Beoordelingen Phantasialand

Phantasialand
117 beoordelingen
Beoordelingen Phantasialand
Berggeiststrasse 31-41, 50321, Brühl

Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Phantasialand.
Phantasialand scoort een 8,2 uit 10, op basis van 117 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina lees je beoordelingen van Phantasialand. Je kunt 203 vakantiefoto's van Phantasialand bekijken. Daarnaast kun je 5 video's van Phantasialand zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Phantasialand in Brühl.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

107 beoordelingen over Phantasialand

117 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Een echte aanrader"vertalen
Rebecca
10,0

29-08-2014 Heel mooi park zijn de laatste week gegaan van de schoolvakantie was gezellig druk wachttijd niet langer dan een half uur heel erg mooi net en onderhouden park parkeergeld maar vier euro karretjes worden goed gevuld zodat er niets half leeg weg gaat ook wordt er erg goed de beugels gecontroleerd van de attracties mijn kids vonden het zelf leuker dan de efteling en wij ook wel vooral om dat het niet zo heel ver uit elkaar ligt wat bij de efteling wel het geval is en zo makkelijker nog weer terug kan gaan om nog een keertje te gaan we gaan zeker nog een keer terug

"Twitter beoordelingen"
12-08-2013 @itsjustmila paar daagjes weg met liefje naar phantasia land geweest in duitsland vet random was super leuk nu in een hotel en morgen naar de dierentuin --- Bron: https://twitter.com/itsjustmila/status/367032681873567744
10-08-2013 @elinestruijkx Heerlijk hier bij phantasialand, vanavond weer naar de camping --- Bron: https://twitter.com/elinestruijkx/status/366098104568647682
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Druk, klein, duur"vertalen
m_beek24
4,0

13-08-2014 Phantasialand is ons tegen gevallen. Het was 150 kilometer rijden, maar het park is een stuk kleiner dan bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland Parijs. De toegangsprijs voor volwassenen is € 45,-- per persoon, dus behoorlijk hoog (gelukkig hadden we kortingsbonnen), maar de hieraan gekoppelde hoge verwachtingen werden niet waar gemaakt. Natuurlijk zijn er ook positieve kanten, maar wij kregen de indruk dat het park dringend aan onderhoud toe was (met name de binnenattracties) en dat ze zo veel mogelijk attracties op een zo klein mogelijk oppervlak habben geprobeerd te proppen. Het voordeel is dat de afstanden niet groot zijn, maar je hebt nergens een "rustmomentje". De hoogteverschillen maken dat het park wel wat "speels" aandoet. Toen wij er waren kon je wel "over de hoofden lopen"...

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel leuk park,,, maar veel te druk"vertalen
Maurice Arianne Ima...
8,0

12-08-2014 Het was vandaag zo druk minimaal 1uur wachtrij per attractie.
Met deze drukte vind ik de entree te hoog.

"Leuk park"vertalen
Astrid

13-08-2014 Leuk park voor alle leeftijden

"Leuk park!"vertalen
Nancy
8,0

10-08-2014 Het park heeft leuke attracties, alleen staan ze allemaal dicht op elkaar, waardoor het gauw druk is. Wij waren er toen het vrij druk was, waardoor je toch wel lang in de wachtrij moest staan. Zelf vind ik het park niet te vergelijken met Disney ... Disney is namelijk toch een stuk schoner en ruimer. De prijzen van de eettentjes vallen behoorlijk mee. Zelfs de actiefoto die je kunt afnemen na een attractie zijn laag t.o.v. andere pretparken (€5). De attracties voor klein en groot staan ver uit elkaar. Ik heb de kaarten via de ANWB, ik vind de prijs anders te hoog voor het park voor hetgeen wat je krijgt (voornamelijk als het druk is). Een tip: bezoek River Quest op het laatst ... wij waren tot op onze onderbroek nat !!! (maar zeker aanrader om in te gaan). Een bezoekje aan dit pretpark is zeker een aanrader, maar wel als het is minder druk is (met korting) om zo dit park zelf te kunnen beoordelen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geen aanrader"vertalen
Alaaddin
1,0

05-08-2014 Niet heen gaan wanneer het druk is: € 45,- entree en nog 1,5 tot 2 uur wachten !

"Absolute aanrader"vertalen
jonas neyens
9,0

28-08-2014 Phantasialand is een leuk pretpark goed te doen voor een dag max 2 uur van Antwerpen . Zeker de nieuwe waterbaan chiapas is de moeite . nooit lang aanschuiven . Aan de ingang van de atraccies staan elecktronische borden waar op staat hoe lang je moet aanschuiven en dat is ook erg handig . wij zijn op een zaterdag in augustus geweest . En we hebben maar max 20 minutenmoeten aanschuiven . Zeker een aanrader

met een groep, Juli 2014
"Blijft leuk"vertalen
Jan_125
8,0

05-08-2014 Ik was hier voor de zoveelste keer maar het blijft leuk. Eerste keer toen onze dochter een jaar of 7 was in 1979. Park is duidelijk met zijn tijd meegegaan. Was nu met kleinzoon van 12 jaar.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi Pretpark met spectaculaire attracties"vertalen
Linae
8,0

25-07-2014 Leuk pretpark, mooi om te zien. De attracties zijn wat heftiger dan dat ik gewend ben, vooral Mystery Castle is spannend. Het park is schoon niet heel groot maar leuk om een keer gezien te hebben.

Juli 2014
"Leuk park"vertalen
Kas94
7,0

13-07-2014 Wij hebben het park bezocht met 4 volwassen op een regenachtige dag.
De wachttijden waren daardoor zeer kort.
Het eten is prima en niet te duur.

Alles is wel dicht op elkaar gebouwd. En het lopen in het park is te doen, wel heel veel trappen en heuvels.

De achtbanen zoals Black Mamba en de Winja Fear & Force zijn prima te doen, bij de Black Mamba moet je overigens niet te breed zijn in de heupen, anders wordt het proppen! Beide zijn wel leuk.

De waterattracties zoals de River Quest en Chiapas zijn ook erg leuk. Vooral Chiapas is een aanrader! Let wel op, nat worden is een garantie in deze twee waterbanen.

De Maus au Chocolat is ook wel een leuke attractie die niet verveeld als je erin zit.
De darkrides zoals bijvoorbeeld de Hollywood Tour is wel aan een renovatie toe.

De muziek staat overal wel redelijk hard. Het park word goed schoongehouden.

Over het algemeen een prima park, maar wel goede wandelschoenen aantrekken en goed betaalbaar qua eten en souvenirs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?