De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heuers Landhaus** bij :

1 review over Hotel Heuers Landhaus in het Nederlands

Leuk stop-over hotel voor één nacht

heerjohan, 16-6-2012

We zochten een overnachtingsadres voor een redelijke prijs op doorreis naar het eiland Ruegen. Uelzen leek ons een goede locatie om de volgende dag verder te reizen. Heuers Landhaus vonden we via touroperator. Daar werd het redelijk beoordeeld met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Welnu daarin werden we zeker niet teleurgesteld. Het is een eenvoudig, zeer landelijk gelegen hotel. Ruime kamers met badkamer waarin alle noodzakelijke dingen aanwezig zijn. Er is helaas geen mogelijkheid om internet te gebruiken. Het avondeten kan tussen 17 en 20 uur worden gebruikt. Een zeer beperkte menukaart, maar met redelijke prijzen. De kwaliteit was goed en de bediening zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet was klein maar zeker voldoende. Je moet er rekening mee houden dat het hotel een heel stuk buiten Uelzen ligt in een boerendorpje waar verder niets is te beleven
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heuers Landhaus in Uelzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heuers Landhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heuers Landhaus scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.