9,7

Uitstekend

10 reviews over BedAndBreakfast Blauwe Villa in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jan en Mary, 13-5-2013

Prima ontvangst. Ontbijt was super! Geen één morgen hetzelfde en met heerlijke lekkernijen. Erg sfeervol en een ieder aan te bevelen.
Gereisd met partner in mei 2013

romantisch, schitterende tuin, fijne prive sauna

AA Smink, 22-10-2012

B&B Blauwe Villa, alles klopt in dit romantische "kasteeltje" je hebt direct het gevoel bij goede vrienden op bezoek te zijn! Mooie fietstochten te maken; naar Bad Bentheim over prachtige fietspad door het bos. Rustige buitenwijk aan rand van bos. Kamers erg sfeervol met oog voor leuke details ingericht.

Ontbijt is een feest voor het oog en tongstrelend!

Gereisd met vrienden in januari 2012

onvergetelijk weekend!!!

lindy & sebastiaan, 28-9-2012

De eigenaren Jacob en Grietje zijn zeer gastvrij wij voelde ons gelijk op ons gemak!

wat een prachtige villa en omgeving ...een schattig dorpje met wat restaurantjes en het ligt aan een mooi bos ook Bad Bentheim is dichtbij en een bezoekje waard! Wij zaten in de Rapunzel suite die echt geweldig is super romantisch met hartvormig bad en een bed in het torrentje en heel warm gezelllig en eigen ingericht ik heb me ogen uitgekeken. ten slotte het ontbijt ! in woord Heerlijk! zo uitgebreid en oberal aan gedacht! Wij hebben een heerlijk weekend gehad zeer genoten en gaan zeker nog eens terug voor nog een onvergetelijk weekend!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Uitstekende accomodatie met hartelijke ontvangst

Peter & Caroline, 23-8-2012

Eind juli twee nachten verbleven bij B&B Die Blaue Villa in de omgeving van Bad Bentheim. Schitterend stukje Jugendstill aan de rond van een rustig dorp. Goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten te relaxen in de sauna of zoals wij hebben gedaan iedere avond het diner te bereiden in de buitenkeuken. Alle kamer hebben eigen sanitair en er is een zeer ruime gezellige gemeenschappelijke woonkamer voor gasten als het weer een keer tegen zit. Op de bovenste verdieping is er een ruim appartement voor bijvoorbeeld gezinnen. Aanrader!
Gereisd met partner in juli 2012

Unieke beleving; gastvrij in een bijzondere villa

Miechel Nagel & Saskia Wiering, 5-7-2012

1 nachtje was te kort, maar voor ons heel speciaal. Er even echt helemaal tussenuit in een warme, sfeervolle bijzondere villa. Geslapen in de torenkamer. Een bijzondere ervaring met de maan door ramen schijnend en uitkijkend over de toppen van de bomen. De service door de gastheer en vrouw is grandioos en hartelijk. Het ontbrak aan niets en was heerlijk ongedwongen. Een echter aanrader. Na een heerlijk diner bij Murado in het dorp, op loopafstand, heerlijk ontspannen in de Sauna bij de villa. Een geweldige afsluiting van de dag. Wij komen zeker nog eens terug. Al was het alleen maar om te vieren wat hier voor ons in de blauwe villa begon.

Jakob en Grietje ontzettend bedankt en complimenten aan jullie en jullie prachtige B&B de Blauwe villa.

Gereisd met partner in juli 2012

Prachtig verblijf in de Blauwe Villa

P Weeda, 18-6-2012

B&B De Blauwe Villa in Schuttorf biedt prachtige ruime kamers voor verschillende gezelschapsgroottes. De villa lijkt op een klein kasteeltje en maakt dat een weekendje uit ook heerlijk ontspannen is, in een mooie natuurrijke omgeving. Met het kuuroord en historische plaatsje Bad Bentheim om de hoek.. De vriendelijke en geïnteresseerde gastheer en -vrouw maken zorgen goed voor je en maakt dat je vast nog wel eens terug wilt komen!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Sfeervol logeren in een villa!

kamaarlvis, 18-11-2011

Wat een heerlijke plek! Vlakbij het dorp, aan de rand van het bos. Wij hadden het fietsarrangement. Het is heerlijk om de omgeving per fiets te verkennen. Leuke routes te verkrijgen bij Jakob. De sfeer in de villa is geweldig. Jakob is zeer gastvrij! Ontbijt was goed geregeld en Grietje heeft gezorgd voor een romantische sfeer op de kamer. Helemaal top!
Gereisd met partner in oktober 2011

Erg gastvrij, hele mooie accomodatie!

Dianne, 25-10-2011

De Blauwe Villa is net zo mooi als op de foto's, sprookjesachtig! Ook onze kamer "Rapunzel" was erg mooi, met een mooi uitzicht vanuit het torentje. We werden heel gastvrij ontvangen door Grietje en Jacob. Er is een gezellige huiskamer met televisie + DVD's (geen kabelaansluiting), en een koelkast met drankjes. Verder is er veel informatie over de omgeving, fietsroutes en kaartjes te vinden, en je kan goede fietsen huren (7,50 euro/dag). Het ontbijt is heel uitgebreid, alles is tot in de puntjes verzorgd.

De ligging is prima, dichtbij het bos. Echt een aanrader voor een heerlijk rustig weekendje in de natuur!

Gereisd met partner in oktober 2011

Super voor een lang weekend weg!

Hilde, 25-10-2011

We hebben hier een heel lekker weekend weg gehad! De kamers (en het huis) zien er erg mooi uit en we werden heel gastvrij ontvangen. Het ontbijt was heerlijk en we hebben ons goed vermaakt in de omgeving. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2011

Sprookjesachtig. Beste B&B ooit!

Klaas, 24-10-2011

Zeer goed verzorgd. Origineel ingericht. Zeer uitgebreid ontbijt. Het sfeervolle appartement Rapunzel met torenkamertje is top! Ligging net over de grens ter hoogte van Twente in prachtig wandel- en fietsgebied. Het toeristisch aantrekkelijke Bad Bentheim ligt op loopafstand. Hier vind je een indrukwekkende burcht en natuurlijk 'het mekka' van de wellness-verwenning. De Blauwe Villa heeft zelf ook een mooie sauna, een buitenkeuken, een grote tuin met diverse zitjes etc. Een absolute aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Blauwe Villa in Schuttorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Blauwe Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Blauwe Villa scoort een 9.65 uit 10 op basis van 10 reviews.