Hotel Kedi Papenburg

Hotel Kedi Papenburg
8,3

5 reviews over Hotel Kedi Papenburg in het Nederlands

Geweldig hotel aan de oude haven.

., 2-2-2014

Was voor zaken in Papenburg met tegelijk een bezoek aan de Meyer-Werf. Het hotel ligt dichtbij de oude haven midden in de winkelstraat van de stad. Het hotel en de kamers zijn in fatsoenlijke toestand en ik zal bij mijn volgende reis naar Papenburg weer daar verblijven. Had alleen overnachting met ontbijt geboekt. Ontbijt was er in buffetvorm.
Gereisd anders in februari 2014

Verfrissend modern hotel.

., 8-1-2014

Een minpunt bij het wisselen van het beddengoed, omdat er 1 keer vergeten is de kamer schoon te maken en de bedden/de badkamer te maken. Receptie had niet eens een excuses hiervoor. Hotel anders zeker aan te bevelen!
Gereisd anders in januari 2014

Zeer aan te bevelen. Zeer graag terug.

., 4-11-2013

Een leuk, schoon hotel waar je je goed voelt. Zeer aardig personeel. Modern en toch geen koude sfeer. In ons geval was een bezoek aan de scheepswerf Meyer het waard en we zullen het nog eens bezoeken als we in Hotel Kedi overnachten. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Zeer aanbevelenswaardig!
Gereisd anders in november 2013

Mooi, modern hotel.

., 4-10-2013

Een relatief nieuw hotel met moderne inrichting. De kamers zijn vrij groot. Het hotel ligt aan een winkelcentrum, waarvan je niets merkt. Te voet bereikt men snel het centrum. Gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Uitgebreid ontbijt (9 euro) en uitgebreide ontbijttijden Tot 12 uur op feestdagen!) We waren absoluut tevreden en komen graag terug!
Gereisd anders in oktober 2013

Aangenaam hotel.

., 28-9-2013

Aangenaam hotel met een ideale ligging tot het centrum Uitstekende verbindingsmogelijkheden. Mooie sfeer en goed ontbijt.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kedi Papenburg bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kedi Papenburg in Papenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kedi Papenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kedi Papenburg scoort een 8.29 uit 10 op basis van 5 reviews.