9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Knaus Campingpark Walkenried**** bij :

62 reviews over Camping Knaus Campingpark Walkenried in het Nederlands

Leuke camping. Vriendelijke eigenaren.

Noëlle Vree, 15-8-2017

Campingpark Walkenried wordt sinds kort beheerd door een Nederlands echtpaar. Zij doen er alles aan om jouw vakantie naar het zin te maken. De camping is her en der wat aan vernieuwing toe, maar hier wordt hard aan gewerkt. Het binnenbad is niet heel groot, maar voldoet prima voor een heerlijke duik. Mocht dit toch te klein zijn, dan kun je altijd naar het nabij gelegen zwemparadijs is Bad Sachsa (5 km). Mooie omgeving.
    Gereisd familie in augustus 2017

., 11-8-2017

perfecte camping,schoon sanitair.receptiepersoneel weet alles over wandel,fietsen en cultuur in de omgeving.
      Gereisd anders in juli 2017

., 3-7-2017

Goede ontvangst, ondanks dat het nog "Ruhezeit" was, komt door de regen.

., 25-6-2017

Vriendelijke ontvangst, goede plaatsen voor caravan, goed verzorgde sanitaire plaatsen, heerlijk zwembad

., 19-6-2017

We waren voor 1 nacht. Toilet gebouw was super. Zelden zo"n mooie gezien.

Jammer dat het restaurant gesloten was.

Wel konden we mee doen met grillen

Mooie camping, prettig beheerd

Tom, 30-5-2017

We zijn met vrienden een weekend op deze camping geweest. We stonden op het veld onderaan de camping, lekker rustig. Goed en schoon sanitair. De beheerders doen meer dan alleen maar de camping beheren, zo was er op zaterdag een groot kampvuur mit Bratwurst avond. Und Schnapps. Voldoende activiteiten in de omgeving.

Ik ben er op de motor heen gereden. Ontzettend leuke aanrij route.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gastvrije ontvangst

MarcelB, 5-12-2016

Met een groep bikepackers zijn we zaterdagavond aangekomen op deze camping. Snel werden we geregistreerd en mochten op de campingplaats bij de barbeque een plek uitzoeken. Erg gastvrije ontvangst en we kregen voor de avond 2 kruiwagens brandhout om ons te warmen bij het vuur, het werd die nacht -9 C. Het santiair was fantastisch schoon en netjes!

Dank dat we op jullie camping mochten staan!

Gereisd met vrienden in december 2016

., 18-10-2016

Bijzonder behulpzaam en vriendelijk . Niet of zelden schoner sanitair gezien.
                                Gereisd anders in oktober 2016

Rust, ruimte en gezelligheid

G de Ruiter, 9-10-2016

Op de camping zijn de beheerders dag en nacht in de weer. Volgend jaar komen er nieuwe Nederlandse beheerders en we hopen dat deze misschien voor de jeugd de camping ook wat aantrekkelijker maken.

Camping heeft super mooi en zeer schoon sanitair. Een zwembad en sauna. Ruime plaatsen (soms heel scheef).

In de omgeving is veel te doen. Je moet er soms even vor rijden, maar de omgeving is prachtig.

Het eten op de camping is heerlijk en tegen een voor onze begrippen redelijke/goedkope prijs.

Voor kinderen wordt in de vakantie eea georganiseerd, maar onze pubers vonden het soms wat saai.

Gereisd familie in juli 2016

jennie, 12-9-2016

Wij zijn zeer hartelijk ontvangen door 2 lieve campingbasen. Wij werden naar onze accommodatie begeleid en de chalet was erg mooi en zeer schoon.De camping op zich is zeer goed onderhouden het sanitair is helemaal nieuw dames en heren. Zij hebben ook een spoelkeuken met daar in een afwasmachine en kookplaten voor de gasten.De washok was ook zeer netjes en volledig voor zien van wasmachine droger strijkplank centrifuge strijkijzer maar ook waslijnen om de was te drogen. Op de camping is een speeltuin en voetbalveld en volleybalveld minigolf en tafeltennis en overdekt zwembad. Er is ook een restaurant met de keuken van de Balkan en Duitsland zeer goed eten en vriendelijk. Op de camping is wifi deze is zeer goed maar niet gratis en er wordt veel georganiseerd voor de gasten.
                                  Gereisd anders in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Walkenried in Walkenried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Walkenried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Walkenried scoort een 9.28 uit 10 op basis van 149 reviews.