Hotel Romantik Walhalla ***

Hotel Romantik Walhalla
Romantik Walhalla
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romantik Walhalla bij:

2 reviews over Hotel Romantik Walhalla in het Nederlands

Prachtig hotel, superligging

E. Baas, 15-5-2017

Wat een prachtig gebouw, leuk die aankomst waarbij de auto door de piccolo voor je wordt geparkeerd. Nette entree met een bar/terras ernaast. Wij hadden een kamer aan de voorzijde in het oude gedeelte, heel mooi. Authentieke details. Alles keurig en schoon. Ontbijt fantastisch, incl. gerookte zalm, Franse kaasjes en gebakken eitje etc. Heerlijk. Locatie goed, midden in het oude centrum. (geen geluidsoverlast gehad) Gebruik gemaakt van de sauna, niet groot maar netjes en wel lekker voor uurtje zweten! Wij vonden de medewerkers allen heel vriendelijk. Ik vind het een aanrader.
Gereisd met partner in april 2017

Tegenvaller vanaf de foto's

Richard, 12-10-2009

Toen we het hotel op internet boekten dachten we in een oud hotel terecht te komen, dit bleek slechts gedeeltelijk te kloppen. De receptie, het restaurant, het welness gedeelte en sommige exclusieve kamers zijn inderdaad in dit oude gebouw. De rest is echter nieuw en aangebouwd. De kamer was groot, maar de douche was wat aan de kleine kant. Tevens was het gehorig.

De service tijdens het ontbijt was erg slecht. Zeer onvriendelijk.

Al met al, niet het beste hotel, maar de locatie is zeer goed en je loopt zo de oude stad in.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Walhalla in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Walhalla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romantik Walhalla scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: