! We waren met een kind van 9 en 3 jaar!!we gingen het park in met zijn 4 e dan ging ik met de jongste even terug om te zwemmen en daarna weer het park in je kan er in en uit ,op vertoon van stempel! Het eten is er fantastisch buffet en ontbijt!! Super.... gewoon echt genieten.... het hotel is super mooi en in de chineese sfeer en schoon!!! Het attractie park is ook echt leuk wij zijn 23/7 geweest en Hebben geen kat gehad van loslopende tieners! Tuurlijk je moest wel op attracties wachten maar dat weet je als je in de vakantie periode gaat!!! Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren!!! Voor de jongste kinderen mag je je gratis laten sminken en er loopt een ballonen vrouwtje rond die figuren maakt! Erg leuk allemaal! hebben een heerlijke tijd gehad!!! Geweldig leuk was het geld dik waard!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Sjiek!

Marc, 10-5-2017

Geweldig mooie kamers; zeer goed ontbijtbuffet. Vanuit hotel meteen toegang tot park; dus geen wachttijden.

Klein binnen/buiten zwembad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Fijn hotel

tries, 6-5-2017

Het ontbijt is uitgebreid en voor de keine kinderen een kinder buffet wat ook erg goed was
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Top hotel

D'Hondt Davy, 29-1-2017

Klantvriendelijkheid 10/10

Hotelkamer 10/10

Eten en drank 10/10

Gereisd zakelijk in januari 2017

Goed maar het kan veel beter

Jos, 22-12-2016

Toen we aankwamen was het niet echt duidelijk waar we moesten parkeren. Maar we zijn er geraakt. De receptie is heel mooi met de vijver, ook de bar was mooi. De kamer was ook goed met mooi uitzicht op het park. Alles was perfect maar toen we 's morgens vroegen om in het buffet restaurant te eten zeiden ze dat er geen plaats. We gingen naar het andere hotel . Maar ook daar waren restaurants volzet. Men raadde ons aan om om 20 uur te gaan kijken waar we wilde eten om te kijken of er plaats was vrijgekomen. Dus wachtte we in de bar om 19 uur, daar kon je ook niets eten omdat de keuken sloot om 18 uur. Voor ons was dat niet zo heel erg maar voor mensen met kleine kinderen... We gingen terug om zeven uur dertig. We zagen mensen van tafel gaan maar we mochten er niet in. Een teleurstelling maar uiteindelijk hebben we om acht uur kwart gegeten.
Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Heleboel onvergetelijke ervaringen gemaakt

Sanne, 8-11-2015

Nu al 5 keer in Phantasialand geweest. Het buffet in restaurant Bamboo is ge-wel-dig.

Het personeel is enorm vriendelijk.

Wat wel jammer is, is dat het zwembad tot 22 uur geopend is. Het zwembad is wel heerlijk verwarmd waardoor buiten zwemmen zelfs in de sneeuw mogelijk is.

De hotelkamers zijn ook van prima kwaliteit. Er staat in de badkamer zeep, ook is er een föhn aanwezig. Er wordt goed schoongemaakt. Een vierpersoonskamer bestaat uit een tweepersoonsbed en een stapelbed. Wel een minpunt is dat de WiFi niet altijd goed werkt. De hotelkamer heeft prima matrassen, de kussens zijn wel wat slap. Het ontbijt is heerlijk en er is veel keuze. Een nadeel van het ontbijt is dat er eigenlijk niet genoeg plaatsen zijn in het restaurant, waardoor je lang moet wachten.

Nog een minpuntje is dat in de Dragon Bar, bovenaan het hotel, de muziek altijd zo hard staat dat je elkaar niet kunt verstaan

Gereisd met vrienden in december 2014

Hotel Zen

Bert, 12-9-2015

Direct bij binnenkomst geweldige sfeer en rust. Helemaal Zen. Perfect snelle toegang tot het leuke park met leuke attracties. Daarna heerlijk genieten van de mooie en schone wellness. Mooie kamer en echt lekker ontbijt. Sla vooral een kijkje bij het kinderontbijt niet over.
Gereisd met partner in september 2015

mooi ,sfeervol hotel

Christophe, 27-8-2015

zeer goede ontvangst,prima kamer,zeer uitgebreid ontbijt,leuk zwembad

wel een hard bed en als je langs de straatkant ligt is het verkeer nog wel een beetje hoorbaar,avondbuffet is wel redelijk prijzig 29 per volwassene zonder drank maar wel heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Phantasialand Ling Bao bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phantasialand Ling Bao in Brühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phantasialand Ling Bao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phantasialand Ling Bao scoort een 9.13 uit 10 op basis van 89 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: