Gasthof Ferienhof Homann

Onvoldoende

1 review over Gasthof Ferienhof Homann in het Nederlands

Meer voor Duitsers

tegelaar, 3-8-2015

Reiterhof Homann. Geboekt vanwege het feit dat onze dochter van 10 jaar aldaar kon paardrijden. Echter bleek men alleen in stap en begeleid door een van de ouders een rondje van ca 25 min te mogen maken. Echt paardrijden dus niet. Meer voor kinderen tussen de 5 en 8 jaar welke pony's wel leuk vinden. Ze hebben 3 shetten, 1 welsh, 1 tinker en 1 paard om tussen 10 en 12 uur en 14 en 16 uur om op te rijden. Wel alleen in stap dus. Van te voren via de mail overlegd of dat mijn dochter mocht helpen bij de paarden, maar bleek dat 12 jarigen uit het dorp de hele dag alles doen met de pony's en men mag alleen borstelen bv geen hoeven krabben of opzadelen of iets dergelijks. Houdt er verder rekening mee dat er alleen Duiters zijn welke onderling afspraken maken welke kind er op welke pony mag. Bv 1ste dag 1 uur en 40 min moeten wachten om een ritje te doen omdat wij gewoon genegeerd werden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Ferienhof Homann in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Ferienhof Homann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Ferienhof Homann scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: