Hotel Romantisches Landhaushotel ***

Romantisches Landhaushotel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romantisches Landhaushotel bij:

1 review over Hotel Romantisches Landhaushotel in het Nederlands

Leuk Hotel

Gerrit, 5-6-2011

Het hotel ligt net buiten het centrum van Bad Munstereifel en is gelegen aan een zeer rustige een richtings weg.

Het hotel beschikt over een 5 tal eigen parkeerplaatsen en is voor de vakantie ganger met Auto waarscheinlijk beter dan een hotel in het centrum want het centrum is eigenlijk niet makkeljk toegankelijk met auto.

Het personeel is erg behulpzaam en wil van alles voor je regelen zelf een plek op de betaalde parkeerplaats op kosten van het hotel.

Het ontbijt is denk ik voor een hotelletje van dit formaat zeer goed te noemen er lag van alles een klein beetje maar werd direkt weer aangevuld zo gauw er iets weg was soms al voor dat je op de stoel zat.

Bad munstereifel zelf vonden wij niet zo goed, veel definitief gesloten ondernemingen en de medewerkers van de horeca niet altijd even vriendelijk.

Kwalitatief goed eten bij Em Veedel Werther Str. 35

Leuke Stube Werther Stube Werher Str. 32

Al met al, het hotel voldeet prima aan onze verwachtingen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantisches Landhaushotel in Bad Münstereifel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantisches Landhaushotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romantisches Landhaushotel scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: