Hotel Zur Krone ***

Zur Krone

1 review over Hotel Zur Krone in het Nederlands

GEWELDIG!!

Ellen, 25-5-2010

Het hotel bevindt zich dichtbij het centrum van Neheim. Het is zeer rustig gelegen en je hebt er geen last van overbodig lawaai of nachtlawaai. De kamers zijn heel proper en mooi. De mensen zijn er enorm enorm vriendelijk en ze doen er alles aan om het je zo goed mogelijk te maken! Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid met verschillende soorten kaas, smeerkaas, worstjes, koude groentjes, boterhammen, broodjes, choco, appelsap, appelsiensap, water, koffie, thee,... Het was gewoonweg fantastisch! Achter het hotel bevindt zich een zeer goede pizzeria (Toscana)! De vrouw die deze pizzeria uitbaat is echt een schattige en zeer zeer zeer lieve vrouw!!!! Je krijgt fantastisch lekkere gerechten voorgeschoteld! We zijn ook naar de Möhnesee geweest, ook echt de moeite waard om dit indrukwekkende verschijnsel waar te nemen! Ik zou zeggen, neem er eens een bezoekje! Het is geweldig vertoeven in Duitsland - Arnsberg!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Krone in Arnsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Krone scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: