Hotel Lingemann ****

Lingemann
8,7

4 reviews over Hotel Lingemann in het Nederlands

Prima plek als uitgangspunt voor de omgeving

vmvdhil_1, 25-8-2017

Wallenhorst zelf is niet bijzonder, je moet wel met de auto op stap als je wat van de omgeving wilt zien.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goede service en mooie kamers

WtS, 12-2-2017

Hotel Lingemann ligt in een mooie omgeving en is ook voor fietsers aan te raden. Service is prima. Bediening vriendelijk. Kamers mooi, netjes en schoon
Gereisd met vrienden in september 2016

prima hotel

anruwe, 3-12-2014

Prima, schoon hotel. Vriendelijke maar zakelijke benadering door de meeste personeelsleden. Ons appartement was bestemd voor invaliden, wat wij niet zijn, maar daardoor wat kaal maar wel ruim. Ligging prima voor wandelaars en/of fietsers. Weinig in de omgeving aan leuke dorpjes, buiten het hotel geen dinergelegenheid. Diner goede prijs/kwaliteit verhouding. Aan overkant pizzeria, anders naar Osnabruck eten.

€ 6.50 voor het ontbijt is prima, heerlijke broodjes. Misschien komen we in zomer nog eens voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in november 2014

geweldig hotel

mh.nijhuis, 26-6-2013

Rustig, centraal gelegen en goed bereikbaar hotel. Geen last van de autobaan. Prachtige fietsomgeving. Hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Ieder gebouw heeft fietsenkelder met oplaadpunt. Meeste kamer maken gerenoveerde indruk. Zéér schoon! Wij hebben nog niet eerder zulk vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel meegemaakt. Ze maken het verblijf in dit hotel tot een feest! Goed en betaalbaar restaurant om te dineren. Ontbijt in 1 woord geweldig! Gratis wifi met code die je bij de receptie kunt krijgen. Wij komen hier zeker weer terug!
    Gereisd met vrienden in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lingemann bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lingemann in Wallenhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lingemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lingemann scoort een 8.65 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: