Camping Zum Heussen

Zum Heussen

1 review over Camping Zum Heussen in het Nederlands

nooit meer

Gerard, 7-12-2009

De camping die zeer moeilijk te vinden is, is eigenlijk alleen voor "vaste plekken" Toen wij kwamen, waren er welgeteld 2 toeristische plekken.

De plek die wij kregen ligt mooi aan de rand van een klein zwemmeer maar dat is dan ook alles.

Er is verder niets te beleven, toen wij de eerste dag in het stadje iets gingen eten, spraken we een daar wonende nederlander. Die verbaasde zich over onze aanwezigheid. Naar zijn mening wordt de streek door toeristen gemijd.

Feit is idd dat wij gedurende de vier dagen dat wij er verbleven verder geen toeristen hebben gezien.

Gereisd zakelijk in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zum Heussen in Syke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zum Heussen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zum Heussen scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.