Chalet Wilsumerbergechalets

Wilsumerbergechalets

2 reviews over Chalet Wilsumerbergechalets in het Nederlands

fantastische plek

bolier, 11-9-2017

We hebben op dit park chalet kavel f30 gehuurd, en dit was fantastisch. We kwamen na een lange reis vanuit zeeland aan en we belanden er in een oase van rust. Het kleine plaatsje Wilsum ligt aan de oostgrens met Nederland in de Duitse regio Nedersaksen. Een gebied met een schitterende natuur. Het huisje was leuk ingericht en van lle gemakken voorzien, de tuin er omheen was netjes onderhouden en het gazon was net gemaaid. we hebben erg genoten en geven deze accommodatie dan ook een welverdiende dikke 10
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Gloednieuw chalet, geweldige ontvangst. Aanrader!!

kuipers5, 21-8-2013

Voor het eerst dit jaar naar Wilsumerberge geweest. We hadden een chalet gehuurd, en dat was een meer dan uitstekende keus!! Nieuw, luxe, aan de rand van het park, geen last van lawaai, kindvriendelijk en overcompleet. Bij aankomst stond er een geweldig welkomstpakket klaar met koffie, thee, frisdrank, koekjes, drankjes en huishoudelijke artikelen. Nog nooit meegemaakt! Onze 3 jonge kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. We gaan volgend jaar zeker weer in een chalet van deze verhuurders en dan voor 2 weken!

Wat de faciliteiten op het park betreffen: daar kan ik geen oordeel over vellen, aangezien we daarvan geen gebruik hebben gemaakt. De zwemplas was mooi, groot en schoon, met twee joekels van waterglijbanen, een apart kindergedeelte en badmeesters die een oogje in het zeil houden. Het bijbehorende sanitair was van mindere kwaliteit, maar ach: je kunt niet alles hebben. Bovendien lag het chalet op nog geen 5 minuten lopen. AANRADER!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Wilsumerbergechalets in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Wilsumerbergechalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Wilsumerbergechalets scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.