1 review over Hotel Haus Biederstaedt in het Nederlands

Prima voor een tussenstop naar het Noorden

Anne, 20-1-2014

Om de lange reis naar het Noorden van Denemarken voor onze kleindochter niet te lang te maken, hebben we hier 1 tussenstop gemaakt. Precies op de helft van het Westen van NL naar het Noorden van Denemarken. Mooie grote familiekamer (met 3 bedden), zeer netjes en schoon. Op de gang voor de kamer is een keukentje, waar je koffie kunt zetten of iets kunt opwarmen. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Alles was perfect en voor een redelijke prijs. De volgende dag konden we uitgerust onze reis voortzetten. Hier gaan we bij een volgende reis richting Noorden zeker weer naartoe.

Gereisd familie in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Biederstaedt in Ottersberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Biederstaedt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Biederstaedt scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.