Beoordelingen Phantasialand

8,3
126 beoordelingen
Beoordelingen Phantasialand
Berggeiststrasse 31-41, 50321, Brühl

Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Phantasialand.
Phantasialand scoort een 8,3 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Phantasialand in Brühl? Op deze pagina lees je beoordelingen van Phantasialand. Je kunt 226 vakantiefoto's van Phantasialand bekijken. Daarnaast kun je 5 video's van Phantasialand zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Phantasialand in Brühl.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

115 beoordelingen over Phantasialand

8,3
126 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Mooi park"vertalen
sylvia_baardemans@c...
9,0

26-10-2014 Mooi park wat bestaat uit verschillende thema's waar de attracties op zijn afgestemd.
Verschillende leuke shows en ook netjes de borden met wachttijden voor de attracties die in het park staan.
Vele mooie attracties, wc bij Berlin een minpunt.
Door het mooie weer en de drukte bleef het park 11/2 uur langer open.
Een aanrader, eigenlijk voor 2 dagen daarom hebben wij daar ook bij het park geslapen.

"Twitter beoordelingen"
12-08-2013 @itsjustmila paar daagjes weg met liefje naar phantasia land geweest in duitsland vet random was super leuk nu in een hotel en morgen naar de dierentuin --- Bron: https://twitter.com/itsjustmila/status/367032681873567744
10-08-2013 @elinestruijkx Heerlijk hier bij phantasialand, vanavond weer naar de camping --- Bron: https://twitter.com/elinestruijkx/status/366098104568647682
Met partner, 2014
"Leuk mooi park maar veeeel te duur 45 euro pp"vertalen
h.v amelsvoort
7,0

06-10-2014 friet bakken kunnen ze niet in duitsland !!! slappe friet en niet warm.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldig park!"vertalen
Rene
10,0

05-10-2014 Phantasialand is een prachtig park. Waar sommige negatieve beoordelingen hier vandaan komen snappen we niet. Gister voor de 2e keer binnen een paar maanden met 5 volwassenen geweest. En dat was nog gratis ook, want de eerste keer kregen we bij de uitgang vrijkaartjes voor nog een keer. In tegenstelling tot de Efteling is hier geen enkele attractie zomaar ergens neer geplant. Alles is in het thema van het betreffende land opgenomen en iedere attractie is prachtig aangekleed, met oog voor detail. Ook de medewerkers zijn gekostumeerd in de stijl van het land waar ze werken. Hele gave attracties voor jong en oud met echt heftige erbij, zoals Mystery Castel, Talocan en de geweldige Black Mamba, waar de Python in de Efteling niet eens bij in de schaduw mag staan. Alles keurig onderhouden en schoon en hele redelijke prijzen voor eten en drinken. Wij wonen vlakbij de Efteling, maar rijden liever een stuk verder naar Phantasialand.

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Leuke dag, mooi park"vertalen
Famvanvijf
9,0

21-09-2014 Leuk weer eens een pretpark bezoeken waar de attracties onbekend zijn voor ons. Chiapas was de favoriet thuis bij de voorbereiding. Heel jammer was de attractie gesloten wegens een technische storing. Pas aan het einde van de middag ging hij open, maar direct een grote rij natuurlijk, dus maar overgeslagen. Thema en aankleding mooi en verzorgd. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Leuke attracties voor de jongste die niet in achtbanen durft. Spectaculaire achtbanen voor de oudste meiden. Vooral Black mamba was gaaf. Mouse au chocolat was bij iedereen favoriet, daar zijn we 5 x in geweest. Wachttijden vielen reuze mee, en was overal op planborden aangegeven. Dus plannen is goed mogelijk, gewoon goed in de gaten houden waar een attractie rustig is op dat moment. Toiletten wel vies helaas. Eettentjes prima, niet duur en lekker en schoon.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Geweldig veelzijdig attractiepark"vertalen
De Bakker
9,0

08-09-2014 Je hebt zeker 2 dagen nodig om alles in Phantasialand te zien en te doen. De attracties zijn origineel en vernieuwend: de 3-D attractie Maus au Chocolat, de waterbaan Chiapas en Mystery Castle. Zeker de moeite waard om te bekijken zijn de shows van goochelaar Christian Farla, de kunstijsshow, de wervelende Jumpshow en de afsluitende avondshow. Het park gaat met zijn tijd mee. Alle details kloppen: de kostuums van alle acteurs en de thema's in elk gebied. Het is zeker zijn geld waard. Wij waren er begin september. Het park zou om 18.00 uur sluiten, maar in de middag werd aangekondigd dat het park tot 19.30 uur open bleef.

Met vrienden, Aug. 2014
"Geweldig"vertalen
Diana
10,0

03-09-2014 7 jaar niet meer geweest dus verrast over nieuwe attracties. Vooral Mouse au Choclat was erg leuk en nieuwe wildwaterbaan is grandioos met een helling van 58 graden en erg hoog.

"Een echte aanrader"vertalen
Rebecca
10,0

29-08-2014 Heel mooi park zijn de laatste week gegaan van de schoolvakantie was gezellig druk wachttijd niet langer dan een half uur heel erg mooi net en onderhouden park parkeergeld maar vier euro karretjes worden goed gevuld zodat er niets half leeg weg gaat ook wordt er erg goed de beugels gecontroleerd van de attracties mijn kids vonden het zelf leuker dan de efteling en wij ook wel vooral om dat het niet zo heel ver uit elkaar ligt wat bij de efteling wel het geval is en zo makkelijker nog weer terug kan gaan om nog een keertje te gaan we gaan zeker nog een keer terug

Met partner, Aug. 2014
"Klein maar leuk park"vertalen
S.
8,0

15-09-2014 Klein maar leuk park: veel entertainment, veel attracties met duidelijke signalen wat de minimale grootte van de personen moet zijn en hoe lang de wachttijd is (vaak wordt iets langer aangegeven dan het daadwerkelijk is). De attracties zijn leuk en spannend.

De donkere (nacht) achtbaan is geen aanrader: saai, zelfs voor iemand die bang is van achtbanen. De nieuwe Chia-pas is gaaf, maar ook deze heeft 'maar' 2 drops (eentje heel stijl/hoog) en dat was het. De 'oude' waterbaan blijft wel echt gaaf; je wordt wel drijfnat maar de drogers om de hoek bij de uitgang zijn perfect.

Toiletten zijn wel ver te vinden, vooral bij het Berlijn-park.Daar zijn welgeteld 2 toiletten voor dames (1x dames, 1x kind zelfs) en dat was het!! Echt onacceptabel, want een rij is zo gevormd (heb 15 minuten staan wachten!). Bovendien zijn de toiletten vervallen; tegels kapot, toiletpapierhouders kapot, schimmel overal.

Kortom: het is een duur park en het is echt vol gebouwd, maar de attracties zijn leuk.

"Leuk en mooi park"vertalen
Christel
9,0

29-08-2014 Mooi onderhouden park. We hadden een kaartje gekocht via de Anwb, wat behoorlijk wat korting opleverde. Het was druk in het park, nadeel was dat het lang duurde voor we binnenkwamen. Kaartjes moet je zelf onder de scanner houden, dan gaat het poortje open. Op drukke dagen kunnen ze de kaartjes beter handmatig controleren en de poortjes openzetten. Leuke attracties o.a. Mouse au Chocolat en Chiapas. Super dat ze aangeven via elektronische borden wat de wachttijden zijn. Zo was de wachttijd bij de Chiapas 110 minuten :( Ik heb tot het laatst gewacht, zo was de wachttijd nog maar 10 minuten. Kids kunnen zich gratis laten schminken. Kortom een leuk park, waar we zeker nog een keer terugkomen.

"Druk, klein, duur"vertalen
m_beek24
4,0

13-08-2014 Phantasialand is ons tegen gevallen. Het was 150 kilometer rijden, maar het park is een stuk kleiner dan bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland Parijs. De toegangsprijs voor volwassenen is € 45,-- per persoon, dus behoorlijk hoog (gelukkig hadden we kortingsbonnen), maar de hieraan gekoppelde hoge verwachtingen werden niet waar gemaakt. Natuurlijk zijn er ook positieve kanten, maar wij kregen de indruk dat het park dringend aan onderhoud toe was (met name de binnenattracties) en dat ze zo veel mogelijk attracties op een zo klein mogelijk oppervlak habben geprobeerd te proppen. Het voordeel is dat de afstanden niet groot zijn, maar je hebt nergens een "rustmomentje". De hoogteverschillen maken dat het park wel wat "speels" aandoet. Toen wij er waren kon je wel "over de hoofden lopen"...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?