Beoordelingen Phantasialand

8,3
123 beoordelingen
Beoordelingen Phantasialand
Berggeiststrasse 31-41, 50321, Brühl

Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Phantasialand.
Phantasialand scoort een 8,3 uit 10, op basis van 123 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina lees je beoordelingen van Phantasialand. Je kunt 222 vakantiefoto's van Phantasialand bekijken. Daarnaast kun je 5 video's van Phantasialand zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Phantasialand in Brühl.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

112 beoordelingen over Phantasialand

8,3
123 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Sept. 2014
"Leuke dag, mooi park"vertalen
Famvanvijf
9,0

21-09-2014 Leuk weer eens een pretpark bezoeken waar de attracties onbekend zijn voor ons. Chiapas was de favoriet thuis bij de voorbereiding. Heel jammer was de attractie gesloten wegens een technische storing. Pas aan het einde van de middag ging hij open, maar direct een grote rij natuurlijk, dus maar overgeslagen. Thema en aankleding mooi en verzorgd. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Leuke attracties voor de jongste die niet in achtbanen durft. Spectaculaire achtbanen voor de oudste meiden. Vooral Black mamba was gaaf. Mouse au chocolat was bij iedereen favoriet, daar zijn we 5 x in geweest. Wachttijden vielen reuze mee, en was overal op planborden aangegeven. Dus plannen is goed mogelijk, gewoon goed in de gaten houden waar een attractie rustig is op dat moment. Toiletten wel vies helaas. Eettentjes prima, niet duur en lekker en schoon.

"Twitter beoordelingen"
12-08-2013 @itsjustmila paar daagjes weg met liefje naar phantasia land geweest in duitsland vet random was super leuk nu in een hotel en morgen naar de dierentuin --- Bron: https://twitter.com/itsjustmila/status/367032681873567744
10-08-2013 @elinestruijkx Heerlijk hier bij phantasialand, vanavond weer naar de camping --- Bron: https://twitter.com/elinestruijkx/status/366098104568647682
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Geweldig veelzijdig attractiepark"vertalen
De Bakker
9,0

08-09-2014 Je hebt zeker 2 dagen nodig om alles in Phantasialand te zien en te doen. De attracties zijn origineel en vernieuwend: de 3-D attractie Maus au Chocolat, de waterbaan Chiapas en Mystery Castle. Zeker de moeite waard om te bekijken zijn de shows van goochelaar Christian Farla, de kunstijsshow, de wervelende Jumpshow en de afsluitende avondshow. Het park gaat met zijn tijd mee. Alle details kloppen: de kostuums van alle acteurs en de thema's in elk gebied. Het is zeker zijn geld waard. Wij waren er begin september. Het park zou om 18.00 uur sluiten, maar in de middag werd aangekondigd dat het park tot 19.30 uur open bleef.

met vrienden, Aug. 2014
"Geweldig"vertalen
Diana
10,0

03-09-2014 7 jaar niet meer geweest dus verrast over nieuwe attracties. Vooral Mouse au Choclat was erg leuk en nieuwe wildwaterbaan is grandioos met een helling van 58 graden en erg hoog.

"Een echte aanrader"vertalen
Rebecca
10,0

29-08-2014 Heel mooi park zijn de laatste week gegaan van de schoolvakantie was gezellig druk wachttijd niet langer dan een half uur heel erg mooi net en onderhouden park parkeergeld maar vier euro karretjes worden goed gevuld zodat er niets half leeg weg gaat ook wordt er erg goed de beugels gecontroleerd van de attracties mijn kids vonden het zelf leuker dan de efteling en wij ook wel vooral om dat het niet zo heel ver uit elkaar ligt wat bij de efteling wel het geval is en zo makkelijker nog weer terug kan gaan om nog een keertje te gaan we gaan zeker nog een keer terug

met partner, Aug. 2014
"Klein maar leuk park"vertalen
S.
8,0

15-09-2014 Klein maar leuk park: veel entertainment, veel attracties met duidelijke signalen wat de minimale grootte van de personen moet zijn en hoe lang de wachttijd is (vaak wordt iets langer aangegeven dan het daadwerkelijk is). De attracties zijn leuk en spannend.

De donkere (nacht) achtbaan is geen aanrader: saai, zelfs voor iemand die bang is van achtbanen. De nieuwe Chia-pas is gaaf, maar ook deze heeft 'maar' 2 drops (eentje heel stijl/hoog) en dat was het. De 'oude' waterbaan blijft wel echt gaaf; je wordt wel drijfnat maar de drogers om de hoek bij de uitgang zijn perfect.

Toiletten zijn wel ver te vinden, vooral bij het Berlijn-park.Daar zijn welgeteld 2 toiletten voor dames (1x dames, 1x kind zelfs) en dat was het!! Echt onacceptabel, want een rij is zo gevormd (heb 15 minuten staan wachten!). Bovendien zijn de toiletten vervallen; tegels kapot, toiletpapierhouders kapot, schimmel overal.

Kortom: het is een duur park en het is echt vol gebouwd, maar de attracties zijn leuk.

"Leuk en mooi park"vertalen
Christel
9,0

29-08-2014 Mooi onderhouden park. We hadden een kaartje gekocht via de Anwb, wat behoorlijk wat korting opleverde. Het was druk in het park, nadeel was dat het lang duurde voor we binnenkwamen. Kaartjes moet je zelf onder de scanner houden, dan gaat het poortje open. Op drukke dagen kunnen ze de kaartjes beter handmatig controleren en de poortjes openzetten. Leuke attracties o.a. Mouse au Chocolat en Chiapas. Super dat ze aangeven via elektronische borden wat de wachttijden zijn. Zo was de wachttijd bij de Chiapas 110 minuten :( Ik heb tot het laatst gewacht, zo was de wachttijd nog maar 10 minuten. Kids kunnen zich gratis laten schminken. Kortom een leuk park, waar we zeker nog een keer terugkomen.

"Druk, klein, duur"vertalen
m_beek24
4,0

13-08-2014 Phantasialand is ons tegen gevallen. Het was 150 kilometer rijden, maar het park is een stuk kleiner dan bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland Parijs. De toegangsprijs voor volwassenen is € 45,-- per persoon, dus behoorlijk hoog (gelukkig hadden we kortingsbonnen), maar de hieraan gekoppelde hoge verwachtingen werden niet waar gemaakt. Natuurlijk zijn er ook positieve kanten, maar wij kregen de indruk dat het park dringend aan onderhoud toe was (met name de binnenattracties) en dat ze zo veel mogelijk attracties op een zo klein mogelijk oppervlak habben geprobeerd te proppen. Het voordeel is dat de afstanden niet groot zijn, maar je hebt nergens een "rustmomentje". De hoogteverschillen maken dat het park wel wat "speels" aandoet. Toen wij er waren kon je wel "over de hoofden lopen"...

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Heel leuk park,,, maar veel te druk"vertalen
Maurice Arianne Ima...
8,0

12-08-2014 Het was vandaag zo druk minimaal 1uur wachtrij per attractie.
Met deze drukte vind ik de entree te hoog.

"Leuk park"vertalen
Astrid

13-08-2014 Leuk park voor alle leeftijden

"Leuk park!"vertalen
Nancy
8,0

10-08-2014 Het park heeft leuke attracties, alleen staan ze allemaal dicht op elkaar, waardoor het gauw druk is. Wij waren er toen het vrij druk was, waardoor je toch wel lang in de wachtrij moest staan. Zelf vind ik het park niet te vergelijken met Disney ... Disney is namelijk toch een stuk schoner en ruimer. De prijzen van de eettentjes vallen behoorlijk mee. Zelfs de actiefoto die je kunt afnemen na een attractie zijn laag t.o.v. andere pretparken (€5). De attracties voor klein en groot staan ver uit elkaar. Ik heb de kaarten via de ANWB, ik vind de prijs anders te hoog voor het park voor hetgeen wat je krijgt (voornamelijk als het druk is). Een tip: bezoek River Quest op het laatst ... wij waren tot op onze onderbroek nat !!! (maar zeker aanrader om in te gaan). Een bezoekje aan dit pretpark is zeker een aanrader, maar wel als het is minder druk is (met korting) om zo dit park zelf te kunnen beoordelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?