Beoordelingen Hotel Holiday Inn Garden Court

8,1
Het weer

12  °C

18 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
4 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Holiday Inn Garden Court
Krefelder Str. 221, 52070, Aken (Aachen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Garden Court in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Garden Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Holiday Inn Garden Court scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Garden Court in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Garden Court, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Holiday Inn Garden Court de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Hotel Holiday Inn Garden Court met andere accommodaties in Aken (Aachen).
Even geduld a.u.b.

6,3
7,6
7,1
8,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Mrt. 2012
"Ideaal hotel voor een overnachting in Aachen"vertalen
Jeroen
6,0
9,0

24-3-2012 Afgelopen weekend een overnachting gehad in dit Holiday Inn hotel te Aachen. Hotel ligt vlakbij de afslag van de snelweg en daardoor erg goed te bereiken. In het verlengde van het hotel ligt het Tivoli voetbal stadion, het centrum is naar schatting een KM of 4 verderop.
Wij hadden 36 euro voor een overnachting (standaard) zonder ontbijt betaald, en daarbij gekeken naar de erg ruime kamers en goede bedden, een faire prijs. Mensen aan de balie overdag waren erg vriendelijk, de nachtportier minder maar dat kan uiteraard een momentopname zijn geweest.
Kortom een prima hotel voor een prima prijs, ik kan het iedereen aanbevelen die een nacht in Aachen moet overnachten.

met partner
"Gemengde gevoelens"vertalen
Trudy Barends
6,0
7,0

7-7-2010 Van 2 tot 4 juli hier gezeten. Goed hotel maar beetje saai. Gratis parkeren,ruime maar duffe kamer; norse ontvangst (de man achter de balie wilde honderd euro meer berekenen;begreep het concept niet..)wel goede ligging: niet in het centrum maar in een industre-
terrein, met busstop vlakbij.Bed en beddengoed waren niet goed maar beddeKWAAD: slap kussentje en veel te kort dekbed.Kortom-goede tijden en slechte tijden maar het feit dat het ongeveer 100 euro voor 2 personen, 2 nachten plus dat heerlijke ontbijt inhield,maakte veel goed. Maar NIET alles !

met vrienden, Feb. 2010
"Leuk voor een weekend"vertalen
Marja W.
8,0

6-3-2010 Dit hotel is leuk voor een weekend Aken. De bus stopt op ongeveer 300 meter van het hotel en brengt je voor 1 euro midden in het centrum. De auto kan dan bij het hotel blijven staan. Aan de overkant van het hotel liggen een aantal meubelzaken. Eén ervan (Porta) is een bezoekje waard omdat daar ook een grote huishoudelijke afdeling (badtextiel, bedtextiel, pannen, servies enz....) is. Ontbijtbuffet was zoals eigenlijk gebruikelijk in Duitsland goed en uitgebreid. Eten 's-avonds was ook goed. Wij hebben het goed naar ons zin gehad daar.

met partner, Dec. 2008
"Geen aanrader"vertalen
Patrick
5,0
3,0
4,0
2,0
7,0

13-1-2009 Een tijdje geleden hebben wij een weekendje kerstmarkt gedaan in Aken. Op zich wel een aanrader. Het Holiday Inn hotel in Aken is echter geen referentie voor de andere hotels van deze keten. Ik heb reeds meermaals (vooral in Italie) gelogeerd in Holiday Inn en ik moet zeggen dat de hotels mij steeds positief verrasten. In Aken liep er echter vanalles mis met de bediening in het restaurant. Zowel tijdens het avonddiner als tijdens het ontbijt. De bediening was in beide gevallen ronduit slecht! Veel te lange wachttijden, geen talenkennis buiten wat gebrekkig Oosteuropees Engels, en een matige kwaliteit. Zo erg zelfs dat we 's avonds na een uur wachten op ons voorgerecht (er was meer dan een half uur zelfs niemand van het personeel te bespeuren, terwijl er wel behoorlijk wat volk zat) gewoon doorgegaan zijn en dan maar naar de Burger King aan de overkant zijn gegaan. Geen aanrader dus, en een serieuze deuk in Duitse hotelvertrouwen

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?