Hotel Schwallenhof ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schwallenhof*** bij :

2 reviews over Hotel Schwallenhof in het Nederlands

Zo heerlijk rustig

Helman, 30-7-2017

Het jaartal klopt niet,de maand ook niet maar ik kan het jaar vóór 2015 niet aanvinken.

Omdat ik moest herstellen van een ziekenhuisopname wilden we er even tussenuit maar niet te ver van huis. Ik zocht op het Internet en vond dit hotel. Binnenzwembad, sauna, mooie omgeving, leuke tuin. We hadden een kamer met een terrasje voor de deur, het weer werkte mee dus we konden heerlijk buiten zitten, wij blij, hond nog blijer. De keuken was uitstekend, zoals vrijwel altijd bij onze oosterburen. Heerlijk is dat, twee weken in een rustige omgeving. Iedere dag een beetje wandelen (ik was nog niet 100 % mobiel), vooral naar de ijssalon in het centrum (jammie). Of jonge mensen het er ook naar hun zin zullen hebben kan ik niet beoordelen, alles waar in Duitsland "Bad" voor staat heeft kuuroorden, revalidatiecentra en dergelijke en die plaatsen worden meestal meer gefrequenteerd door ouderen en zieken/herstellenden dan door pakweg twintigers, tenzij je van rust houdt natuurlijk, dan is het echt een ideale bestemming.

Gereisd met partner in september 2015

supergezellig hotel!

de meurisse nico, 25-1-2013

zeer aangenaam familiehotel. geen grootdoenerij hier. alles proper en goed onderhouden. kamers zijn ruim met zicht op de prachtige natuur. de voorkant ligt langs en invalsweg maar in het hotel niets van gemerkt. een superlekker restaurant met een gezellig houtvuur als centraal punt. zeer betaalbaar en ruime porties. wij betaalden 11.5€ per persoon voor een wildschotel! men kwam nog extra opscheppen waar nodig! zeer vriendelijk personeel. het zwembad heeft als enig nadeel dat het zoutwater is...naast het hotel is een fantastisch openlucht zwembad gelegen, een aanrader bij mooi weer! ideale uitvalsbasis voor bezoekjes her en der. wij komen hier zeker ooit terug!!
Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwallenhof in Bad Driburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwallenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwallenhof scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.