Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel

Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel
Rilano 24/7 Wolfenbüttel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel bij:

1 review over Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel in het Nederlands

Wilma de Vries, 7-8-2007

Direct achter het hotel ligt een uitgaanscentrum. Wij hebben geen oog dichtgedaan doordat 'de jeugd' tot 7 uur in de morgen schreeuwde, toeterde en met gierende banden over het terrein reed. Zeker met warm weer, onder het platte dak en de ramen noodgedwongen dicht was dit geen pretje. Het ontbijtbuffet was in principe goed, maar het personeel was zichtbaar met tegenzin aanwezig en nam geen enkel initiatief om iets aan te vullen. Dus: het brood raakte op, evenals het beleg, het theewater, het vruchtensap........de koffiekannen op de tafels raakten leeg. En het werd alleen (met een zuur gezicht) aangevuld als daar met nadruk om werd gevraagd. Bij ons vertrek hadden we de vraag verwacht of alles naar wens was geweest. een normale vraag in een hotel, maar die werd hier niet gesteld. Dit hotel zullen wij niet meer bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel in Wolfenbüttel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rilano 24/7 Wolfenbüttel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: