Camping Laasphetal

Laasphetal
8,9

3 reviews over Camping Laasphetal in het Nederlands

Heerlijke gekampeerd op camping Bad Laasphetal!

Marjo Huisman, 17-8-2017

Een kleine gezellige camping met vaste gasten en plekken voor tijdelijke vakantiegangers. We hadden ons eigen wc-douche- wastafel hokje en dat was een heerlijke luxe. De sfeer op de camping was fijn, de eigenaar een baken van rust. Geen camping als je op zoek bent naar vermaak en voorzieningen op de camping zelf maar een uitstekende plek om vanaf daar te fietsen, wandelen, alle boodschappen te doen, lekker uit eten te gaan en zoals wij hebben gedaan een treinreis maken met de fietsen mee in de trein. We hebben ons 1,5 week prima vermaakt en gingen uitgerust naar huis.

Deze camping, deze omgeving is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig, mooi, gezellig, comfortabel,

welte, 6-10-2016

dicht bij het centrum, mooie omgeving, mooie fietsroutes, gezellige mensen, eigen douche en toilet, kei fijn. fantastische tijd gehad.
Gereisd met partner in augustus 2016

prima

K.Janssens, 15-10-2010

lekker klein campinkje. Vriendelijk. Vlakbij stadje. Mooie fietsroutes
    Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laasphetal in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laasphetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Laasphetal scoort een 8.86 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: