Hotel Park Inn Bielefeld ****

Hotel Park Inn Bielefeld ****
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Inn Bielefeld**** bij :

27 reviews over Hotel Park Inn Bielefeld in het Nederlands

Fantastische plek

Tineke, 2-8-2017

Fijn hotel op mooie plek. Ontbijt prima en aardig personeel. Mooie wandelingen te maken maar je moet wel weer de berg op dus conditie vereist!
Gereisd met partner in juli 2017
Hans-Joachim Oettmeier,
Geachte gast, we zijn verheugd dat u genoten van het verblijf in het Mercure Hotel Bielefeld Johannisberg en hopen u snel terug te verwelkomen u. Met vriendelijke groet, uw directoraat

Super

Marion en Mathieu, 19-4-2017

Super verblijf.

Hotel erg schoon, zeer goed en overvloedig ontbijt.

Rustig gelegen in een mooie rustgevende bergachtige omgeving.

Op loop afstand gratis toegankelijk prachtig dierenpark.

In de regio mooie bezienswaardigheden en wandel/fiets gebieden.

Bielefeld is een zeer schone en mooie stad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima gelegen, mooi en net hotel, lekker ontbijt

David DS, 7-1-2017

Prima gelegen, al is het wel op een heuvel (maar dat weet je op voorhand). Dichtbij het centrum en je kunt er via een wandelpaadje makkelijk naartoe. Hotel lijkt aan de buitenkant op niet veel soeps, maar is aan de binnenkant best modern. Kamers zijn relatief ruim en proper. Ontbijt is heel uitgebreid en best lekker! Wordt ook constant bijgevuld, dus je kan ook later gaan ontbijten. Speeltuintje voor de kinderen, alleen jammer dat er daar weinig plaats is voor de ouders (je kunt wel op het terras zitten, maar da's net te ver om je kinderen in de gaten te houden).
Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig uitzicht zo op een heuvel

Samira Ahale, 5-9-2016

Bijzonder vond ik dat het zo hoog was. Het was echt klimmen en we hebben zoveel pret gehad om de afdaling. Elke ochtend voor het ontbijt gingen we hardlopen. Voor liefhebbers een leuke ervaring top het vlakke nederland. Het personeel was heel aardig. Het ontbijt was vier dagen heerlijk, maar wel steeds hetzelfde. Als paleo eters konden we er prima terecht. Elke keer lopend naar het centrum. Genoeg te bezichtigen. Mooie stad en mooie gebouwen. Verder een mooie dierenpark in de buurt. Gratis. En als je verder wandelt, klim je omhoog. Geweldig, zo dichtbij nederland en toch ook helemaal anders. Ik vond de mensen erg aardig. Ik miste alleen een kast om de tassen in op te bergen. Verder..helemaal ok.

Hans-Joachim Oettmeier

General Manager

Wij gaan hier nooit meer heen.

Saskia, 18-8-2016

Kamers zijn uitermate gehorig! We hoorden de mensen naast ons met elkaar praten. Maar ook het doorspoelen van de wc's, douches die werden aangezet etc.. Het hotel zelf geeft aan dat de kamers bijzonder goed geisoleerd zijn, maar dat is dus niet zo.

Bediening ongeinteresseerd en bepaald niet service-gericht.

Ontbijt was daarentegen prima voorelkaar.

En de ligging + uitzicht ook de moeite waard.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Hans-Joachim Oettmeier

General Manager

Prijs kwaliteit is prima

roelonline, 20-8-2015

Als je dit boekt via een aanbieding dan is de prijs kwaliteit goed. De kamer is niet heel groot maar wel netjes en schoon. Bielefeld viel wel tegen, het is niet zo toeristisch en daarom is er niet zoveel te doen in de zomer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel

M, 8-8-2015

Zuiver hotel, prima kamer,uitstekend ontbijtbuffet.

Minpunten: geen balkon,in bad douchen(gevaarlijk)

Slechte bediening door een bepaalde serveerster.

Gereisd met partner in augustus 2015

Direktionsassistentin

goed hotel met vriendelijk personeel

henk, 4-8-2015

prima hotel met mooi terras met uitzicht over Bielefeld.

er was 1 minpuntje er was geen garderobbe kast op de kamer

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie plaats

De Graaf, 27-7-2015

Het is leuk, als ze geen honden meer toelaten in het hotel. Dat was een nadeel voor ons.
        Gereisd met partner in juli 2015

Uitstekend verblijf

mozique, 26-10-2014

Via touroperator logeerden we voor 15 pppn. We hadden erg veel waar voor ons geld. Een echte aanrader. Goede bedden, uitgebreid ontbijt, mooie omgeving.
        Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Bielefeld in Bielefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Bielefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Bielefeld scoort een 8.4 uit 10 op basis van 27 reviews.