Beoordelingen Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle****

Landerlebnishof Schmidt-Mühle****
17 beoordelingen
Beoordelingen Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle****
LeißeStrasse 1, 57392 , Bad Fredeburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle scoort een 9,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 8 vakantiefoto's van Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Pension Landerlebnishof Schmidt-Mühle**** met andere accommodaties in Bad Fredeburg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

16 beoordelingen over Landerlebnishof Schmidt-Mühle****

17 beoordelingen
9,1
9,5
9,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met een groep, Jan. 2014
"De beste gasthof"vertalen
jan van dijk

18-03-2014 Als je een kamer binnen komt zie dat het schoon en goed er uit ziet,
ook de appartementjes achter zijn super goed ingericht voor 4-5 personen.
Als je van wandelen houdt kan je hier elke dag van vroeg tot laat wandelen op de vele wandel routes die hier staan aangegeven.
het personeel is vriendelijk en behulpzaam,
Voor de prijs krijgt u nergens deze kwaliteit
het heeft geen restaurant zoals bij andere hotels , maar het eten wat u krijgt , wordt elke dag vers gemaakt. of dat voor 20 mensen is of voor 70 deze keuken prinses draait daar haar hand niet voor om. en lekker.

Met jonge kinderen, Mei 2013
"Geweldige vakantie gehad."vertalen
Linda van Parijs
10,0

10-05-2013 We zijn dit jaar voor het eerst 5 dagen in appartement Dachsbau geweest. Dit was een mooi verzorgd appartement met 2 slaapkamers.
3 dagen hebben we 's avonds meegegeten, elke ochtend hebben we heerlijk ontbeten. Onze twee kinderen van 8 en 6 hebben genoten, we hebben met de tractor een rit gemaakt naar het Forsthaus en teruggewandeld. Ook hebben we hooibioscoop voorstelling meegemaakt en broodjes gebakken op het vuur. Oma van 74 jaar heeft zich ook goed vermaakt. Uitstapjes hebben we gemaakt naar wildpark Warstein en de Bilsteingrot. Ook hebben we Winterberg bezocht gemidgetgolfd en op de Hennesee gevaren.
Peter Schmidt is een zeer goede gastheer, hij heeft duidelijk lol in zijn werk. Zijn team in de keuken n de bediening is erg vriendelijk en werkt goed.
Kortom we kunnen dit adres aan bevelen!
De slechtweer hooizolder met glijbaan, tafeltennis en tafelvoetbal is een geweldige vondst.

Viele grube Martijn, Linda, Janny, Silke en Imre.

Met partner, Jan. 2013
"Pension waar je je thuis voeld!!"vertalen
Kenna de Vries
10,0

18-02-2013 Dit pension biedt je alles waarbij je je alleen maar thuis kunt voelen. Wij zijn al vele malen in dit pension geweest en elke keer is het weer goed. De vriendelijkheid en de gastvrijheid van het team is fantastisch. De locatie is perfect, op loopafstand van alle winkeltjes en restaurants in Bad Fredeburg. Tevens een skipiste op 2.5 km afstand welke zelfs in het weekend zeer rustig is. Bij dit pension vind je de duitse gemoedelijkheid! prijs/kwaliteits verhouding top!

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Fantastische plek"vertalen
Atty
10,0

16-12-2013 We zijn er nu al twee keer geweest en in maart gaan we weer. Wat een rust en wat zijn ze daar vriendelijk! De dame die kookt, kookt naar onze mening voortreffelijk! Zeker voor kleinere kinderen is het daar geweldig. Peter doe veel voor de kids. Maar ook voor ons (echtpaar 40 jr oud) is het er heerlijk toeven. Daar kunnen we echt onthaasten.

Op zo'n 500 mtr afstand is het sauerlandbad. Met o.a. glijbanen, bubbelbaden, en zonnebank. Ook een minigolfbaan is dichtbij.

Met vrienden, Jan. 2012
"Super wintersport"vertalen
jan van dijk
10,0

06-02-2012 deze accommodatie doet niets onder dan de 4 0f 5 sterren hotels in de regio,
het is een heerlijke plaats om te wandelen en het openbaar vervoer is om de hoek.
binnen het uur sta in winterberg in dit hotel is rust een gegeven

Met partner, Jan. 2012
"Super pension erg vriendelijke gastheer"vertalen
fernand verweij
10,0

02-02-2012 + De eigenaar is Nederlands sprekend.
+ erg vriendelijk en probeert het iedereen naar hun zin te maken
+ eten is erg goed en precies genoeg keuze voor iedereen
+ Winterberg is goed te bereiken met de bus.
+ winkelstraatje is op loopafstand (wel de berg op) en voor Smallenberg en Winterberg is de bus een goed en snel vervoersmiddel
+ de staat van de kamers is netjes (niet nieuw maar wel schoon).
+ elke dag wordt de kamer schoongemaakt

- de badkamer is smal. (niet onoverkomelijk en ligt eraan in welke kamer je zit)

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Volgend jaar weer!!"vertalen
Atty
10,0

22-07-2011 De Schmidt-Mühle in Bad Fredeburg is uitermate kind vriendelijk. Zeker voor kinderen die nog op de lagere school zitten. Er is veel te spelen en er wordt veel georganiseerd. Zo was er in de tijd dat wij er waren, paard rijden, tractor rijden, stokbrood bakken, singstars en bioscoopfilms kijken op de hooizolder. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Het voelde een beetje aan alsof we thuis waren. Hartelijke mensen en de eigenaar spreekt zelfs een goed woordje Nederlands!

Voor de wat oudere kinderen (en ouders) zit er een geweldig zwembad op loopafstand met twee mega leuke glijbanen, solarium, sauna's etc. die tot 's avonds 22:00 uur geopend is.

Let wel op als je speciale wensen hebt voor drinken (zoals light ivm diabetes ofzo) je dit van te voren even aan moet geven.

Met een groep, Juli 2011
"Netjes en zeer goede service"vertalen
peter klos
8,0

24-07-2011 Dit was voor mij de 1e keer in dit hotel, perfecte service eigenaar overal bij aanwezig, goede service die bestaat uit Zelfbediening waar wij totaal geen problemen mee hebben.
Hebben we ook niet het eeuwige gevraag wilt u iets eten of drinken.
Schone kamers en perfecte service

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Marco Roodhuizen
9,0

14-07-2011 Goede gastvrijheid en heerlik eten.
Je wordt hier goed geholpen en het zijn hele gezellige mensen

Met partner, Mei 2011
"Schmidt Muhle SUPER met of zonder Kids"vertalen
Hans & Addy
10,0

23-05-2011 Geweldig voor een vakantie met (of zonder) kinderen. Peter Schmidt de eigenaar spreekt prima Nederlands. Er worden regelmatig leuke dingen georganiseerd waarbij wij als ouders ons ook prima amuseerden. Op de boerderij zijn geitjes, paarden , cavia's, konijnen, katten.. Verder kun je ook een rit op het paard maken. Het Sauerland Bad en Mini Golf (midget) liggen op loopafstand. De winkelstraat is na een stevige klim gezellig en er is ook een super IJssalon genaamd Venezia daar moet je geweest zijn. Verder is Bad Fredburg een prima uitvalsbasis voor leuke toertochten met fiets, auto of de benenwagen (Winterberg bijvoorbeeld is met de auto een goed half uur rijden). De vakantiewoning waar wij logeerden is compleet en zag er netjes en schoon uit. Onbijt en avondeten is prima. Wij gaan zeker heel gauw weer terug. Hans en Addy

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?