Hotel Arcadia Bottrop ***

Arcadia Bottrop
8,2

43 reviews over Hotel Arcadia Bottrop in het Nederlands

Leuk hotel, jammer zaterdag na 2100 saai.

Sandjay_d@hotmail.com, 13-8-2017

Ligt op een goed plek. Dichtbij Moviepark, maar ook Centro Oberhausen en Limbecker Platz Essen. Ook overdag leuke winkels in de buurt.

Minder leuk, zondags gesloten en zaterdagavond niks te beleven. Enkele cafes in de buurt gingen voor 2200 dicht. 🤔🤔😔

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi schoon hotel, zekers aan te raden.

Leon de Winter, 22-2-2017

Ligt in het centrum van Bottrop, parkeren kan naast en onder het hotel.

Ontbijt is voldoende, is niet mega uitgebreid.

Kamers zijn schoon en de bedden veren prettig door.

Hotel geeft een nette schone indruk bij binnenkomst.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

aardig hotel

penrod, 13-12-2015

het personeel van de receptie was een beetje zakelijk,en kort af.dat viel me gelijk op.ter vergelijking met andere hotel ketens.het ontbijt is goed voor een 3 sterren hotel ,en voor de prijs die ik er voor betaalt had.kamers mooi en schoon,omdat er veel Nederlanders en belgen zijn ,verwacht je nederlandse tv zenders dus niks.hoofd kussens waardeloos ,erg plat.laat ze eens een vb nemen aan novotel.daar kun je kiezen wat je wil.gratis parkeren ,en wifi ook gratis en goed.personeel restaurant is vriendelijk.
Gereisd met partner in december 2015

Prima verzorging; heerlijk verbleven

Marie, 29-11-2015

We hebben dit hotel geboekt in combi met 2 dagen Moviepark. We kregen geen familiekamer, maar 2 hotelkamers met een tussendeur. Dit was eigenlijk nog beter, aangezien we nu ook 2 badkamers hadden en de kinderen heerlijk op tijd konden slapen.

Het interieur was wat gedateerd, maar wel schoon en netjes.

Het personeel was ook uiterst vriendelijk en het ontbijt erg goed.

Dit hotel kunnen we zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Heel erg goed

patricia, 30-8-2015

We hadden een arrangement met 2 dagen moviepark en overnachting geboekt....voor 50,00 euro pp + ontbijt.

En wat een geweldig hotel is dit...supervriendelijk...mooie en nette kamers met airco.

Het ontbijt was ook kei goed en lekker.

Voor dit geld heb je 100% waar voor je gld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijn en comfortabel hotel.

Angela, 18-8-2015

Wij zijn naar Moviepark Germany geweest en hebben gelogeerd in Hotel Arcadia Bottrop. Het is een zeer gastvrij hotel en service gericht. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en de bedden zijn prima. Voor de gasten staat er de gehele dag koffie/thee of een sapje klaar. Het parkeerterrein vooraan het hotel is klein, doch na wat informatie bleek er achter het hotel ook een terrein aanwezig te zijn. Prijs en kwaliteit zijn prima in verhouding, we gaan er graag nog een keertje naartoe.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goede accommodatie

Rianne, 14-8-2015

Het hotel was ons erg goed bevallen.

Een nadeel is alleen het parkeren bij het hotel.

Naast het hotel heb je een klein parkeerterrein, die tijdens ons verblijf continu vol stond.

Gelukkig heb je daar ook nog een parkeergarage.

De parkeergarage heeft een vrij smalle ingang.

Voor ons was het onduidelijk of we nou moesten betalen voor de parkeergarage.

Het personeel bij de receptie kon ons dat ook niet goed uitleggen aangezien ze gebrekkig engels spraken.

Uiteindelijk was het parkeren voor ons gelukkig gratis.

We hadden een nette kamer en iedere dag werden de handdoeken verwisseld.

Het ontbijt was ook zeer goed. Het hotel is vlakbij movieworld en Centro (Oberhausen) gelegen.

Een enige minpunt was voor ons toch wel het personeel bij de receptie.

Het was jammer dat ze zo gebrekkig Engels spraken!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel!

kim_mc1, 1-10-2014

Na een daagje skieen in het Alpincenter zijn wij één nacht in dit hotel verbleven. Prima hotel! Auto konden we achter het hotel gratis parkeren, personeel was vriendelijk, kamers netjes en schoon. Ontbijt ook prima, voor ieder wat wils. Je zit inderdaad aan een drukkere weg, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Je hoort ze wel, maar om dat nou storend te noemen..? Volgende dag wezen shoppen in CentrO, oberhausen. Zit je zo en is perfect voor winkelliefhebbers!
Gereisd met partner in september 2014

Mooie plek voor 1 nacht

Hans, 11-2-2014

Het Arcadia hotel in Bottrop is een fijn hotel, dicht bij het alpin centre. Hierdoor de ideale plek om na het skiën lekker te overnachten. Enig nadeel is de erg kleine parkeergarage, met name de ingang. Verder hadden wij een deal voor 30,- p.p. incl. Ontbijt. Dat ontbijt was erg prima. Je ontbijt op een andere plek dn het buffetrestaurant. Je krijgt een paar heerlijke broodjes en hebt keuze uit genoeg beleg. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is hier goed aan. Kamers prima onderhouden.
Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel!

Semmeke, 29-7-2013

Hier 2 nachten overnacht ivm weekendje weg. Wat om te beginnen handig is, is dat je in Bottrop wel een milieusticker op je auto moet hebben. Wij zijn niet gecontroleerd maar ik zou het wel doen! Het hotel is goed te doen, de kamer was prima. Lekkere bedden en prima douche en een zitje bij het raam. Personeel sprak ook goed Engels en het ontbijt was ook lekker. Een aanrader is om 's avonds even in de sauna te gaan, dit kan tot 22.00 uur. Er was geen mens en heerlijk even opgewarmd hier.

Voor een weekendje weg in de buurt zeker wel een goed hotel voor een goede prijs!

Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arcadia Bottrop bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadia Bottrop in Bottrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadia Bottrop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcadia Bottrop scoort een 8.18 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: