Hotel Leonardo Hotel Aachen

8,5

6 reviews over Hotel Leonardo Hotel Aachen in het Nederlands

Erg goed

Kristel, 8-2-2017

Rustig hotel, het ligt aan een doorgaande weg, maar wij vonden dat niet hinderlijk. Het personeel is netjes en beleefd. De kamer is prima, ruim en schoon en een badkamer met bad. Geen minibar aanwezig.

Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. De koffie is minder, maar dat is vaker in Duitsland.

Er is geen mogelijkheid voor diner op zaterdag en zondag. Vlakbij het hotel is een Subway, Burgerking en een chinees restaurant. In Aken centrum zitten genoeg restaurants waar je goed kan eten.

Het hotel ligt op een half uur lopen van het centrum. Wel bergop lopen, maar prima te doen. De bus is op 5 minuten lopen van het hotel. 6 euro voor een 4-ritten kaart.

Parkeren in de omgeving van het hotel kan, er zitten veel woonwinkels en bedrijven, toch hebben we ervoor gekozen de auto tegen betaling bij het hotel te plaatsen.

Gereisd met partner in februari 2017

Fijn hotel, vriendelijk personeel

Elisa, 9-8-2016

Het Hotel ligt vlakbij de snelweg en niet ver van de Nederlandse grens. 5 minuten van het hotel ligt een stadion en vanuit daar vertrekt een bus (51) richting de stad. En dan ben je binnen 15 min bij de stad, waar je fijn kan winkelen. In het hotel hadden wij een grote kamer, bedden waren prima. Alleen zijn de dekens erg smal dus op het (twijfelaarformaat) bed is het voor 2 volwassenen net genoeg ruimte maar de dekens trek je wel constant van elkaar af. Dat is jammer. Verder netjes en schoon. Fijne badkamer met bad. Het ontbijtbuffet is voldoende en word met regelmaat bijgevuld. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en ook als je even niet meer in het Duits uit je woorden komt, verstaan ze ook nog wel je Nederlands. Handig! Het parkeren kost 6 euro maar is voor 2 dagen en als je m even in laat scannen bij de balie, kan je de auto ook weer meenemen van de parkeerplaats en later weer met hetzelfde kaartje parkeren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ideaal hotel voor een overnachting in Aachen

Jeroen, 24-3-2012

Afgelopen weekend een overnachting gehad in dit Holiday Inn hotel te Aachen. Hotel ligt vlakbij de afslag van de snelweg en daardoor erg goed te bereiken. In het verlengde van het hotel ligt het Tivoli voetbal stadion, het centrum is naar schatting een KM of 4 verderop.

Wij hadden 36 euro voor een overnachting (standaard) zonder ontbijt betaald, en daarbij gekeken naar de erg ruime kamers en goede bedden, een faire prijs. Mensen aan de balie overdag waren erg vriendelijk, de nachtportier minder maar dat kan uiteraard een momentopname zijn geweest.

Kortom een prima hotel voor een prima prijs, ik kan het iedereen aanbevelen die een nacht in Aachen moet overnachten.

Gereisd met vrienden in maart 2012

gemengde gevoelens

Trudy Barends, 7-7-2010

Van 2 tot 4 juli hier gezeten. Goed hotel maar beetje saai. Gratis parkeren,ruime maar duffe kamer; norse ontvangst (de man achter de balie wilde honderd euro meer berekenen;begreep het concept niet..)wel goede ligging: niet in het centrum maar in een industre-

terrein, met busstop vlakbij.Bed en beddengoed waren niet goed maar beddeKWAAD: slap kussentje en veel te kort dekbed.Kortom-goede tijden en slechte tijden maar het feit dat het ongeveer 100 euro voor 2 personen, 2 nachten plus dat heerlijke ontbijt inhield,maakte veel goed. Maar NIET alles !

Gereisd met partner in juli 2010

Leuk voor een weekend

Marja W., 6-3-2010

Dit hotel is leuk voor een weekend Aken. De bus stopt op ongeveer 300 meter van het hotel en brengt je voor 1 euro midden in het centrum. De auto kan dan bij het hotel blijven staan. Aan de overkant van het hotel liggen een aantal meubelzaken. Eén ervan (Porta) is een bezoekje waard omdat daar ook een grote huishoudelijke afdeling (badtextiel, bedtextiel, pannen, servies enz....) is. Ontbijtbuffet was zoals eigenlijk gebruikelijk in Duitsland goed en uitgebreid. Eten 's-avonds was ook goed. Wij hebben het goed naar ons zin gehad daar.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Geen aanrader

Patrick, 13-1-2009

Een tijdje geleden hebben wij een weekendje kerstmarkt gedaan in Aken. Op zich wel een aanrader. Het Holiday Inn hotel in Aken is echter geen referentie voor de andere hotels van deze keten. Ik heb reeds meermaals (vooral in Italie) gelogeerd in Holiday Inn en ik moet zeggen dat de hotels mij steeds positief verrasten. In Aken liep er echter vanalles mis met de bediening in het restaurant. Zowel tijdens het avonddiner als tijdens het ontbijt. De bediening was in beide gevallen ronduit slecht! Veel te lange wachttijden, geen talenkennis buiten wat gebrekkig Oosteuropees Engels, en een matige kwaliteit. Zo erg zelfs dat we 's avonds na een uur wachten op ons voorgerecht (er was meer dan een half uur zelfs niemand van het personeel te bespeuren, terwijl er wel behoorlijk wat volk zat) gewoon doorgegaan zijn en dan maar naar de Burger King aan de overkant zijn gegaan. Geen aanrader dus, en een serieuze deuk in Duitse hotelvertrouwen
Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Hotel Aachen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Hotel Aachen in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Hotel Aachen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Hotel Aachen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.