Hotel Mercure Am Graben ***

8,3

10 reviews over Hotel Mercure Am Graben in het Nederlands

Centraal gelegen modern hotel

Jessica, 16-2-2009

Wij zijn hier met een bon Cultturweekend heen geweest. Het hotel heeft een zeer goede ligging om Aken te verkennen. Dankzij de centrale ligging ben je op wandelafstand van Dom, restaurantjes, winkels. Wij hebben gekozen voor een niet rokers kamer en kregen een zeer euime kamer op de 1e etage. Alles was modern en netjes ingericht. Howel we hadden gevraagd naar 1 groot bed, kregen we twee tegen elkaar geschoven bedjes en nog erger, éénpersoons dekbedovertrekken... Toch minder aangenaam voor een koppel op Valentijnsweekend. Het ontbijtbuffet was lekker, en er was een ruime keuze. De kamers zijn voorzien van tv/minibar/WIFI/airco. Wij vinden het een aanrader.
Gereisd met partner in februari 2009

Net Hotel

N. van Hugten, 7-10-2008

Netjes Hotel, ligging perfect, midden in het centrum.

Ontbijt ook prima, was allemaal netjes en goed te eten in tegenstelling tot andere recensies.

Savonds alleen niet veel te beleven, piepkleine bar. Dus een goede optie is om naar het vlakbije Thermaalbad te gaan, heerlijk! Paar euro met de taxi.

Uitchecktijd was 12 uur, enige nadeel was dat er om half 12 plots een andere bezoeker/toerist in onze kamer stond. Ze hadden zich blijkbaar bij de receptie vergist en dachten dat de kamer al leeg was, erg slordig dus.

Maar verder prima aan te raden.

Gereisd familie in oktober 2008

judith, 22-4-2008

Goed hotel. alle bezienswaardigheden op loopafstand. lekker en uitgebreid ontbijt. We hadden een kamer aan de straatkant. In het weekend bleef dit vrij rustig maar door de weeks wel veel geluid van buiten. Je kunt beter een kamer aan de andere kant vragen.
Gereisd met partner in april 2008

H. Derks, 30-12-2007

ontbijtbuffet was zeer matig,het brood was oud en het fruit van ver voor kerstmis.De kamer had een mooi uitzicht,maar er was een stoel om op te zitten.
Gereisd met partner in december 2007

Gerbrand, 29-8-2007

Uitstekend hotel op een paar minuten wandelen van de Dom. De kamer op het dak (penthouse, maar geen extra kosten) waar ik logeerde was perfect: Behoorlijk nieuw, schoon, luxe ingericht en het balkon geeft een mooi uitzicht over de binnenstad. Ontbijtbuffet is prima. Hotelbar is wat aan de kleine kant (maar het centrum van Aken is ook veel gezelliger!).
Gereisd zakelijk in juni 2007

Raf, 26-4-2007

Zeer goed hotel. Lekker ontbijtbuffet (zowel warm als koud), zeer vriendelijk personeel, hotel ligt in het centrum van aken dus alles dichtbij. Slechts een tiental minuutjes van het treinstation.
Gereisd anders in april 2007

GOEGEBEUR KRIS, 18-12-2006

Zeer goede service bij onthaal, zowel in het duits en het engels. Zeer proper hotel, centrale ligging in een winkelstraat en dichtbij de kerstmarkt. Ontbijtbuffer op zondag 10 op 10, overvloedige keuze in alles + zeer lekker. Dit hotel heeft voor mij maar een klein min puntje: de bar op het eerste verdiep is een beetje te klein.
Gereisd met vrienden in december 2006

Marja, 7-12-2006

geboekt bij touroperator, zeer goede service van deze organisatie, goede ontvangst in het hotel, mooie moderne kamer, vriendelijk personeel, ontbijt kon beter, maar was zeker niet slecht! Superweekend gehad in Aken.

Touroperator, bedankt voor de tip! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in november 2006

Fam. W., 24-11-2006

Een goed hotel. Schone kamers. Op zaterdagochtend een dramatisch slecht ontbijtbufet. Geen ontvangst geen medewerkers te zien. Veel niet afgeruimde tafels. Daarnaast brood op sap op gebakken ei op veel vleeswaren op. En dit terwijl het bufet nog meer dan 2 uur open zou zijn. Na vragen kregen wij na verloop van tijd wel alles wat wij wilden. Vlak voordat wij wilde vertrekken kwam er een jongen aan tafel om zich te verontschuldigen over de gang van zaken. Het zou te maken hebben met een collega die plotseling in het ziekenhuis was opgenomen.

2e ochtend was het nog niet perfect maar wel een stuk beter.

Gereisd anders in november 2006

patrick, 1-9-2006

Mooi hotel voor een stadsbezoek, midden de winkels. Mooie verzorgde kamers en een goed ontbijt. Aanrader voor een weekendje winkelen in Aken.
Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Am Graben bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Am Graben in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Am Graben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Am Graben scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.