Hotel Landhotel am Park ***

8,7

190 reviews over Hotel Landhotel am Park in het Nederlands

Fantastisch gastvrij. Mag van ons 3 sterren dragen

john vrieler, 1-10-2017

uitstekende bediening ,erg gastvrij, gezellig , goed eten en drinken, mooi omgeving .

avondje livemuziek, gratis wifi en boottocht.....kortom fantastisch...

voor ons geen tekortkomingen.

Gereisd met vrienden in september 2017

Ouderwets goed en gezellig !

Dick Kolste, 30-9-2017

Vanaf de ontvangst krijg je al het gevoel hier thuis te zijn... zeer vriendelijk echtpaar verwelkomt je persoonlijk. Heel schappelijke prijs voor 4-daags arrangement ... vanaf 18.00 uur alle drankjes gratis en men is daar zeer royaal mee.

Natasja Lieftink, 26-9-2017

Hele gastvrije mensen! Bediening is super, schoon hotel en het eten was super! Genoten van de muziek.. die 3 dagen waren top!
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer,!

Marijke, 22-9-2017

Wij zijn er in het verleden vaak geweest toen de Fam Willems het nog runde en het geweldig was! Met die verwachting er nu ook heen gegaan, maar wat n desillusie! Kamer 10 is klein en badkamer vol schimmel, eten matig, elke dag vlees overgoten met dezelfde saus, eigenaren zijn er pas om 15.30u. Daarvoor dus ook geen koffie of thee die de hele dag gratis is. Neem je cappuccino staat die op de rekening. 1 avond muziek van Blacky zelf, en voor de rest achtergrondmuziek waarvan je alleen de bas hoort. Ruim voor 24u. geen drankjes meer en ook drankjes de 2e dag OP! En die kwamen ook niet meer! Nee, voor ons NOOIT meer!

Kan niet tippen aan de Fam willems!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Nooit meer

Ontevreden gast, 9-9-2017

Slechte ontvangst.

Ben je niet om 18 uur aan tafel krijg je geen voorgerecht meer.

Matig eten.

Matig schoon. Stof op de bedden, spinneraggen in de hoeken.

Eigenaren hier niet op hun plaats,zijn niet gastvrij.

Gereisd met vrienden in september 2017

Beslist voor herhaling vatbaar!

Nelly, 6-9-2017

Wim en Leny weten samen met kok Marco er voor te zorgen dat iedereen zich vanaf het eerste moment tot aan het vertrek thuis en verwend voelt.

Ouderwetse gastvrijheid, goed eerlijk eten en drinken, ruime kamers met goede bedden het is er allemaal.

Het hotel ligt aan een prachtig park en op korte loopafstand van de plaats zelf.

Wim is naast een goed gastheer een ervaren muzikant en zorgt op gepaste momenten voor prima muziek en zang.

Tijdens ons verblijf viel het ons op hoeveel gasten er al eerder waren geweest. Het zijn Leny en Wim die daar voor zorgen. De kamers waren keurig schoon. De WiFi is gratis en goed in de openbare ruimten. Niet op alle kamers is de ontvangst altijd stabiel. Het drie-gangen diner begint klokslag 18:00 en vanaf dat tijdstip zijn ook de meeste drankjes tot sluitingstijd van de bar, gratis! - Dicht bij huis en echt uit!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

in een woord FANTASTISCH

fam Bonnink, 21-8-2017

Nou in 1 woord GEWELDIG!!!!

Alles was goed; Lekker eten, goede kok dus!!!!! en het ontbijt was ook heel goed

Kamers heel SCHOON!!!!!!

DE SERVICE, Ze deden alles voor je

als je glas leeg was stond er zo weer een nieuwe.

we gaan in november nog een keer, maar heb er nu al zin in.

het was ook echt gezellig, de eigenaar maakte muziek,en zong daarbij. dat heeft wel wat zo,n sfeer!!.

Gastvrije, onvergetelijke dagen

Familie Schutte, 19-8-2017

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Wij hebben ons 50jarig huwelijksfeest hier met kinderen en kleinkinderen gevierd. Ook het personeel deed erg hun best om het feestelijk te maken. Ook voor kinderen van 8 tot 18 jaar was het leuk omdat er een kamer was waar ze zich konden vermaken met allerlei spellen.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

het was een fantastisch weekend

10 Betuwenaren, 17-8-2017

Wij vonden het super, gastvrijheid, vriendelijk, schoon, gezellige eigenaren (Wim en lenie) fijne/gezellige avond met muziek door Wim.

Alleen het eten kan minder zout dat was het enige min puntje.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gastvrij ontvangen, prima verzorging!

Theo en Marijke, 16-8-2017

-Grote bonus: elke avond gezellige muziek en zang gespeeld en gezongen door gastheer Wim. Hij past zich aan aan zijn gasten, je mag zelfs samen met hem zingen als je dat zou willen!

-Kok Marco had de maaltijden prima verzorgd.

-Wim en Leny Keurentjes zijn sympathieke gastheer en gastvrouw die je graag adviseren over uitstapjes in het mooie Sauerland.

-Omgeving hotel is heerlijk rustig met veel natuurschoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel am Park in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel am Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel am Park scoort een 8.74 uit 10 op basis van 191 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: