Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle ****

9,8

21 reviews over Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle in het Nederlands

het wat gewoon top...

jan van Dijk, 31-8-2017

Alles is goed, het is zo gemoedelijk
Gereisd met vrienden in februari 2017

een super gasthof ook voor een gezin

jan van dijk, 7-3-2016

als je een appartement boekt kan je zelf alles meenemen, bijv. koffie /thee/er is een koelkast maar ook een kook plaatje,

er is niets wat niet goed is.

Gereisd met vrienden in januari 2016

top , een echte aanrader

jan van dijk, 7-2-2015

Pension Schmidt is de beste in bad-fredeburg.

100% waar voor je geld.

Ontbijt & diner is super en de kamers zijn mooi en schoon en ruim.

in de omgeving kan je van alles doen in de winter ga je lekker naar Winterberg, en om 17.00uur weer lekker terug naar Bad-fredeburg

Gereisd met vrienden in januari 2015

Pension Schmidt-Muhle

Henny van Veelen, 28-1-2015

Het is hier super vertoeven. Alles is gewoon perfect.

De locatie is heel mooi en verzorgd. en heerlijk eten. We waren hier met 4 vriendinnen en andere gasten met touringcar bedrijf die ons ook in de watten legde.

Peter (de eigenaar) bedankt voor de goed verzorgde dagen.

Gereisd met vrienden in januari 2015

De beste gasthof

jan van dijk, 18-3-2014

Als je een kamer binnen komt zie dat het schoon en goed er uit ziet,

ook de appartementjes achter zijn super goed ingericht voor 4-5 personen.

Als je van wandelen houdt kan je hier elke dag van vroeg tot laat wandelen op de vele wandel routes die hier staan aangegeven.

het personeel is vriendelijk en behulpzaam,

Voor de prijs krijgt u nergens deze kwaliteit

het heeft geen restaurant zoals bij andere hotels , maar het eten wat u krijgt , wordt elke dag vers gemaakt. of dat voor 20 mensen is of voor 70 deze keuken prinses draait daar haar hand niet voor om. en lekker.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastische plek

Atty, 16-12-2013

We zijn er nu al twee keer geweest en in maart gaan we weer. Wat een rust en wat zijn ze daar vriendelijk! De dame die kookt, kookt naar onze mening voortreffelijk! Zeker voor kleinere kinderen is het daar geweldig. Peter doe veel voor de kids. Maar ook voor ons (echtpaar 40 jr oud) is het er heerlijk toeven. Daar kunnen we echt onthaasten.

Op zo'n 500 mtr afstand is het sauerlandbad. Met o.a. glijbanen, bubbelbaden, en zonnebank. Ook een minigolfbaan is dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldige vakantie gehad.

Linda van Parijs, 10-5-2013

We zijn dit jaar voor het eerst 5 dagen in appartement Dachsbau geweest. Dit was een mooi verzorgd appartement met 2 slaapkamers.

3 dagen hebben we 's avonds meegegeten, elke ochtend hebben we heerlijk ontbeten. Onze twee kinderen van 8 en 6 hebben genoten, we hebben met de tractor een rit gemaakt naar het Forsthaus en teruggewandeld. Ook hebben we hooibioscoop voorstelling meegemaakt en broodjes gebakken op het vuur. Oma van 74 jaar heeft zich ook goed vermaakt. Uitstapjes hebben we gemaakt naar wildpark Warstein en de Bilsteingrot. Ook hebben we Winterberg bezocht gemidgetgolfd en op de Hennesee gevaren.

Peter Schmidt is een zeer goede gastheer, hij heeft duidelijk lol in zijn werk. Zijn team in de keuken n de bediening is erg vriendelijk en werkt goed.

Kortom we kunnen dit adres aan bevelen!

De slechtweer hooizolder met glijbaan, tafeltennis en tafelvoetbal is een geweldige vondst.

Viele grube Martijn, Linda, Janny, Silke en Imre.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Pension waar je je thuis voeld!!

Kenna de Vries, 18-2-2013

Dit pension biedt je alles waarbij je je alleen maar thuis kunt voelen. Wij zijn al vele malen in dit pension geweest en elke keer is het weer goed. De vriendelijkheid en de gastvrijheid van het team is fantastisch. De locatie is perfect, op loopafstand van alle winkeltjes en restaurants in Bad Fredeburg. Tevens een skipiste op 2.5 km afstand welke zelfs in het weekend zeer rustig is. Bij dit pension vind je de duitse gemoedelijkheid! prijs/kwaliteits verhouding top!
Gereisd met partner in januari 2013

super wintersport

jan van dijk, 6-2-2012

deze accommodatie doet niets onder dan de 4 0f 5 sterren hotels in de regio,

het is een heerlijke plaats om te wandelen en het openbaar vervoer is om de hoek.

binnen het uur sta in winterberg in dit hotel is rust een gegeven

Gereisd met vrienden in januari 2012

Super pension erg vriendelijke gastheer

fernand verweij, 2-2-2012

+ De eigenaar is Nederlands sprekend.

+ erg vriendelijk en probeert het iedereen naar hun zin te maken

+ eten is erg goed en precies genoeg keuze voor iedereen

+ Winterberg is goed te bereiken met de bus.

+ winkelstraatje is op loopafstand (wel de berg op) en voor Smallenberg en Winterberg is de bus een goed en snel vervoersmiddel

+ de staat van de kamers is netjes (niet nieuw maar wel schoon).

+ elke dag wordt de kamer schoongemaakt

- de badkamer is smal. (niet onoverkomelijk en ligt eraan in welke kamer je zit)

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle scoort een 9.76 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: